Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2004, 18:19
TIEN
TIEN is offline
zijn er mensen die de opleiding hbo-recht doen? waar? en kunne jullie wat info geven over je opleiding, hoe lang je op school zit en hoe de opleiding in elkaar zit??

thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-09-2004, 18:23
Verwijderd
Je houdt er rekening mee dat je later waarschijnlijk geen togaberoep kan uitoefenen?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:24
TIEN
TIEN is offline
ja, behalve als ik naar de universiteit ga!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:30
Energie
Energie is offline
wat je ook kan doen is een jaartje MER, management, economie en rechten. Als je rechten toch niet zo leuk vind kan je altijd nog een economische richting op (als je na 1 jaar prop naar uni wilt gaan) natuurlijk. zelf doe ik ook MER en heb een basis boek rechten (700 blz) dus voltijd rechten is denk ik nog wel wat pittiger.
Oud 04-09-2004, 18:37
Verwijderd
Het loont natuurlijk niet om eerst HBO te doen en daarna te studeren. Bovendien moet je niet al je geld inzetten op P-instroom (voorzover die nog niet geblokkeerd is).
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:45
Energie
Energie is offline
Citaat:
Snees schreef op 04-09-2004 @ 19:37 :
Het loont natuurlijk niet om eerst HBO te doen en daarna te studeren. Bovendien moet je niet al je geld inzetten op P-instroom (voorzover die nog niet geblokkeerd is).
en waarom loont et niet? klinkt misschien stom maar je bent pas 16 ik denk dat je hier nog weinig ervaring mee hebt.
Oud 04-09-2004, 19:15
NN
NN is offline
Zie de verscheidene eerdere discussies over HBO-recht.

Wees verstandig en doe het niet.
Oud 04-09-2004, 19:29
Sovereign
Sovereign is offline
Wees verstandig en doe gewoon waar je zelf zin in hebt. Als het niveau te hoog ligt merk je het vanzelf wel, maar heb je het tenminste geprobeerd. Je kunt altijd nog terugvallen op het HBO.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 20:21
Verwijderd
HBO recht is gewoon zwaar kut, slap aftreksel van een mooie wetenschap die aan de universiteit gedoceerd wordt. Doe gewoon VWO erachteraan, ook al kost dat je veel moeite. Als HBO recht doorstromertje heb je altijd een achterstand.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:19
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
OMG, deze topics achtervolgen ons steeds opnieuw.
Oud 05-09-2004, 16:15
light fighter
light fighter is offline
HBO-recht klinkt leuk

Maar ik ga morgen beginnen. Je wordt domweg opgeleid voor juridisch adviseur binnen bedrijven dus bedrijfsgericht. ten tweede ze raden het af om met je p naar de uni te gaan maar via de schakel opleiding kun je geen toga- beroepen uitoefenen daarvoor moet je de weg die je wordt afgeraden

En het niveau lijkt mij wat ik in de boeken heb gezien er laag eigenlijk alleen de collegebundel heb ik moeite mee qua taalgebruik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten