Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (heb overigens de nederlandse editie, volgens mij stond ie voorheen bij "stations op lokale vaste schijven") |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb in totaal 7 usb poorten, op geen van alle doet 'ie het.. de usb kabel, daar lijkt het me niet aan te liggen toch, als ie wél oplaadt via dat kabeltje? ![]() (als het aan mn h340 ligt zal ik terugmoeten naar de winkel, mediamarkt in rotterdam, terwijl ik in omgeving eindhoven woon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heeft iemand anders een idee hoe ik dat oplos/er achter kom wat er precies mis is? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb hier verder alleen een pc zonder usbpoort, dus ik probeer het morgen op school even ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben inmiddels wel achter de oorzaak: je moet de usbkabel erin pluggen, en daarna even kort op de playknop drukken. Oplossing kwam via got, post het maar even voor het geval iemand ooit hetzelfde probleem heeft en de zoekfunctie gebruikt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Draadloos netwerk] Wat heb ik hiervoor nodig? Verwijderd | 5 | 10-09-2004 20:23 | |
Software & Hardware |
[WIN98SE] Windows ziet USB pendrive niet meer langejongen | 8 | 26-06-2004 13:57 | |
Software & Hardware |
Help watervrouw | 7 | 20-01-2004 18:48 | |
Software & Hardware |
[ Digicam ] dataverkeer tussen camera en pc cottoncandy | 4 | 03-08-2003 15:45 | |
Software & Hardware |
[webcam] PC kan em niet vinden Souljah | 4 | 02-07-2003 13:47 | |
Software & Hardware |
[USB] USB problemen op ECS K7S6A Stinger | 56 | 23-06-2003 09:56 |