Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Alleen jammer dat Zelda 1 zo focking moeilijk is en Zelda 2 eigenlijk geen zak aan is.... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
was trouwens als je er een cube bij kocht. Heb ik gedaan ![]()
||
Citaat:
En dan te bedenken dat ik die gasten cool vond in WW.
||
Citaat:
maar ik denk dat 't niet skull kid is.
|
![]() |
|
Hij zoekt navi die in de verkeerde tijd is achtergebleven, einde van OOT in the light temple zie je navi daarboven vliegen maar die gaat niet mee met link naar het verleden.
Offtopic: zelda 1 (uitgespeeld met 46x dood, weetik slecht) is best makkelijk en zelda 2 moet je gewoon de tijd voor nemen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien zou het nergens op slaan, want als Navi in de toekomst vast zou zitten, dan kan Link haar moeilijk bezoeken in het verleden. Ugh...paradoxen zijn echt vervelend. ![]() Maar ik denk wel dat Navi bedoelt word. (Aangezien ze inderdaad wel wegvliegt als alles weer normaal is.) Offtopic: Zelda 2 is gewoon zo crap, dat ik mezelf niet eens kan DWINGEN het te spelen. Zelfs het geluid van het schietende zwaard stoort me zwaar. |
![]() |
||
Citaat:
Link heeft die gast één keer gezien, hij verkoopt hem een masker waar hij ook nog op wordt afgezet (skullkid betaald te weinig) en als Link Adult is valt skullkid hem ook nog aan. Leuke vriend is dat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
witte zwaard: als dat de 1e zwaard upgrade is wel. (ik weet niet of er nog meer zijn)
|
Verwijderd
|
De blauwe ring verminderd de schade die je oploopt met de helft, best nuttig dus. Je kunt de ring kopen, in het schermpje schuinlinksboven het schermpje waar je met het vlot naar Lvl. 4 vaart. Je moet dan een van die standbeelden aanraken, waardoor er een geheim winkeltje vrijkomt.
En dat zwaard is idd de eerst upgrade, je krijgt dan ipv. een houten zwaard een wit zwaard. De tweede en laatste upgrade krijg je pas na lvl. 6. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() t geluidje alleen al als de tekst scrollt ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Ik zie hier niet genoeg liefde voor Majora's Mask. Het spel had dan wel minder goed gedesignde dungeons, maar het concept van tijd & tijdreizen, de transformaties en de nieuwe overworlds waren ingenieus geimplanteerd. Het resulteerde ondanks de grafische overeenkomst met OOT in een hele ander manier van spelen. Ik vond het in ieder geval prachtig.
En ja, het spel is retemoeilijk. Maar verder wel te doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met details bedoel ik: Het verhaal: niet goed bedacht. Toch? Alle persionages uit OoT werden onder andere naam uitgebracht in MM. Dat breekt het wereldje een beetje, omdat je ze al kent eigenlijk. Link hoort de Ocarina of Time trouwens helemaal niet meer te kunnen bezitten na OoT. Want die heeft hij afgestaan aan het eind van het verhaal, aan Zelda. Geinig spel...maar sommige stukjes van het spel zijn ook nog eens super irritant. Zoals een dungeon overdoen omdat die gereset word als je de tijd terug gaat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat alle personages uit OOT weer terugkomen is juist leuk, dan krijg je echt het idee dat je in een paralelle wereld zit ![]() Misschien vind ik MM nog wel leuker dan LTTP en OOT. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De Deku Tree Shrub bedoel je? Dat kan niet, want die komt pas 7 jaar later. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In OoT heb ik dat nooit gehad. (Op die kleine racespelletjes na dan. En die schiet spelletjes.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Tuurlijk, veel dingen uit MM zijn heel leuk gevonden, zoals de Goron, zora, Deku, etc maskers. Ook de terugkerende karakters uit MM waren leuk om te zien en ik heb t spel dan ook met veel plezier meerdere malen gespeeld. Toch blijf ik OOT leuker vinden dan MM simpelweg omdat het toen allemaal 'nieuw' was. Er zijn wel wat vragen waar ik mee zit. Hoe komt Young link aan Epona? Die was toch van Malon?
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dat met Epona kan ook niet nee. Aangezien het veulen in OoT nog te jong was om te rijden. En dus eigenlijk nu ook niet geschikt zou moeten zijn om te rijden. En de Ocarina heeft ie moeten afstaan aan Zelda toen hij oud was. En aangezien hij in zijn eigen tijdlijn dat ding niet hoort te krijgen, kan het niet meer in zijn bezit terecht komen. Helaas pindakaas. Dat krijg je met een slecht verhaal. Hoewel die maskers waarmee je veranderd in een Deku Shrub, Goron of Zora, geniaal was. |
![]() |
|
Ik had bij MM altijd vreselijk de schurft aan die Goron dungeon in de maan, je weet wel, waarbij je rollend zo'n parcours af moet leggen. Ben minstens 60X het ravein in gepleurd.
||
Citaat:
||
Citaat:
vooral the fierce deity mask roeleerd
||
Citaat:
In OoT waneer Link epona's song speelt raakt epona aan hem gehecht.... Ik denk gewoon dat hij uhm van malon heeft gekregen toen hij vertrok uit hyrule. Over de OoT die link Idd aan zelda geeft aan het eind van OoT. Ik vind dit een zwak teken van een vervolg bouwen... Je weet niet eens hou hij dat fluit ding terug heeft gekregen/gejat.
|
![]() |
|
|