ik denk dat het voor de meeste mensen niet echt boeid..maar ik moet het tog echt ff kwijt..
Ik ga bijna elke zaterdag met een vast groepje wat drinken (mark, peter, bram, mn zusje(tessa)en nog wat mensen die hier ff nix mee te maken hebben)
nou heb ik in het begin iets met mark gehad...dat al weer snel uit was..omdat ik geen relatie wou maar we hebben daarna nog wel een hele tijd alleen maar gezoend enzow..nou hebbik ook nog met Peter gezoend..en hij is heel lief tege mij en hij zegtie dattie me leuk vind enzo..maar het is echt zo'n playertje..

...want hij zegt tege mijn zusje tessa dattie haar ook leuk vind..!(Peter is 19 en is al met een aantal meisjes naar bed geweest) en ik ben 17 en ik ben nog maagd en heb niet zo heel veel ervaring..dus ik ben ook bang dat als ik verder zou gaan met peter en ik dat niet wil dat hij het dan uitmaakt ofzow.....en ik geloof dat ik verliefd op hem ben...(weetik nog niet zeker maarjah) maar ik wil dat echt niet...

het is echt een groot probleem..!!Bram is ook nog verliefd op me(zegtie) en ik weet dus echt niet meer wattik wil..want ik wil eigelijk gwn Peter..maar hij zegt tege mij hele andere dingen dan tegen tessa...

heeft iemand een idee wat ik kan doen?