Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik voelde me alleen met mijn problemen, hier zag ik dat ik niet de enige was. Vind hier steun, herkenning..etc
En ondanks dat ik zelf problemen heb, ben ik nou eenmaal een persoon die altijd mensen wil helpen, makkt neit uit waarover het gaat. Groetjes, Laura p.s. Het is geen asociale vraag hoor, ik begrijp wel dat je je dit afvraagt.
|
![]() |
ikschrijf op dit forum omdat ik hier van mensen steun krijg, de meeste mensen hier begrijpen me en inderdaad ik vind herkenning. veel mensen in mijn directe omgeving snappen mijn problemen niet omdat ze het nooit zelf mee hebben gemaakt en met hen kan ik er dus ook niet goed over praten zonder dat ze meteen een oordeel klaar hebben.
op dit forum kan ik wel alles kwijt en weet ik dat de meeste mensen het snappen, respecteren en serieus nemen. ook kan ik hier andere mensen helpen en steun geven. ( heb ik het idee) het is gewoon fijn om het er hier met mensen die hetzelfde voelen over te hebben |
![]() |
|
Ik zet er heel af en toe maar wat neer, maar ik ga hier meestal heen omdat de donkere kant en wat er achter de facade van mensen zit fascineert. Ik bedoel als je op straat loopt of beetje om je heen kijkt is iedereen gelukkig, maar ik geloof dat dus niet, en als ik dan ben ik de enige die zich kut voelt ga ik hierheen en dan weet ik weer dat dat normaal is
![]()
|
ik reageer niet zo vaak, maar als ik dat doe, dan probeer ik dat persoon te helpen ja. ik wil hem/haar steun geven, aangezien ik dat ook krijg als ik een topic open.
ik lees hier wel heel vaak, waarom? ik leer. ik heb hier al behoorlijk wat ziektebeelden leren kennen, en hoe dat werkt en hoe die persoon zich daar bij voelt. het is soms makkelijker iets van een ziekte (bij.v anorexia) te begrijpen als je het hier vanuit de persoons z'n ogen bekijkt, dan dat je het in je biologie boek leest.
|
In het begin... weet ik niet, ik herkende veel dingen
Daarna... om mijn verhalen kwijt te kunnen Daarna... omdat het blijkbaar verslavend werkte, ik kon niet wegblijven Daarna om mn verhalen weer kwijt te kunnen Nu... omdat het me interesseert Daarom dus. ![]()
|
Ik herken dingen van anderen in mezelf, waarvan ik dacht dat het raar was.
Ik ben pas net lid geworden, maar wat me opvalt is dit: in het echte leven heb je contact met anderen, je bent druk met school en je praat zogezegd over koetjes en kalfjes. Op dit forum ken je elkaar niet, en daarom durven mensen veel eerder dingen te zeggen die soms erg waardevol zijn voor anderen. Ik heb gezien dat (zelfs) mensen van een jaar of 14 enorm goeie, nuttige dingen zeggen. Vind ik tof aan dit forum. Daarom lees ik de meeste posts hier wel en ik probeer te helpen als ik dat kan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoek op school Sofia. | 500 | 23-09-2009 16:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wereldarmoede Gatara | 5 | 27-06-2007 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
linkse mensen theone87nl | 104 | 11-02-2003 14:21 |