![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit eraan te denken een Iriver H340 te kopen.
Zie product en uitgebreide specificatie Nu ben ik niet bijzonder goed bekend om mp3 gebied, ik heb een aantal reviews gelezen over de h340 en nog wat andere mp3 hd spelers, maar dit lijkt me een goede. Iemand hier met gebruikservaringen, alternatieven of op-/aanmerkingen? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit nog te twijfelen tussen de 20gb en de 40gb variant, weet het nog niet. ALS ik m koop zal ik iig hier neerzetten hoe het bevalt, maar dat kan wel even duren ![]() De 340 en 320 hadden trouwens toch dezelfde behuizing? ^o) Als je hier kijkt, een vergelijking van de 320 en 340, dan is de buitenkant geloof ik gelijk? Het enige verschil zit 'm in het gewicht, 20 gb en de prijs, voor zover ik weet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het uiterlijk is volgens mij echt hetzelfde ja, zie geen verschil. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() zal op got nog eens rondkijken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat is nog goedkoper dan de H320 en je krijgt 20 GB extra... ... best makkelijke keuze lijkt me. ![]() Greets ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() You just made my day ![]() ik ga m halen, zo snel mogelijk ![]() edit: Morgen haal ik 'm, mediamarkt Rotterdam ![]() Voor als iemand geinteresseert is in die aanbieding, dit is de link naar het actiekrantje van de mediamarkt: http://www.mediamarkt.nl/1/home/flyer/pdf/pagina_05.pdf Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 12:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() de 40gb versie is gewoon 5 euro goedkoper dan de 20gb ![]() Ik had ze al gebeld, had mediamarkt rotterdam centrum gebeld, daar hadden ze er nog 16 liggen.. ![]() Ik kom vanuit omgeving eindhoven, dus ik moet wel met de trein enzo, en dan heb ik de kosten er nóg makkelijk uit ![]() Mooie actie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Is er misschien iemand die ze bij de mediamarkt heeft zien liggen of al gehaald? (zylverstar?) Ik ben benieuwd welke oordopjes erbij zitten. Bij andere winkels krijg je er vaak een setje (merk)dopjes bij, bijvoorbeeld de sennheiser pmx60, zitten bij deze versie alleen de originele Iriver oordopjes, of ook een setje andere? |
![]() |
|
Doe jezelf een lol, en koop er een paar 'echte' oordopjes bij. Wat je erbij krijgt is vaak wel aardig, maar klinkt altijd klote tot je een paar echte oordopjes gehaald hebt. Kost vaak een euro'tje of 50, maar als je toch al bereid bent €444 te betalen voor een MP3 speler, dan moet dat er ook nog wel bij kunnen.
Ik snap mensen niet die voor een paar honderd euro een Mp3 speler kopen en er dan naar luisteren met het eerste beste setje blokker dopjes. Dan heb je je geld echt weggesmeten. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Net bij Mediamarkt geweest, en ben nu ook de gelukkig eigenaar van het apparaatje....hij staat naast me te laden in het dockingstation. Cool Erg compleet geleverd trouwens (batterijpack ding, Senheize koptelefoon, remote, microfoon, usb-kabel, dockinstation, en nog iets volgens mij ) Als ze dat nou niet deden, kon ie vast nog 100 euro goedkoper...
||
Citaat:
![]() Sony MDR-EX71SLB |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die link van got heb ik helemaal gelezen mja, wat ik eruit kan halen is het sennheiser mx500, die heb ik al liggen hier, klinkt wel goed maar ik heb geen vergelijkmateriaal dus eigenlijk kan ik niet oordelen.
Zo'n in-neck ding hoef ik niet, dat is te lastig met opbergen enzo, te groot. Ben even aan het rondzoeken welke ik nog ga kopen, want -zoals koen al zei- het is zonde de kwaliteit niet optimaal te benutten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() die sennheiser mx500 zijn ook iets van 17 euro ofzo.. zal morgen eens naar die sony zoeken ![]() edit: ik haal wat door elkaar geloof ik, die sony is rond de 50 euro ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2004 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is best zonde als je zo'n h340 koopt en dan blokkerdopjes gebruikt idd, maar aan de andere kant vind ik het ook zonde om 50€ daarvoor uit te geven terwijl het nog wel eens voorkomt dat ze kapot gaan ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb de h320 (h340 is zelfde op de 40gb opslag na) een tijdje geleden in me handen gehad. Kon er ff meespelen, en beviel me zeer goed, mooi helder scherm, makkelijk te bedienen, niet te groot, niet te zwaar en goede geluidskwaliteit (had niet genoeg tijd om echt goed naar te luisteren, maar leek allemaal zeer ok)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() meer dat je op de fiets zit, die dopjes vallen uit je oor en je fietst eroverheen. Zoiets ![]() (okee, dat is ook maar één keer voorgekomen, maar tis toch zonde als dopjes van 50 euri overlijden op zo'n manier ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Klein ![]() Hij is iets zwaarder dan ik verwacht had, maar niet hinderlijk ofzo ![]() Op got las ik dat veel mensen het jammer vonden dattie niet in de broekzak past, bij mij past ie makkelijk ![]() ![]() De navigatie snap ik nog niet helemaal, en ook het systeem met de playvolgorde ed moet ik even uitvinden nog, op got waren er een hoop mensen die dat blijkbaar zo doorhadden, maar dat zit er bij mij niet in ![]() De software wilde ik installeren maar dat ging niet helemaal naar wens, dus straks nog even opnieuw. Verder erg compleet enzo: als je 'm bij de mediamarkt koopt, krijg je de h340, afstandsbediening, oortjes (iriver, inclusief hoesjes), beschermtasje, adapter, oplaadstation, usbkabel (voor met pc), usbkabel (voor met ander apparaat), een microfoon, een line in/line out kabeltje en een draagbaar batterij-iets. [edit] Er zit trouwens geen nederlandse handleiding bij, dat vond ik minder. Mn engels is wel redelijk, maar nederlands gaat stukken sneller en buiten dat is het met technische termen ook wat handiger. Hier kun je de nederlandse versie downloaden, mocht iemand interesse hebben: KLIK |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] MP3 spelers Enlightenment | 118 | 14-01-2006 12:44 | |
Software & Hardware |
[Camera] Resolutie Verwijderd | 14 | 07-04-2005 00:58 | |
Software & Hardware |
[MP3] Iriver H340 Verwijderd | 6 | 30-03-2005 18:32 | |
Software & Hardware |
[Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid.. Verwijderd | 30 | 06-03-2005 22:11 | |
Software & Hardware |
[algemeen]Ipod... Laydiee | 74 | 27-01-2005 22:04 | |
Software & Hardware |
Het ordenen van audiobestanden Verwijderd | 46 | 26-08-2004 18:45 |