Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ken ook mensen die een hekel hebben aan Burberry, maar als ze terug komen van vakantie hebben ze wel Hemdjes & petten van Burberry en dat allemaal voor 5euro het stuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ja, omdat Apomes ook zijn boekje open deed, trek ik die van mij ook eventjes open. Heren Over het algemeen veel jaren 80 en 50 dat terugkomt. De losse,baggy broek mag eigenlijk niet meer, de wat strakkere broeken zitten in de nieuwe collecties. Veel stoere jack's, maar ook de blazer en dan wel gecombineerd op de spijkerbroek, ook leer is terug, de leren jacks zoals Apomes al noemde. De kleding is goed bij elkaar gezocht, er mag duidelijk zijn dat wij ventjes voor ons zorgen, met bijpassende wollen winter truien en lange sjaals. Veel truien, lekker wollen dingen, de wijde spijkerbroek is weg weg weg, leren jacks, goed verzorgd, het colbertje blijft nog wel even en past ook met dure broek voor de casual friday. Zelf ga ik echt voor de accesoires, shawls en handschoenen, maar sierraden als ik een aantal nette kan vinden. Ik vermijd zelf rood, maar een donkere tint wil ik nog wel proberen, en een leuke wollen trui/rugby ga ik zeker voor. Een gestreepte met wschk herft/winterachtige kleuren. De hooded top's blijf ik dragen want ze zijn zo heeerlijk warm, en met colbertje erover heb je bijna geen winterjas meer nodig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Grooooooooooooooooningen HOooooooooooooligans |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik weet nog niet wat ik ga doen,ook ik ga maar eens wat pogingen wagen tot customizen,ik blijf mijn baggy broeken dragen want die adoreer ik,en ik wil een andre3000 rosesoufit ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
haha.... ik heb die print uit ''roses smell'' nagemaakt.... een omgedraaid hartje met ''the love below'' ![]() ik krijg een kolbert gemaakt van mickey mouse stof en daar ga ik iets opprinten maar ben er nog niet uit wat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vond de wintermode heel leuk op de catwalk enzo, maar in de winkels valt het zwaar tegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat er nix mis mee is anders ![]() tweed was vorig jaar toch ook al in? vind het soms wel mooi, vooral die lange getailleerde jassen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zullen we trouwen en een negertje addopteren ? <3
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |