Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2004, 16:05
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
kan nu weer heel goed met mijn ex en zo het is eigenlijk uitgegaan omdat we te veel en te vaak ruzie hadden het ging gewoon niet meer... (we zagen elkaar ook te vaak enzo) heb een halve maand met een anders gelopen maar had het bij haar niet zo als bij mijn ex! en ik vind me ex iedere keer weer wat leuker worden kan nu ook weer heel goed met haar enzo hele tijd weer smsen en op msn tot diep in de nacht maar nu ik weet zelf gewoon niet of ik het haar moet zeggen of niet en wat zei er over zal zeggen ik weet dat zei tegen haar vriendeninnen zegt van jah hij blijft leuk dit en dat maar wat nu... ik weet het niet wil der op zich best graag terug aangezien al mijn kameraden en vriendinnen op dit moment een vriendin hebben en ik haar dan toch best mis!

Groeten

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 16:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 16:24
Gothic
Gothic is offline
Je kunt het proberen, het gevolg is alleen dat het misschien weer fout gaat. De vraag is of de positieve dingen van het opnieuw proberen, de negatieve consequenties achteraf het waard zijn... Zo ja, zou ik zeggen: Have fun!
Oud 09-09-2004, 16:26
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
[ik weet het niet wil der op zich best graag terug aangezien al mijn kameraden en vriendinnen op dit moment een vriendin hebben

dat is ZOOO geen reden he!!! Een vriendin moet speciaal en kriebel in je buik zijn...en zoiets zijn vanne JAAAAA oh wat wil i k greaag verkering met haar en niet tja tja dan heb ik ook maar ene dat komt makkelijker uit!!!!!!!

en ik haar dan toch best mis!
kijk das wel n goeie reden!!!!!!!!!

Groeten [/B][/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:27
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik zou het niet doen, het ging de eerste keer toch niet zo lekker door al die ruzie. Op den duur kan dat weer het geval worden, waardoor het weer uit gaat. Je weet de reden waarom het uit was gegaan, dan kan dat opnieuw een "struikelblok" worden als jullie weer iets beginnen.
En je moet je trouwens niet te veel aan je vrienden spiegelen. Niet dat als zij een vriendin hebben jij er ook een moet hebben. Niet te veel aantrekken van anderen en je eigen leven lijden.
Oud 09-09-2004, 16:31
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik trek me verder niet veel van hun maar als ik hun dan weer zie met hun vriend/vriendin en ik zit er bij dan mis ik der weer! maar moet ik mijn ex dit vertellen of? (en hoe vertel ik het haar)ik weet ook niet of ze mij uberhaut terug wil! en die ruzie kwam zon beetje puur door dat we constand met zijn tweeen waren! iedere dag bij elkaar eten of zei hier of ik daar tot rond uur of 11 is namelijk buurmeisje... en dan de volgende dag precies weer...

Groeten
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:20
filia dei
filia dei is offline
Tjah, als je écht zeker weet dat je 't wilt en je vind haar het waard om die ruzie's eventueel nóg een keer mee te maken moet je ervoor gaan.

Maar eerlijk gezegt zou ik 't niet doen. Het wordt altijd vergeleken met de vorige keer wat gaat er beter wat gaat er slechter. En uiteindelijk gaat 't weer mis.
Oud 09-09-2004, 17:38
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
hmm zit wat in maar ben er klaar voor! maar hoe moet ik haar duidelijk maken dat ik haar leuk vind ik weet het niet... smsen of wat?

groeten
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:41
Reem
Reem is offline
Misschien is bij haar het gevoel ook wel weer terug, aangezien jullie tot diep in de nacht met elkaar msn'en en vaak sms'en. Dus misschien kun je een keer goed met haar praten, face to face? Misschien twijfelt zij net zoals jij en kunnen jullie samen een beslissing nemen. En als jullie weer bij elkaar terug willen, volg dan je gevoel!
Bovendien weet je wat de oorzaak ervan is dat het uitgegaan is tussen jullie, dus misschien is 't een idee om het nog een keer te proberen, maar dan wel afspreken om elkaar minder vaak te zien. Dan hebben jullie wat meer vrijheid en misschien is dat een oplossing.
Oud 09-09-2004, 21:46
Warsocket
Warsocket is offline
Ach gewoon te proberen
wat heb je te verliezen
Oud 10-09-2004, 09:23
Silvie
Silvie is offline
Hm ja je kunt het altijd proberen. Ik heb ook zoiets meegemaakt en ik dacht dat ik weer helemaal verliefd was. Ik miste gewoon 'iets'. Maar ik dacht dat ik 'hem' miste. Maar uiteindelijk kwam ik er zelf ook achter dat het gewoon niet meer was zoals het eerst was en het voelde gewoon niet fijn aan. Maar misschien dat het bij jullie meer succes heeft!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 10:09
Sennah
Sennah is offline
waar zitten de leestekens op jou toetsenbord?

en voor de rest ga ik met Warsocket mee: gewoon proberen, wat heb je te verliezen?
Oud 10-09-2004, 14:23
ninatje
ninatje is offline
heeey lieve sgat
ik heb precies hetzelfde probleem alleen dan nog iets groter want mijn ex heeft een vriendin. en ik ben kei verliefd op hem. en hij vindt mij ook leuk en krijgt me niet uit zijn kop enzo. ik had veel eerder (toen hij nog geen vriendin had) actie moeten ondernemen en tja nu is het te laat. dus als ik je een tip mag geven... GA ERVOOR!!!!!! anders is het misschien te laat
kusjes nina
Oud 10-09-2004, 15:53
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ga het er denk ik binnen kort met haar over hebben vind het nu zelf nog te vroeg kan net weer een tijdje heel goed met der opschieten! als die lijn zich doorzet en ik der nog steeds heel leuk blijf vinden ga ik het er met weekje of 2 met haar over hebben! maar hoe kan ik dan het best beginnen? iemand tips hoe ik het haar duidelijk kan maken? enzenz

groeten
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 16:10
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Je kunt het gesprek brengen over hoe het was toen jullie nog wat hadden. En vragen of zij het wel eens mist.
Oud 11-09-2004, 10:59
Ratbout
Ratbout is offline
probeer van de fouten die jullie maakten te leren. als dat je lukt is e wellicht een kans..
Reageren

Regels voor berichten