![]() |
|
![]() |
De allereerste keer was met zomaar iemand omdat ik het maar achter de rug wilde hebben.(geen aanrader) Maar ik durfde niet toe te geven dat het de eerste keer was, hij was zooo coooool.
(wederom geen aanrader) Ik deed dus net of ik helemaal niet verlegen was, maar ik was zo bleu dat ik het hele ding niet eens heb durven bekijken. Was ik ontmaagd, had ik nog geen stijve gezien... De volgende eerste keer was ik absoluut niet verlegen. Ik heb hem versierd. Ik had de broek aan, eh, uit... ik had het immers toch al eens gedaan. Hij was wel een tikkie verlegen, en dat vond ik eigenlijk alleen maar lief.
|
Verwijderd
|
Hoe verder? Bedoel je meer dan zoenen of echt met elkaar naar bed?
Eh tja... de eerste keer was híj nogal snel... we lagen gewoon te zoenen op mijn bed en voor ik het wist was zijn hand op bepaalde plaatsen ![]() ![]() Met mijn vriendje daarna ging het langzamer. Ik was wel verlegen, maar voornamelijk omdat ik mijn lichaam niet leuk vond. Wilde hij mijn trui uittrekken, ik: "Je kan d'r zo ook wel bij!" "Ja maar zo kan ik je niet zien," beweerde hij. Ik: "Tis toch niet leuk om naar te kijken." Hij: "Geloof me, als ik je niet naakt wou zien, probeerde ik je niet uit te kleden." Ik: ....*trekt uit* Nou ja ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, eigenlijk ging dat best wel makkelijk..
Is nog niet zo lang geleden, maar het ging echt vanzelf.. alles voelde heel vetrouwd, ik heb gewoon een hele speciale band met haar.... HELAAS heeft ze het net uitgemaakt ![]() *liefdesverdriet*
|
Verwijderd
|
was er niet verlegen in, het ging wel allemaal erg langzaam... maar dat was meer omdat hij dan steeds vond dat onze 'relatie nog niet rijp genoeg was voor de volgende stap' oid (dus zeg maar toen we twee maanden wat hadden, mocht ik van hem niet eens m'n beha uit doen
![]() ![]() |
![]() |
|
ok... der komt nu heel verhaal over mijn 1e keer
![]() mijn vriend en ik hadden 3 weken toen wij het voor t eerst deden.. hadden het daarvoor ook al 2 keer geprobeerd maar dat ging niet helemaal goed. (dit gaat over de eerste poging) was echt super klungelig... ik kon het condoom namelijk niet suptiel tevoorschijn toveren. ik had condooms gekocht en in een plastic zak gedaan. de zak zat weer in een andere zak.. kon ten eerste de zak niet eens vinden die ergens naast t bed lag... ok zak gevonden, alleen de opening van dat ding niet.. daarna de opening van t 2e zakje niet... met andere woorden eeen hoop geknisper... weg verrassing... dat van t neuken toen ook nog eens een keer niet veel kwam omdat hij te vroeg kwam was ook best lullig.. grote tereurstelling dus.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Problemen met mezelf, de wereld, studie en nog veel meer. SpaRood | 28 | 19-08-2004 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 |