Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het antwoord op nr. 6 weet ik iig zeker: Ichtus Hogeschool. En een account heb je nodig om toegang te krijgen tot de computers/intranet, als ik me niet vergis. En de Hogeschool Inholland in Rotterdam bestaat, voor zo ver ik weet, uit twee gebouwen, die tegenover elkaar liggen (waarvan één eigenlijk permanent 'noodgebouw'). Enneh, welke 'Schools'? Wat zijn dat? Of bedoel je opleidingen? Maar mail Ingemar, die zit daar op school, misschien wil zij ze beantwoorden. ('k zou er wel ff bij vertellen waarom je dat wilt ed.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @TS: Waarom moet je dingen als hoe de vrouw achter de balie heet weten voor SLB...? Heeft volgens mij weinig tot niks te maken met hoe het er op andere scholen aan toe gaat...? Maar goed, mail bv. Ingemar, zoals ik al zei, wie weet wil ze het voor je invullen. ![]() Laatst gewijzigd op 04-09-2004 om 13:43. |
![]() |
|
anders ga je gewoon naar www.inholland.nl daar staat echt wel op, kijk maar 's bij nieuws en persberichten
aargh volgende week moet ik weer naar die kloteschool ![]()
||
Citaat:
![]() Heb je je artikel nog geschreven over INHOLLAND? Mag ik er dan een kopie van? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|