Advertentie | |
|
![]() |
|
Expansiondraft Houston Texans: Pick #1: Tony Boselli, OT, Jaguars Pick #2: Ryan Young, OT, Jets Pick #3: Aaron Glenn, CB, Jets Pick #4: Gary Walker, DT, Jaguars Pick #4: Gary Walker, DT, Jaguars Pick #5: Jamie Sharper, LB, Ravens Pick #6: Jermaine Lewis, WR, Ravens Pick #7: Marcus Coleman, CB, Jets Pick #8: Seth Payne, DT, Jaguars Pick #9: Matt Campbell, G, Redskins Pick #10: Matt Stevens, S, Patriots Pick #11: Jeremy McKinney, G/C, Browns Pick #12: Ryan Schau, C, Eagles Pick #13: Charlie Rogers, KR, Seahawks Pick #14: Sean McDermott, TE, Buccaneers Pick #15: Jabari Issa, DT, Cardinals Pick #16: Avion Black, WR, Bills Pick #17: Danny Wuerffel, QB, Bears Pick #18: Brian Allen, LB, Rams Pick #19: Johnny Huggins, TE, Cowboys http://www.nfl.com/draft/2002/expansion/picks.html
||
![]() |
Citaat:
![]() ik kan ook wel zeggen dat kuyt ofzo in de belangstelling staat van spartak moskou ![]()
|
nesta gaat naar telstar denk ik
en grim naar valencia van basten gaat ook weer voetballen en feyenoord boycotten..... hihihi we zien het allemaal wel het maakt echt geen ruk uit chievo verona heeft niet eens "dure" speler maar ze voetballen wel tenmiste
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Team-------Previous Coach------New Coach
Panthers---George Seifert------John Fox Colts------Jim Mora------------Tony Dungy Vikings----Dennis Green--------Mike Tice Raiders----Jon Gruden----------TBA Chargers---Mike Riley-------M.Schottenheimer Buccaneers-Tony Dungy----------Jon Gruden Redskins---M. Schottenheimer--Steve Spurrier
||
![]() |
Citaat:
en Moens staat in de belangstelling van: Arsenal, AS Roma, Chelsea, Manchester en Barcelona Ook geen gerucht want dat stond nog in de VI van vorige week
||
Citaat:
|
![]() |
Dat er tijdens de match Genk-Brugge een 20-tal scouts zaten van grote ploegen over heel Europa.
Vooral Peter Van Der Heyden (linksachter bij Brugge) mag op veel internationale belangstelling rekenen. Het PSV van Gerets zou de grootste genadigde zijn (vervanger voor Heintze)
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Kezmanian Devil (09-03-2002).]
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ik hoorde wel dat Ajax in verband wordt gebracht met een speler uit de Griekse derde divisie. Hoe ver kun je zakken????
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ze hebben ook belangsteling voor zewlakow ofzoiets van een belgisch clubje, en voor een belg van diezelfde club en ze willen ook nog een noors talent vastleggen
||
Citaat:
Gewoon jammer. Maar Feyenoord heeft genoeg andere goede spelers.
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.psvstadion.myweb.nl/foto18.html 'kijk, ik vertrek over 2 minuten richting philips stadion' ![]() [Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (14-03-2002).]
|
![]() |
'kijk, vorige keer ben ik hiernaartoe geweest (op internet)' : http://www.sfo.com/~csuppes/Soccer/S...brox/index.htm
[Dit bericht is aangepast door Utreg_Nr1 (14-03-2002).]
||
Citaat:
|
Arsenal wordt koopziek.
Arsenal heeft zoals bekend interesse in Van Bommel(18mln euro). Verder zijn ze ook nog geinterresseerd in Hargreaves(25mln euro), VD Vaart(12mln pond=18mln euro?), Valeron(Deprtivo, bedrag onbekend) en Zago(AS Roma, aflopend contract). Schijnt dat er voor Van Bommel ook interesse is vanuit Italie(Lazio, AS Roma en Juventus) en mocht Van Bommel niet komen zijn Hargreaves,VD Vaart en Valeron opties voor die plek. Overigens mag Hargreaves niet weg van Bayern.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Brugge is geïnteresseerd in de diensten van de Belgische nationale doelman Geert De Vlieger.
Mij lijkt het echter onwaarschijnlijk dat hij zou komen: -De Vlieger ligt nog een jaar onder contract -Brugge heeft hem al eens eerder willen kopen, maar toen zou de vraagprijs te hoog geweest zijn ->die zal nu wel weer een pak hoger liggen -En ik betwijfel ten sterkste of Brugge eenzelfde contract als Willem II kan voorleggen. Het vooruitzicht op CL zal waarschijnlijk wel meespelen in de beslissing. Ook kan ik me voorstellen dat een speler liever aan de top meedraait dan een grauw seizoen in het tweede rijtje te moeten spelen. Ik hoop alvast dat hij naar Club Brugge komt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2005 Verwijderd | 500 | 24-08-2005 10:43 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten deel III Verwijderd | 500 | 30-06-2004 19:01 | |
Vrije tijd |