Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je vrienden er toch over inlichten over wat er gebeurd is. Het is misschien wel moeilijk, maar dan kunnen ze er wel rekening mee houden. Hem negeren, want ik denk niet dat je behoefte hebt om met hem om te gaan verder. En als dat niet werkt, proberen met hem te praten of met iemand anders er over praten. Maar stilhouden wekt alleen stress en frustraties op en is zonde van je vakantie!
|
![]() |
|
![]() |
Het is nogal ingewikkeld om het te vertellen. De meeste komen er al jaren en kennen elkaar door en door. Hij komt er ook al lang, en heeft dus hele sterke vriendschappen opgebouwd. Ik was er vorig jaar voor het eerst, als ik het vertel ben ik bang dat ze me niet geloven of dat ze me gaan behandelen als een zielig meisje. Ze komen ook nog eens allemaal uit Duitstalige landen, dus ik ben al 'anders'.
Ik wil gewoon een leuke tijd, zonder me te veel zorgen te moeten maken over hem.. ![]() 2 échte vriendinnen weten het trouwens wel, maar zij weten ook niet wat ik hier nou mee moet
||
![]() |
Citaat:
is er een persoon daar waar je heel goed mee kan opschieten? misschien moet je hem/haar dan even onder vier ogen spreken en zeggen wat er gebeurd is. al is het alleen maar het gevoel wat je geeft dat iemand het weet. ik denk dat dat een hele opluchting voor je zal zijn. en er is dan iemand die een beetje een oogje in het zeil kan houden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |