Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 18:22
Susanne
Susanne is offline
Ik heb vandaag kleren voor m'n broertje & zusje gekocht voor in de winter Voor alletwee leuke vestjes, en een stoere jongensbroek voor m'n broertje, en een overhemd (ook stoer) en een mini rugby Voor m'n zusje rokjes en maillots en een trui met een hele grote muts, die is ook en rose elastiekjes met een diertje erop

Maar oké, ik dwaal af.. welke kleding heb jij vroeger aangehad? En wat vind je nu cool? (ja ik weet dat je daar waarschijnlijk niet naar kijkt als je geen klein broertje of zusje hebt)
En later als je zelf groot bent en kindertjes hebt, gaan ze dan meedoen met jouw lifestyle (helemaal zwart of bijv. fluogele jurkjes of allstars)
Word je een oililymoeder, of een evisupapa?
Of krijgen jouw kindertjes gewoon back-to-basic H&M/bijenkorf huismerk kleding? Merken voor je kids done of een big nono??

Kortom maak er maar een leuk verhaaltje van (
Oud 04-09-2004, 18:29
YellowLight
YellowLight is offline
mn kinderen worden later vet cool en lief .

ik geen ze mini allstars en
leuke maillots en lieve rokjes en leuke roze truien met glitters. voor de rest ohh van die leuke lieveheersbeest-regenpakjes en lieveheersbeest-regenlaarsjes. Die zijn echt te lief.

voor de rest weet ik het niet, ik zal vast alles voor ze kopen wat ik leuk vind.

ohja, en als het winter is, krijgen ze zo'n leuke noorse muts.
Oud 04-09-2004, 18:31
Hagel
Hagel is offline
Mijn moeder had een kinderkleding winkel dus ik moest voorbeeldje spelen. Ik droeg vooral Oilily, Barbera Farber, Mexx. En nog veel meer maar alleen merk kleding. En zelfs mijn onderbroekjes waren van Schiesser enzo
Het was meestal wel kleurrijk, was het donkerder dan kreeg ik een roze, geel, rood of ander felgekleurd polo'tje onder mijn kleding aan. Qua schoenen was het ook altijd kleurrijk en merk.

Mocht ik kinderen krijgen ga ik ze echt niet kleden in mijn stijl dat doe je kinderen niet aan. Kinderen moeten kindertjes zijn. Dus dan ga ik gewoon mijn moeder achterna denk ik, meisjes in vrolijke rokjes en jurkjes, jongetjes in stoere workers en lieve shirtjes. Ik koop denk ik wel merk kleding dan en misschien speciale speel kleding wat van goedkopere winkels zou komen.
Oud 04-09-2004, 19:48
Lotte
Lotte is offline
Als ik al die kinderkleding zie in de winkels word ik er altijd helemaal verliefd op. Lijkt me echt gaaf om je eigen kindje aan te kleden enzow
Ik ga echt niet van die typische kinderkleding kopen voor ze want ik heb daar zelf een trauma van opgelopen. Dus geen berentruien en wortelspijkerbroeken voor mijn kindjes. Heel leuk vind ik die pofbroekjes voor jongens en meisjes, en dan een leuke trui erboven(niet een die veels te groot is). En als ze wat groter worden voor de meisjes leuke rokken/jurken/broeken maar dan wel een beetje hip en bij de tijd, en voor jongens van die stoere baggy broeken in een beetje skate-stijl(zonder felle kleurtjes streepsokken dan he).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:48
Vice
Vice is offline
Ik mocht al heel snel m'n eigen kleding kiezen. Ik had ook bijna altijd rokjes of jurkjes aan. M'n favo kleuren waren roze en zwart.
Dus als ik later ooit kinderen mocht krijgen, doe ik waarschijnlijk het zelfde als m'n ouders.
Oud 04-09-2004, 19:54
Breg
Breg is offline
Ik mocht toen ik 4 was ofzo al m'n eigen kleding uitkiezen omdat ik het anders weigerde aan te trekken. Gevolg: alles wat ik had was roze of paars.

Misschien zou ik m'n kinderen wel een paar mini All-stars aantrekken met bloemetjes ofzo en verder alleen maar leuke vrolijke kinderkleding, van H&M basic tot rood jurkje met roze schoenen eronder.
Oud 04-09-2004, 19:54
Apomes
Apomes is offline
ik weet alleen nog dat Samson & Barbaar héél hip waren, en dat ik ze droeg .
Mijn zus droeg alles van Oilily .
Oud 04-09-2004, 20:02
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Hagel schreef op 04-09-2004 @ 19:31 :
Mijn moeder had een kinderkleding winkel dus ik moest voorbeeldje spelen. Ik droeg vooral Oilily, Barbera Farber, Mexx. En nog veel meer maar alleen merk kleding. En zelfs mijn onderbroekjes waren van Schiesser enzo
Het was meestal wel kleurrijk, was het donkerder dan kreeg ik een roze, geel, rood of ander felgekleurd polo'tje onder mijn kleding aan. Qua schoenen was het ook altijd kleurrijk en merk.

Mocht ik kinderen krijgen ga ik ze echt niet kleden in mijn stijl dat doe je kinderen niet aan. Kinderen moeten kindertjes zijn. Dus dan ga ik gewoon mijn moeder achterna denk ik, meisjes in vrolijke rokjes en jurkjes, jongetjes in stoere workers en lieve shirtjes. Ik koop denk ik wel merk kleding dan en misschien speciale speel kleding wat van goedkopere winkels zou komen.
ik ook en het moest, en ik vond t niet eens mooi

later ga ik mn kindertjes veel h&m aandoen en andere leuke kleren, misschien merk maar dan wel lief roze voor meisjes en stoere voor jongens
maar geen power rangers/k3 schoenen van de schoenenreus ofzo, bah
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 21:05
Vice
Vice is offline
Citaat:
Gadje schreef op 04-09-2004 @ 21:02 :

later ga ik mn kindertjes veel h&m aandoen en andere leuke kleren, misschien merk maar dan wel lief roze voor meisjes en stoere voor jongens
En als ze dat nou mooi vinden?
Ik had vroeger gympen met Fido Dido erop.
Oud 04-09-2004, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 04-09-2004 @ 21:02 :

Wat is er mis met power rangers . Gadje bewijst wederom dat ze niet weet what's up.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 22:02
sorry
sorry is offline
ik had vroeger high en low dunks. die low dunks waren speciale omdat nederland europees kampioen is geworden. verder had ik veel olily kleding. toen ik zelf mijn kleding mocht uitkiezen droeg ik steeds meer skate kleding.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 09:28
Erbenda
Erbenda is offline
M'n moeder kleedde me vroeger heel erg klassiek. Truien van Barbara Farber, Benetton en van de Bijenkorf. Vaak maakte ze ook dingen zelf en soms namen m'n opa en oma en kenissen dingen voor me mee uit het buitenland. Ook waren m'n kleren altijd afgestemd op dat van m'n broer. Verder had ik altijd dezelfde schoenen aan. Start right schoentjes uit Engeland. Dit zijn blauwe of rode schoentjes met een ronde neus en een band en zijn alleen te koop bij Zwartjes in Amsterdam.
Zelf zou ik m'n kindjes ook wel een beetje opvallend kleden met leuke kleurtjes. Ik vind wijde broekjes bij kleine kinderen wel leuk. En vind het ook wel grappig als een klein jongetje een beetje ouwelijk is gekleed met een polootje enz.
Oud 05-09-2004, 09:45
Verwijderd
Ik droeg vroeger vooral kleding die mn moeder zelf maakte.. Of.. H&M..

Wat ik mn kindertjes zou aantrekken.. Gewoon.. basis H&M kleding.. Spijkerbroekje met groen/roze/geel/blauw shirtje ofzo.. En kleine adori schoentjes..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 14:47
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Vice schreef op 04-09-2004 @ 22:05 :
Ik had een tshirt met fido dido
Oud 05-09-2004, 14:56
Lente
Lente is offline
Ik had vroeger geen dure kleding maar zag er wel altijd leuk uit. Zo zou ik het denk ik ook met mijn kinderen doen. Ik zou ze iig niet zo kleden dat ze voorzichtig moeten spelen en niet vies mogen worden. Ik had vroeger een vriendinnetje die er kei hip en vooral duur bijliep maar ja wat heb je eraan als wij met zn allen een boomhut bouwen en zij zielig staat te kijken omdat ze 'niet vies mag worden'.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:08
Verwijderd
Oeh. Ik droeg best normale dingen... eigenlijk best saaie kleding wel allemaal vrij netjes

In Haarlem heb je een leuke kinder kledingwinkel bij de grote markt, hebben ze altijd van die leuke dingen in de etalage
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:18
Verwijderd
ik droeg nooit merkkleding als kind en daar ben ik mijn ouders wel dankbaar voor. dan ga je tenminste niet letten op kleding en er te veel waarde aan hechten als kotertje. nike vond ik altijd heel lelijk sowieso dus mensehn die nikes droegen waren wel meteen kut

mijn kinderen krijgen later hanekammen en spikes
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 15:21
Mysterons
Mysterons is offline
mijn kinderen krijgen in ieder geval allstars en spijkerbroekjes/tuinbroekjes/overgooiers/rokjes
niet helemaal in merkleren gestoken want hun kleding mag best vies worden als ze in bomen gaan klimmen
Oud 05-09-2004, 16:42
Verwijderd
Hmmh, vroeger was ik hip. Veel krullen, altijd roze en paarse kleren. Maillots, rokjes, jurkjes. Roze gympen. & Uiteraard een roze baret.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:11
Snuitermans
Snuitermans is offline
Citaat:
Vice schreef op 04-09-2004 @ 22:05 :
Fido Dido, hoe gaaf was die gast. Ik heb er nog een keer wat van gefiguurzaagd.
Oud 05-09-2004, 17:19
Verwijderd
Ik ga vaker met mijn kinderen dan ze lief is. Retegave shirt's van de H&M, maar ook gewoon strakke POLO'tjes. Het liefste maak ik ze lekker mini-hip.

En natuurlijk mogen alle kleren vies worden, ze krijgen niet van die afschuwelijke speelpakjes
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 17:23
tuttebel
tuttebel is offline
mijne krijgen onverwoestbare kleren, stevige dingen dus, anders gaan ze veel ste snel kapot, en kleren zijn duur.
mijn kiendjes worden heel stoer vind ik en mogen hun kleertjes (onder voorbehoud ) zelf uitzoeken.
Reageren

Regels voor berichten