Advertentie | |
|
![]() |
|
Als hij nou eens java verwijdert en dan de nieuwste versie download en installeert?
||
Citaat:
Deze pagina kan niet worden afgebeeld. De pagina die je bekijkt is nu onbereikbaar. De website heeft misschien technische problemen, of je moet je browser instellingen veranderen. Hij is gewoon ff tijdelijk niet beschikbaar, wacht een aantal minuten.
||
Citaat:
Ga in je browser naar tools -> download control. En zorg ervoor dat "Execute Java Applet" aan staat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gebruik je het wel, of zeg je zomaar wat? mijnpostbank.nl werkt perfect onder Opera en Mozilla. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Girotel werkte iig niet oner Mozilla bij mij.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal het vandaag ff controleren.
Laatst gewijzigd op 05-09-2004 om 15:11. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze hebben nu mijnpostbank.nl. Dit is (o.a.) in Java geschreven en het werkt perfect in Opera. Geen enkel ActiveX component (behalve iets bij beleggingen of AEX; maar daar kom ik toch nooit). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat eht agfeschaft is ![]() Het bestaat gewoon nog steeds en er zijn nog steeds veel mensen die het gebruiken ipv mijnpostbank.nl ![]() (Overigens gebruik ik dus tegenwoordig wel mijnpostbank.nl, sinds 3 maanden oid) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
VN wil controle internet professor2 | 40 | 03-12-2005 23:45 |