Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2004, 11:06
lso
lso is offline
Misschien herkennen jullie mijn berichtje uit 'contact gezocht'. Ik heb een twee jaar geleden lang contact had via de pc met een jongen/man uit Nederland. Hij woont in Roermond.. Na lang te hebben gechat hebben we uiteindelijk de telefoon genomen en het chatten werd vervangen door lange telefoongesprekken.

Op een bepaald moment hebben we echter bewust contact verbroken.. Maar sinds enkele maanden vraag ik me af hoe het met hem gaat en waar hij ondertussen staat in zijn leven. Ik ben van plan weer iets te laten horen..

Ik heb jammer genoeg geen gegevens meer.. Ik weet zijn voornaam, de stad waar hij werkt en woont en het bedrijf waar hij werkt.

Via internet ben ik aan het algemeen emailadres van dat bedrijf gekomen..

Maar kan ik nu zomaar een mail sturen naar dat bedrijf (reclamebureau) waarbij ik terug contact zoek met hem..? Een bedrijf mailen doe je normaal voor zaken..? Zou hij hiervoor op het matje kunnen geroepen worden..? Ik weet tenslotte niet bij wie die mail terechtkomt..?

Dank je

x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2004, 11:16
mara18
mara18 is offline
Ik zou het niet doen. Je weet idd niet waar zoiets terecht komt en wat er mee gedaan wordt. Het zal hem niet in dank worden afgenomen als hij werk en privé begint te mengen, wat jou dan ook niet zal in dank worden afgenomen.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 11:19
lso
lso is offline
Citaat:
mara18 schreef op 14-09-2004 @ 12:16 :
Ik zou het niet doen. Je weet idd niet waar zoiets terecht komt en wat er mee gedaan wordt. Het zal hem niet in dank worden afgenomen als hij werk en privé begint te mengen, wat jou dan ook niet zal in dank worden afgenomen.
... Daar vreesde ik voor.. Maar een reactie die mijn mening zou tegenspreken zou me misschien nog doen twijfelen omdat dat veruit de enige mogelijkheid is..

bedankt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 11:22
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik weet dat je het niet wilt horen, maar ik denk dat hij onbereikbaar is. Een mail sturen naar het bedrijf waar hij werkt kan gevolgen hebben voor hem, en dat wens je hem niet toe. Een achternaam en adres is gewoonweg een must. Je kan het natuurlijk altijd nog proberen bij Opsporing Verzocht
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 11:31
The0
The0 is offline
Waarom maakt iedereen hier zon probleem van?

Als je hem lange tijd kent neem ik aan dat jij zijn functie binnen het bedrijf weet. Stuur dan een zakelijke, korte mail naar het algemene emailadres met het verzoek om zijn mail adres.

Daarin dus niet vermelden dat je het wilt hebben om prive redenen maar om zakelijke redenen, kan me niet voorstellen dat ze hem gaan ontslaan om zo'n email..
Oud 14-09-2004, 11:31
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
The0 schreef op 14-09-2004 @ 12:31 :
Waarom maakt iedereen hier zon probleem van?

Als je hem lange tijd kent neem ik aan dat jij zijn functie binnen het bedrijf weet. Stuur dan een zakelijke, korte mail naar het algemene emailadres met het verzoek om zijn mail adres.

Daarin dus niet vermelden dat je het wilt hebben om prive redenen maar om zakelijke redenen, kan me niet voorstellen dat ze hem gaan ontslaan om zo'n email..
Nog niet eens zo'n slecht idee
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 11:50
lso
lso is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 14-09-2004 @ 12:31 :
Nog niet eens zo'n slecht idee
Dus... Dat zou wel kunnen..

*ik ben net even gestart met een wat zakelijke mail die ik eerst even hier zou neerzetten.. * Maar ik weet eigenlijk best 'niets' in te zetten buiten.. of het mogelijk is zijn emailadres even te krijgen.. (achternaam vergeten)..

Bedankt voor de meningen.. Het is inderdaad niet mijn bedoeling dat dit negatieve gevolgen heeft..

Vinden jullie dit dan kunnen:

Goeie middag,

bij deze wou ik u vragen of het mogelijk is mij het emailadres van Jeroen even door te sturen.

Hartelijk bedankt

...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 12:23
Verwijderd
Citaat:
lso schreef op 14-09-2004 @ 12:50 :
Dus... Dat zou wel kunnen..

*ik ben net even gestart met een wat zakelijke mail die ik eerst even hier zou neerzetten.. * Maar ik weet eigenlijk best 'niets' in te zetten buiten.. of het mogelijk is zijn emailadres even te krijgen.. (achternaam vergeten)..

Bedankt voor de meningen.. Het is inderdaad niet mijn bedoeling dat dit negatieve gevolgen heeft..

Vinden jullie dit dan kunnen:

Goeie middag,

bij deze wou ik u vragen of het mogelijk is mij het emailadres van Jeroen even door te sturen.

Hartelijk bedankt

...
en met een beetje goede wil vragen ze je dan vriendelijk welke van de 3 Jeroenen jij wil......
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 12:27
lso
lso is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 14-09-2004 @ 13:23 :
en met een beetje goede wil vragen ze je dan vriendelijk welke van de 3 Jeroenen jij wil......

Daar vrees ik voor..

Iemand die me aanraadt het te proberen..?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 12:54
Poppycock
Poppycock is offline
Je kan er toch ook even bij zetten welke functie jeroen heeft?
dan is de kans kleiner dat ze de verkeerde geven
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 13:13
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
ik denk dat ik het somber in zie voor je...

Iemand zomaar op zijn werk benaderen komt nogal erg verkeert over.. ook al doe je het zakelijk zonder achternaam ben je nergens en kom je ook niet serieus over..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 14:21
Middlefinger1
Middlefinger1 is offline
ik zou me niet zo aanstellen en kennis maken met die leuke jongen middlefinger1 van het forum
Oud 14-09-2004, 16:16
Verwijderd
Ik zou het ook doen. Kun je niet anders het bedrijf bellen en aan diegene vragen die de telefoon opneemt om je even door te verbinden met je oude chatvriend? Vroeger belde je ook, dus dat moet nu ook kunnen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 19:30
filia dei
filia dei is offline
Tjah... een mailtje sturen naar dat bedrijf lijkt me écht niet slim.
Zelfs het zakelijke mailtje vind ik een beetje zwak overkomen.
Is er écht geen andere mogelijkheid om achter zijn achternaam, adres of wat dan ook kan komen?
Oud 18-09-2004, 14:55
Verwijderd
Een zakelijk mailtje begint nooit met 'goeie middag'.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 15:17
Yolcu
Yolcu is offline
Lijkt me simpel: het telefoonnummer van het bedrijf opzoeken, opbellen en vragen naar Jeroen. Dan kun je hem zelf zijn e-mailadres vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 15:24
Sade
Sade is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 18-09-2004 @ 15:55 :
Een zakelijk mailtje begint nooit met 'goeie middag'.
She's got a point.

Ik wil graag ontopic een antwoord geven, maar mag ik vragen waarom jullie bewust het contact verbroken hebben? En misschien nog belangrijker: denk je dat hij jouw telefoonnummer en/of (e-mail)adres nog heeft? Als dit het geval is, heeft hij niet voor niets geen contact opgenomen. Misschien stelt hij het dan ook niet zo op prijs als je hem opeens weer opbeld.
Oud 18-09-2004, 17:45
lso
lso is offline
Citaat:
Sade schreef op 18-09-2004 @ 16:24 :
She's got a point.

Ik wil graag ontopic een antwoord geven, maar mag ik vragen waarom jullie bewust het contact verbroken hebben? En misschien nog belangrijker: denk je dat hij jouw telefoonnummer en/of (e-mail)adres nog heeft? Als dit het geval is, heeft hij niet voor niets geen contact opgenomen. Misschien stelt hij het dan ook niet zo op prijs als je hem opeens weer opbeld.
Bedankt om te reageren.. Ik heb de hoop ondertussen opgegeven ik zal het zo houden.. Nee, we hadden eigenlijk gewoon slechts contact via telefoon en mail.. Op de duur ging dat voor mij als student teveel kosten.. En ik vroeg me af waarmee ik bezig was. Ik heb hem gevraagd dat te begrijpen en me niets meer te sturen.. Na twee jaar denk ik wel dat hij mijn telefoonnummer heeft gewist en dat hij uit respect niets meer stuurt..
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 18:06
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik zou gewoon een emailtje sturen. Gewoon niet teveel informatie over wat en waarom. Hij zal heus niet ontslagen worden omdat 1 persoon een mailtje stuurt.
En het is ook niet gek dat je benieuwd bent hoe het met hem gegaan is. En als je het nu doet dan komt het er waarschijnlijk nooit meer van.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 21:19
Zazoo
Zazoo is offline
gewoon doen. waarom doen mensen altijd zo moeilijk? doe wat je wil. bel dat bedrijf gewoon op of stuur een mail. zijn baas heeft er toch geen fuck mee te maken als jij opbelt? dat heeft Jeroen toch niet gevraagd? en ook al had ie dat wel, t is toch niet verboden om ff prive te kwekken op je werk? en als ie t niet leuk vind merk je t vanzelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten