Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2004, 16:31
EspumaX
EspumaX is offline
Een paar maanden terug, hou het op eind april, had ik een feest van school.
Eerder had ik al een idee dat een jongen mij leuk zou vinden. Dit vervaagde, evenals ons contact.
Op dit feest waagde ik het erop en zocht weer contact met hem op. Mijn intuitie had gelijk, en later op de avond kustten we.

Later op die avond zat ik met een goeie vriend te dollen. Hij zei dat een meisje [die in de buurt stond] hem probeerde te versieren en hij wilde zsm van haar af. We hadden allebei de nodige drankjes op dus we kwamen op het fantastische idee om elkaar nou een kus te geven. Niet meer als een kusje maar wel lang genoeg om het als een tongzoen te laten lijken ofzoiets [ik weet het niet meer precies vanwege de alcohol], maar toen dat moment er kwam nam hij het niet al te letterlijk en pakte me vol op mn mond. Ik deed eerst mee, maar al snel kwam op tot mn positieven en stopte ermee. Ik liep daarna gelijk weg en heb hem niet meer gesproken.

Na dit feest heb ik de jongen die ik wel leuk vond, niet meer gesproken. Hij heet trouwens thomas.
Sommige mensen dachten dat ik met 3 jongens had gekust, dit omdat 1 jongen mij probeerde te pakken, dat was zelfs een goede vriend van thomas! Maar ik wees deze af.

voordat de zomervakantie begon probeerde ik contact te zoeken met thomas. dit alleen via msn. maar hij voegde mij niet toe. Een vriendin [waar hij mee msnde soms] vroeg waarom niet, en hij reageerde erop dat hij dacht dat het een ander meisje was met dezelfde naam. Al met al had hij nu hij wist dat ik het was, nog steeds geen trek om met mij te praten.

Ik vind hem nog steeds leuk, ik heb soms het idee dat hij nog wle naar me kijkt, maar zeker kan ik hier van niet zijn. Ik ben erg verlegen als het hierom gaat, hoewel ik normaal totaal niet verlegen ben.
Het zal dus niet zomaar gebeuren dat ik naar hem toe ga en hem vraag waarom hij me negeert.

Ik ga deze zaterdag naar een kroeg waar hij waarschijnlijk ook is. De kans is ong. 9 op 10 dat hij er is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik vind hem nog altijd leuk! Ik weet ook neit zeker waarom hij me negeert, maar ik denk dat het is omdat ik met die jongen had gekust waar ik eigenljiks weinig aan kon doen.

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2004, 17:49
Verwijderd
ik heb geen flauw idee waar je het nu over hebt, eerlijk gezegd

gaat het over die jongen die je leuk vond en die je misschien heeft zien "zoenen" met iemand anders die je nu niet meer wil spreken?

want ik ben niet mee hoor

veel te lang verhaal, veel te ingewikkeld.
vat het eens samen in een paar duidelijke zinnen aub
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 17:53
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 31-08-2004 @ 17:31 :
Ik weet ook neit zeker waarom hij me negeert, maar ik denk dat het is omdat ik met die jongen had gekust waar ik eigenljiks weinig aan kon doen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 17:56
starslayer
starslayer is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 31-08-2004 @ 18:49 :
veel te lang verhaal, veel te ingewikkeld.
vat het eens samen in een paar duidelijke zinnen aub
Zo moeilijk is het toch niet, beetje lang verhaal. Zij vind een jongen leuk, zoent met hem. Later zoent ze met een goede vriend (eigenlijk gewoon als grap). Zij vind die eerste jongen nog steeds leuk....

Maar ja tips, denk dat ik het ook niet leuk zou vinden als ik met een meisje zoen wat ik leuk vind en het idee heb dat zij mij ook leuk vind. Denk ook dat ik haar dan zou negeren.... Misschien kun je hem een mail sturen en het een beetje uitleggen... Of je zijn vertrouwen terug wint is natuurlijk een andere vraag... Want stel het wordt wat serieus hoe groot is dan de kans dat het niet weer gebeurd??? Dat zou ik tenminste hebben...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:21
Poppycock
Poppycock is offline
ja jemig ik kon er toch niets aan doen dat die vriend v me mij op me bek pakt terwijl we gewoon een kusje wilde geven.
er is geen intentie geweest om ff nog iemand te pakken, als dat wel zo was, had ik die andere jongen ook wel gepakt die ik wel heb afgeweze.

ik ben niet ontrouw dus ik vind het giga irri dat iemand dat van mij gaat denken. Ik vond het reuze stom van die vriend dat ie mij ineens vol op me bek pakte terwijl dat niet afgesproke was, ik wilde hem alleen maarh elpe van dat meisje af te kome die hem zat te versieren.

ik ben niet goed in brieven.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 18:25
*** is offline
Citaat:
Alatheia schreef op 31-08-2004 @ 19:21 :
ja jemig ik kon er toch niets aan doen dat die vriend v me mij op me bek pakt terwijl we gewoon een kusje wilde geven.
er is geen intentie geweest om ff nog iemand te pakken, als dat wel zo was, had ik die andere jongen ook wel gepakt die ik wel heb afgeweze.

ik ben niet ontrouw dus ik vind het giga irri dat iemand dat van mij gaat denken. Ik vond het reuze stom van die vriend dat ie mij ineens vol op me bek pakte terwijl dat niet afgesproke was, ik wilde hem alleen maarh elpe van dat meisje af te kome die hem zat te versieren.

ik ben niet goed in brieven.
Niet zo handig om dit onder een andere naam te posten.
En wat betreft je probleem, ik denk toch echt dat er weinig anders op zit dan op 'm afstappen. Ja je zou 'm eventueel ook een mailtje kunnen sturen...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 19:25
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
*** schreef op 31-08-2004 @ 19:25 :
Niet zo handig om dit onder een andere naam te posten.
En wat betreft je probleem, ik denk toch echt dat er weinig anders op zit dan op 'm afstappen. Ja je zou 'm eventueel ook een mailtje kunnen sturen...
haha neej idd, das mn beste vriendin was bij haar zal het waarschijnlijk niet waarderen als ze straks pm's krijgt waarom ze zo wanhopig is
ja ik weet dat dat eigenlijks de enigste oplossingen zijn, hoopte alleen dat iemand met een sublieme oplossing zou komen waardoor ik eigenlijks niets hoefde te doen waardoor ik voor schut zou staan
ik ga wel oogcontact proberen te maken morgen
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 20:19
*** is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 31-08-2004 @ 20:25 :
haha neej idd, das mn beste vriendin was bij haar zal het waarschijnlijk niet waarderen als ze straks pm's krijgt waarom ze zo wanhopig is
ja ik weet dat dat eigenlijks de enigste oplossingen zijn, hoopte alleen dat iemand met een sublieme oplossing zou komen waardoor ik eigenlijks niets hoefde te doen waardoor ik voor schut zou staan
ik ga wel oogcontact proberen te maken morgen
mwah waarom zou je voor schut staan? 't Is hoogstens egostrelend voor hem en moedig van jou. En tja 't kan meerdere redenen hebben waarom hij je negeert, of hij wil niks meer met je te maken hebben (omdat ie verkeerde conclusies heeft getrokken, die jij nu mooi recht kan zetten) of hij is bang dat hij je leuk blijft vinden als jullie contact houden (en denkt dat ie een blauwtje heeft gelopen). En ja d'r is idd maar 1 manier om daar achter te komen, sorry
Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 20:27
Verwijderd
Tsja, het is nu eenmaal zo dat niet alle mannen van sloeries houden. Of je het nu bent of niet is niet relevant, maar als je je zo gedraagt kom je wel zo over en geef ik hem groot gelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 20:37
annetjuh
annetjuh is offline
je kunt het hem vertellen.
Maar voor hem kan het overkomen dat jehet niet zo serieus nam.
Dat kun je uitleggen, hoe en wat.
ik zou het zelf ook niet zo leuk vinden eigenlijk als die jongen die ik leuk vind zoent (in mijn ogen dan) met mijn beste vriendin.
leg het hem uit.
Oud 31-08-2004, 20:44
Poppycock
Poppycock is offline
hm lekkere vriendin heb ik
Met citaat reageren
Oud 31-08-2004, 21:52
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 31-08-2004 @ 21:27 :
Tsja, het is nu eenmaal zo dat niet alle mannen van sloeries houden. Of je het nu bent of niet is niet relevant, maar als je je zo gedraagt kom je wel zo over en geef ik hem groot gelijk.
haha zoals altijd ben je weer recht door zee
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:20
EspumaX
EspumaX is offline
Even voor de duidelijk;

ik heb dus op dat feest met nog een andere jongen gekust, joeri.
joeri is geen vriend van thomas.
een vriend van thomas wilde mij wel kussen maar dat wees ik af.
joeri en ik hadden besloten om gewoon een kusje te geven, maar hij hield zich niet aan de afspraak.

ik ben geen sloerie, en dat ik het voor buitenstaanders lijk begrijp ik.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:28
Dzjes
Dzjes is offline
Stuur hem gewoon een email, of een brief, of spreek hem gewoon eens aan.
In elk geval iets waardoor je het uitlegt wat er nu precies gebeurd is. (ik vind dat 'kusje geven nu ook niet echt een slim idee) Op deze manier moet hij zich niet baseren op roddeltjes maar kan jij hem jouw versie van het verhaal geven.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 16:34
EspumaX
EspumaX is offline
nee maarja ik had wel wat gedronken he dus echt nuchter was ik ook niet.

maar ik weet dat hij nu online is, en ik zou hem wel willen mailen maar ik weet niet wat ik dan moet zeggen ofzo.
ik kan moeilijk beginnen met he ik weet waarom je me negeert en wil het uitleggen, want misschien is dat geeneens de oorzaak.
en ik zie hem elke dag wel, ben bang dat ik ineens wordt aangekeken door zijn vrienden of dat hij er geeneens op reageert.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 13:54
bracelance
bracelance is offline
wat is het verband tussen je titel en je topic...ik heb geen neger gezien?
Reageren

Regels voor berichten