Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2004, 08:47
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
mijn vriendin komt de komende 2 jaar bij een ex van dr in de klas. Het is een ontzettende sissy,en hij weet echt wel dat hij van dr af moet blijven,omdat hij anders een probleem heeft, maar ik vind het niet echt een leuke gedachte, iemand misschin een oplossing ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2004, 08:58
never mind
never mind is offline
ik heb ook wel ns bij een ex in de klas gezeten, het vormt niet echt een probleem (althans bij mij niet) oke, in het begin is het kut omdat je elkaar niet meer kunt ontlopen. Maar de enige tijd dat je samen bent is in het klaslokaal zelf: daar zijn zat andere mensen bij, hij heeft echt geen kans om iets te doen.

Tja een beetje jammer dat het je vriendin is maar ik zou dr vanuit gaan dat ze zich koest houd. Exen kan je nu eenmaal niet altijd blijfen ontlopen. Maak je dr niet te druk om!
Oud 06-09-2004, 08:59
Reem
Reem is offline
Niet zo snel jaloers zijn!
Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik neem aan dat je je vriendin wel kunt vertrouwen..
Gewoon geen zorgen om maken joh, je vriendin heeft nu toch voor jou gekozen? Dan zit het echt wel goed.
Oud 06-09-2004, 09:02
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
ja heeft ze zeker, maar ik weet niet wat die jongen van dr wil wtje wel!en ze zit toch elke dag bij hem in de klas, wel in een klas waar niemand hem moet, en hij weet ook echt wel dat hij niets moet flikken dus....maarja het is gewoon niet leuk, het idee
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:07
Reem
Reem is offline
Ja dat begrijp ik wel
Ik zou het idee ook niet echt leuk vinden, hoewel ik mijn vriend wel volledig vertrouw.
Bij mijn vriend in de klas zitten nog alleen maar meisjes (vorig jaar zaten er nog twee jongens, maar één ervan is halverwege gestopt met de opleiding en de andere is blijven zitten..) en een ex van hem zit overigens ook in zijn klas. Maar goed, dat was basisschoolliefde
Gewoon niet te druk om maken hey!
Ook al wil die jongen weer wat van 'r, zij zal zich daar echt niets van aantrekken als ze van jou houdt.
Oud 06-09-2004, 09:16
Verwijderd
gewoon accepteren dat t zo is, en je vriendin gewoon vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 09:26
never mind
never mind is offline
exen zijn ze niet voor niks. Als het goed is wil die gozer niks van dr en wil jou vriendin al helemaal niks van die jongen. Ok?

Als je het zo bekijkt kan het niet fout gaan.
Oud 06-09-2004, 11:00
Amore
Amore is offline
Inderdaad niet te jaloers zijn he. En je vriendin gewoon vertrouwen. Het is niet voor niets haar ex. Dus waarom zou je bang moeten zijn? Gewoon lekker accepteren.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 11:33
FoKNietMetMij
FoKNietMetMij is offline
ey je chiickie gaat gwn lekker vreemd swa, ik weet het swa, als ik die jonge was, i kzeg jou. ik had je vriendin allang gepakt bro, geloof me ofnie, die boy gaat je vriendin terug pakke, geloof me

tjoow
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 11:38
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
Citaat:
FoKNietMetMij schreef op 06-09-2004 @ 12:33 :
ey je chiickie gaat gwn lekker vreemd swa, ik weet het swa, als ik die jonge was, i kzeg jou. ik had je vriendin allang gepakt bro, geloof me ofnie, die boy gaat je vriendin terug pakke, geloof me

tjoow
yoyoyo... en de enige die het zelf moet doen ben jij
Oud 06-09-2004, 13:17
Verwijderd
Wat maakt het nou uit wat hij van haar wil zolang zij niets van hem wil?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 18:03
Futurist
Futurist is offline
Ik snap het wel, maar ik denk idd dat jouw vriendin niet zomaar JOUW vriendin is..
Oud 06-09-2004, 18:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je moet haar gewoon vertrouwen. Wat die ex ook zou proberen, ze moet zich daar niets van aantrekken en hem duidelijk maken dat het niets meer kan worden (als zij tenminste dat vindt).
Oud 07-09-2004, 12:51
Yora
Tja.... ik snap dat je jaloers bent maar waarschijnlijk is het om nix... Vertrouw op je vriendin hij is niet voor niets haar ex! Als je te jaloers word kan dit haar kapotmaken. Idd praten erover misschien?? Dat als hij moves maakt dat zij duidelijk maakt dat zij niks voelt voor hem ofzo....

Sorry niemand had dus iets gezegd over praten met haar volgens mij lol maar als je het doet hou het misschien een beetje luchtig dat het je best wel dwars zit en dat je haar wel vertrouwt maar dat je wel een beetje angsten hebt erover... zoiets! Dan zal ze je vast geruststellen ^_~ Niet dat je haar bij haar kraag vastgrijpt en schreeuwt dat die kerel beter uit de buurt van jouw eigendom moet blijven ofzo (Woops ik zie overal Yora staan ik ga ff naar een ander forum toe LOL)

Laatst gewijzigd op 07-09-2004 om 12:57.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 16:34
DvoorA
DvoorA is offline
dit topic had beter 'jaloezie' kunnen heten.

Ik begrijp je heel goed..het enige wat je kunt doen is denk ik niet afreageren op je vriendin als je jaloers bent..en die ex gewoon negeren. Als hij wat probeert bij haar kun je hem altijd nog pakken.
Oud 07-09-2004, 18:41
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Het is wel uitgegaan, dus in zekere zin is hij voor haar al minder interessant dan alle andere jongens.
Oud 07-09-2004, 19:01
Verwijderd
Het gaat er niet echt om of hij iets probeert of wil proberen, maar om wat je vriendin wil. Ik neem aan dat je vriendin wel tegen hem durft te zeggen dat ze niets meer voor hem voelt, mocht hij iets proberen. Dus ik denk dat je idd gewoon bang bent voor hoe je vriendin op hem zal reageren. Dat is verder niet erg, daar kun je gewoon met haar over praten.. misschien dat ze je gerust kan stellen ofzo. Verder kun je er niet zoveel aan doen ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 19:53
Verwijderd
Mijn vriend zit ook bij zijn ex in de klas. Nou en? Ik weet dat die twee toch niet meer bij elkaar komen en zij heeft trouwens ook een andere vriend nu. Ik zou me er niet zo druk om maken, ze is nu jouw vriendin en die ex is niet voor niets haar ex.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten