Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2002, 12:18
Cato328
Cato328 is offline
1,5 jaar geleden heb ik mijn beste vriend leren kennen. Ik was eerst een beetje verlieft op hem, maar hij had een vriendin. Toen dat 7 maanden later uit ging was ik daar best kapot van.

2 maanden daarna zoende ik voor het eerst met hem. Daarna gingen we vaak met elkaar en zeiden ook dingen als "ik hou van je" en "ik wil met jou oud worden", maar we hadden niets met elkaar.

Zo ging dat een paar keer en elke keer eindigde het weer als hij mij een tijdje niet gezien had en een ander meisje ontmoet had, daar werd hij dan helemaal gek op en ik moet bekennen, dat deed veel pijn.
Tot hij mij weer zag, dan werd hij weer helemaal gek op mij.

Ik heb een tijdje geleden een telefoongesprek met hem gehad en ik heb hem verteld dat ik het zo niet meer wou, ik wilde verder met mijn leven.

Ik heb nu een hele lieve vriend en ik ben helemaal gek op hem, ik zou hem echt niet meer kwijt willen. Maar ik hou nog steeds heel veel van mijn beste vriend. Niet gewoon houden van, maar het zit heel diep. Ik zie mezelf nog wel eens met die jongen trouwen.

Wie herkent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2002, 12:49
grizzy
grizzy is offline
ik herken dit volledig. Er is ook een jongen die mij net als bij jou dolgraag kust en sex met me heeft, buiten dat hij dan een relatie met zijn vriendin heeft. Hij heeft me al superveel beloofd om het uittemaken met zijn vriendin maar ik ben er ondertussen al zeker van dat hij dit ooit zal doen. Ik heb 2 weken geleden verkering gekregen en het loopt daarmee echt op wieltjes. Ik was heel blij dat die eerste jongen me eindelijk met rust liet, allé dat dacht ik toch, maar gisteren heeft hij me gevraagt of ik nog zin had in sex met hem. Ik ben toen heel grof geweest maar ondertussen weet ik dat ik die eerste jongen eigenlijk veel liever zie dan men huidige vriendje en daar zit ik echt enorm mee.
Oud 06-02-2002, 16:57
Python
Python is offline
Heb ik ook (gehad ?!). Op mijn beste vriend ben ik ook erg lang verliefd geweest (4 jaar) zonder dat hij het wist en hij vertelde mij dus wel alles over zijn liefdes en seksleven... Nu is dat over, maar er blijft altijd wel wat zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten