Een paar maanden terug, hou het op eind april, had ik een feest van school.
Eerder had ik al een idee dat een jongen mij leuk zou vinden. Dit vervaagde, evenals ons contact.
Op dit feest waagde ik het erop en zocht weer contact met hem op. Mijn intuitie had gelijk, en later op de avond kustten we.
Later op die avond zat ik met een goeie vriend te dollen. Hij zei dat een meisje [die in de buurt stond] hem probeerde te versieren en hij wilde zsm van haar af. We hadden allebei de nodige drankjes op dus we kwamen op het fantastische idee om elkaar nou een kus te geven. Niet meer als een kusje maar wel lang genoeg om het als een tongzoen te laten lijken ofzoiets [ik weet het niet meer precies vanwege de alcohol], maar toen dat moment er kwam nam hij het niet al te letterlijk en pakte me vol op mn mond. Ik deed eerst mee, maar al snel kwam op tot mn positieven en stopte ermee. Ik liep daarna gelijk weg en heb hem niet meer gesproken.
Na dit feest heb ik de jongen die ik wel leuk vond, niet meer gesproken. Hij heet trouwens thomas.
Sommige mensen dachten dat ik met 3 jongens had gekust, dit omdat 1 jongen mij probeerde te pakken, dat was zelfs een goede vriend van thomas! Maar ik wees deze af.
voordat de zomervakantie begon probeerde ik contact te zoeken met thomas. dit alleen via msn. maar hij voegde mij niet toe. Een vriendin [waar hij mee msnde soms] vroeg waarom niet, en hij reageerde erop dat hij dacht dat het een ander meisje was met dezelfde naam. Al met al had hij nu hij wist dat ik het was, nog steeds geen trek om met mij te praten.
Ik vind hem nog steeds leuk, ik heb soms het idee dat hij nog wle naar me kijkt, maar zeker kan ik hier van niet zijn. Ik ben erg verlegen als het hierom gaat, hoewel ik normaal totaal niet verlegen ben.
Het zal dus niet zomaar gebeuren dat ik naar hem toe ga en hem vraag waarom hij me negeert.
Ik ga deze zaterdag naar een kroeg waar hij waarschijnlijk ook is. De kans is ong. 9 op 10 dat hij er is.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik vind hem nog altijd leuk! Ik weet ook neit zeker waarom hij me negeert, maar ik denk dat het is omdat ik met die jongen had gekust waar ik eigenljiks weinig aan kon doen.
alvast bedankt!
|