Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 14:33
king112
king112 is offline
ik heb een kutlevel en denk alleen nog maar om net als in de vs de school overhopop te knallen zo erg kut voel ik me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 14:56
Marcade
Marcade is offline
Waarom zou je mensen op je school overhoop knallen?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:57
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Dat is inderdaad DE oplossing, sta je misschien ook nog met je grote kop op de voorpagina van de Belgische krant.

Oke, nu is het aan de rest om met begripvolle ondersteuning te komen...
Oud 16-05-2002, 14:58
king112
king112 is offline
als je jezelf toch van kant wil maken
waarom zou je dit dan niet doen.
laat je je naam nog achter
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 14:59
king112
king112 is offline
en wraak
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:00
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
king112 schreef:
als je jezelf toch van kant wil maken
waarom zou je dit dan niet doen.
laat je je naam nog achter
ja, wordt je tenminst enog herinnerd als gestoorde gek ipv als zielige puber.

de jeugd van tegenwoordig is weeïger dan de dooier van een zachtgekookt eitje.
Oud 16-05-2002, 15:04
king112
king112 is offline
heb geen gun
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:04
king112
king112 is offline
maar deze gedachte houd me echt bezig
dit is geen grapje
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:07
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
king112 schreef:
dit is geen grapje
ach, waarschijnlijk kan jij er ook niks aan doen dat je zo zwak bent ingesteld...
Oud 16-05-2002, 15:08
king112
king112 is offline
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:11
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
king112 schreef:
we get the point

hou die gedachte goed vast zou ik zeggen, veel kans op vrolijkheid in je laatste dagen
Oud 16-05-2002, 15:23
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

we get the point

hou die gedachte goed vast zou ik zeggen, veel kans op vrolijkheid in je laatste dagen
PimpDude, 't zonnetje schijnt!! Kijk maar!! Kan je lekker buiten spelen!!

Als je niks zinnigs te reageren hebt, kan je beter niet reageren.

king112 Wraak op wie en wat; wat hebben de mensen op je school je misdaan, dat ze verdienen doodgeschoten te worden ..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:27
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Marcade schreef:

PimpDude, 't zonnetje schijnt!! Kijk maar!! Kan je lekker buiten spelen!!

Als je niks zinnigs te reageren hebt, kan je beter niet reageren.
Wat is zinnig in zo'n geval? De boel met fluwelen handschoentjes aanpakken? De boel nog meer verzachten?

Zou dit al een serieus geval zijn van een standaard knakker met een "kutleven" dan zal ie toch wat harder moeten worden voor zichzelf. De zwartkijker praat zichzelf deze gedachtes aan.

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 15:29.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:32
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Dat je zo iemand moet uitleggen dat het geen zin heeft om scholieren over hoop te knallen lijkt me te veel van het goede. De schreeuw om aandigt is in ieder geval over gekomen.

En over wraak...

Vergeef een ander zijn fouten, maar behandel je eigen fouten streng
Oud 16-05-2002, 15:43
Marcade
Marcade is offline
PimpDude86 Whatever king112's probleem is (aandacht vragen, geen ruggegraat, whatever), de oplossing begint altijd met praten;vragen en antwoorden. Niet met cynische opmerkingen gooien. Juist daarmee bereik je echt geen reet; het kan met een beetje pech zelfs averechts werken. En als je hem niet wilt helpen moet je niet in zijn topic komen, en buiten gaan spelen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:48
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
PimpDude86 Whatever king112's probleem is (aandacht vragen, geen ruggegraat, whatever), de oplossing begint altijd met praten;vragen en antwoorden. Niet met cynische opmerkingen gooien. Juist daarmee bereik je echt geen reet; het kan met een beetje pech zelfs averechts werken. En als je hem niet wilt helpen moet je niet in zijn topic komen, en buiten gaan spelen.
En dat bepaal jij, want jij bent de expert als het op helpen aan komt? Wie zegt dat een wat hardere aanpak niet effectiever is dan een aai over de bol? Als ie zou nadenken over mijn posts in "zijn" topic komt ie misschien wel verder. Je moet mensen niet meteen geven waar ze om vragen...
Oud 16-05-2002, 15:54
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

En dat bepaal jij, want jij bent de expert als het op helpen aan komt? Wie zegt dat een wat hardere aanpak niet effectiever is dan een aai over de bol? Als ie zou nadenken over mijn posts in "zijn" topic komt ie misschien wel verder. Je moet mensen niet meteen geven waar ze om vragen...
Je weet ene reet van die jongen, waarom die zich zo voelt, waarom die dat zegt, waarom die het gepost heeft, waarom die wraak wil. Je weet geen ene moer. We leven niet meer in het tijdperk waar een pak slaag bij voorbaat, *het* effectieve middel is tegen alle kwaaltjes. Iets niet geven waarom iemand om vraagt, zonder verdere diepere kennis, is al helemaal niet *het* effectieve middel om diegene te helpen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:56
Marcade
Marcade is offline
Voor zover jij weet, wil die gewoon even zijn ei kwijt en gaat het dan beter met hem. Maar jij laat dat niet eens toe. Geen wonder dat die dan moordneigingen krijgt. Zou ik ook krijgen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:56
Dikkie
Dikkie is offline
HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht...
HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht...
Oud 16-05-2002, 15:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Dikkie schreef:
HOI, ik wil aandacht...
Dit is dus duidelijk iemand die inderdaad aandacht wil.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 15:59
Dikkie
Dikkie is offline
jee ik heb aandacht DANK U!!!
Oud 16-05-2002, 16:00
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Voor zover jij weet, wil die gewoon even zijn ei kwijt en gaat het dan beter met hem. Maar jij laat dat niet eens toe. Geen wonder dat die dan moordneigingen krijgt. Zou ik ook krijgen.
Z'n ei is ie nu al kwijt...en wat de reden van zijn roerei ook geweest mag zijn doet er in weze ook niet toe!!! Ga jij fijn verder met het vertroetelen van die jongen en leg hem uit dat (zelf)moord geen oplossing is. En wie heeft het over slaag???
Je kan hem zeggen wat je wilt, hij zal zijn eigen denkwijze moeten veranderen. Want DAT (en niet zijn moeder, zijn vader of zijn klasgenootjes) is de oorzaak van zijn woede.
Oud 16-05-2002, 16:01
PimpDude86
PimpDude86 is offline
Citaat:
Marcade schreef:

Dit is dus duidelijk iemand die inderdaad aandacht wil.
[cynisch]
goh, misschien heeft ie problemen thuis, pak em maar niet te hard aan want dan gaat ie nog lopen schieten...
[/cynisch]

negeren is stap 1 van het aanwakkeren van zieke plannen, en
reageren doen we dus duidelijk op verschillende manieren...
Oud 16-05-2002, 16:25
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
PimpDude86 schreef:

Z'n ei is ie nu al kwijt...en wat de reden van zijn roerei ook geweest mag zijn doet er in weze ook niet toe!!! Ga jij fijn verder met het vertroetelen van die jongen en leg hem uit dat (zelf)moord geen oplossing is. En wie heeft het over slaag???
Je kan hem zeggen wat je wilt, hij zal zijn eigen denkwijze moeten veranderen. Want DAT (en niet zijn moeder, zijn vader of zijn klasgenootjes) is de oorzaak van zijn woede.
En dat doe je door cynische opmerkingen te maken? Door zijn woede te voeden.

Slim van je. (not)
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Dikkie schreef:
HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht...
HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht... HOI, ik wil aandacht...
hoi

zoek een vriendin
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 18:07
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
1) Ik vind het heel rot voor je dat je je zo kut voelt.
2) Hoe komt dat?
3) Heb je geen professionele hulp?
4) Ik weet niet of je dit echt serieus meent - ik hoop van niet - of dat het gewoon een gemene gedachte is waar je uiteindelijk niet voor zou kiezen...maargoed..... Wat zou je eraan hebben om andere mensen overhoop te gaan knallen? Denk je nou echt dat dat iets oplost? Bedenk ook eens dat die mensen die jij van plan bent neer te schieten, ook vrienden hebben, ook kennissen hebben, ook familie hebben en wat jij hen daarmee aandoet. De wereld bestaat niet alleen uit jouw gevoelens, andere mensen hebben net zo goed gevoelens, hebben ook een leven. En dat jij je momenteel niet erg fijn voelt, kunnen die andere mensen nix aan doen. Bovendien zullen andere mensen zich net zo *** gaan voelen als jij, als jij ze dit aan zou doen. Wil je dat nou echt? Is dat je doel in je leven? Is dat waar jij voor leeft??! Andere mensen verdriet bezorgen omdat JIJ je rot voelt? En wat betreft die 'naam' achterlaten... Jongen, iedereen is uniek, iedereeen laat een stukje van zichzelf achter mocht hij/zij ooit doodgaan. Dat hoef je niet op deze manier doen. En de een maakt misschien meer naam dan de ander, so what. Ik geloof niet dat je er trots op hoeft te zijn dat 'iedereen je kent' na je dood (in dit geval in negatieve zin!). Wat boeit dat nou? Het enige waar ik respect voor op kan brengen is voor mensen die uit hun leven hebben gehaald wat er inzat, ook al is dat misschien niet veel, het meest trots kun je zijn op een leven dat je zelf zo hebt gewild. En ik kan me niet voorstellen dat dit echt is wat je wilt.... Is it? En ik wil je echt niks aanpraten, maar als je het nou echt niet meer ziet zitten *wat overigens ALTIJD relatief is!!!* heb dán nog zoveel eergevoel en zelfrespect dat je alleen de hand aan jezelf slaat en niet aan anderen.... Ik kan best begrijpen dat je het een tijd niet zit zitten, maar dit alles lijkt me geen oplossing en dat weet je zelf ook wel diep in je hart. Geen mens is een geboren crimineel/moordenaar en jij ook niet. Iedereen heeft wel iets goeds in zich zitten en iedereen kan een gelukkkig leven leiden. Al zit het bij sommigen misschien heel diep weggestopt, het is altijd te vinden, al lijkt het onmogelijk. Hoe uitzichtloos alles ook mag lijken, er is altijd een uitweg te vinden, als je er maar hard genoeg voor wilt knokken. In ieder geval is dit idee van jou no way een oplossing. Probeer je gevoelens op een andere manier te uiten, zoek een doel, probeer iets, wat dan ook. Maar ga dit in ieder geval niet doen alsjeblieft.
5) Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:55
zonneschijn
zonneschijn is offline
ik ben het met marcade eens. ik vind het niet normaal dat er hier mensen posten die hier niet serieus op kunnen reageren. als iemand met zo'n opmerking komt dan ben je heel stom bezig door te zeggen dat diegene dat dan maar moet doen. dat is echt heel kinderachtig en haalt niks uit, het enige dat je hiermee bereikt is dat je degene misschien wel aanmoedigt. dus als jullie geen zinnige reactie kunnen posten gaan dan inderdaad lekker buiten spelen ofzo. dit zijn geen dingen waar je grapjes over moet maken.
en voor de gene die dit gepost heeft; als ik jou was zou ik hulp zoeken, ga eens met een psycholoog praten want als je hier mee door blijft lopen lost dat helemaal niks op. ik weet uit eigen ercvaring dat het heel moeilijk is om hulp te zoeken, maar het is wel een stap in de goede richting, want dit soort gevoelens gaan echt niet zomaar over. ik vind het heel rot voor je dat je je zo voelt en denk dat je je zelf ook graag beter zou willen voelen. als dat zo is, moet je er echt wat aan doen, en dat kan je niet alleen.
dus negeer de opmerkingen van mensen die dit soort dingen niet serieus nemen want daar schiet je echt niks mee op.
en hou in je gedacht dat allemaal mensen vermoorden echt verkeerd is, dat verdient niemand. ik weet niet wat die mensen hebben gedaan dat je ze dood wil hebben, maar zoiets verdient niemand. probeer boven mensen te staan die jou gemene dingen hebben aangedaan, dan laat je zien dat je sterk bent. door je zelf beter te gedragen, niet door wraak te nemen.
ik ben zelf bijvoorbeeld vroeger 8 jaar lang heel erg gepest, de kinderen die dit hebben gedaan hebben mijn jeugd verknalt en een deel van mijn verdere leven, want door hun zit ik nu psychisch zwaar aan de grond. maar juist door geen wraak te nemen en die mensen gewoon met rust te laten ( of zelfs te vergeven) laat ik zien dat ik sterker ben, dat ik niet zo zwak ben als zij ooit waren. sommige van hen zie ik nog dagelijks, maar ik maak ze geen verwijten en neem ook geen wraak.

ik wens je heel veel succes en hoop dat het allemaal weer goed met je komt.
knuffel

Laatst gewijzigd op 16-05-2002 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 21:40
king112
king112 is offline
deze gedachte heb ik al sinds ik een jaar of 12 was en klimpt nu omhoog en dan weer omlaag maar toch steeds meer omhoog omdat ik steeds minder gevoel krijg voor mij medemens en niet meer bang ben voor de dood.
maar waar zou je dan hulp kunnen vinden want ik zie geen mooie dingen meer in het level alleen maar de slechte dingen van het level

gr MiCkY
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:08
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
king112 schreef:
deze gedachte heb ik al sinds ik een jaar of 12 was en klimpt nu omhoog en dan weer omlaag maar toch steeds meer omhoog omdat ik steeds minder gevoel krijg voor mij medemens en niet meer bang ben voor de dood.
maar waar zou je dan hulp kunnen vinden want ik zie geen mooie dingen meer in het level alleen maar de slechte dingen van het level

gr MiCkY
Iedereen heeft wel een rotgedachtes, de een misschien van een ander kaliber dan de ander, maar daarom zijn het ook GEDACHTES, dingen die door je heen schieten, maar die je als je een beetje normen, waarden en trots hebt niet uitvoert...... zelfs al heb je zoals jij zegt 'steeds minder gevoel voor je medemens en ben je niet meer bang voor de dood'....
Maar wat betreft die hulp. Ga naar een GGZ/GGD of laat je bij je huisarts doorverwijzen hiernaar.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 22:27
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
king112 schreef:

gr MiCkY
Hoe denk je dat je toekomst eruit ziet, en hoe wil je dat je toekomst eruit komt te zien?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 00:54
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
king112 schreef:
ik heb een kutlevel en denk alleen nog maar om net als in de vs de school overhopop te knallen zo erg kut voel ik me
*herkenning* alleen niet elke week/dag

(haha ik doe mee met aandacht trekken nu? )
Oud 18-05-2002, 11:00
zonneschijn
zonneschijn is offline
probeer via je huisarts doorverwezen te worden naar een psycholoog of psychiater of een andere instelling die je psychische hulp kan verlenen. als je dit verhaal precies zo vertelt aan je huisarts, de waarheid over hoe je je voelt, zal hij je wel door moeten verwijzen. succes!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten