Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2002, 17:48
devilcat
devilcat is offline
Me vriend houdt echt ontzettend veel van me en dat weet ik maar toen een vriend van hem belde vroeg die vriend waar hij was en toen was hij dus bij mij maar hij zie dattie bij zijn neefje zat, ik vroeg waarom ie dat zei, en toen zei die dat hij het vervelend vind als mensen de hele tijd gaan vragen over je vriendin enzo,

hebben meer jongens dit dat ze dit doen , en dat ze hun vriendin eigenlijk voor hun zelf willen houden??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-02-2002, 17:52
Verwijderd
kweenie, ik denk dat er veel redenen voor te bedenken zijn

Sommigen zijn negatief, anderen positief

- hij schaamt zich voor je
- hij wil je voor zichzelf houden
- hij wil niet dat iedereen gaat vragen
- hij zit niet te wachten op macho vragen als: en heb je der al geneukt? (want zo zijn jongens vaak, ook al is het maar een grapje)
- hij wil het gesprek snel afkappen.

Kweenie verder hoor, kan er nog wel meer bedenken, maar denk dat je dit beter aan je vriend zelf kunt vragen. Of je moet wachten tot jongens replyen, want ik denk het ook maar te weten ..

Tis vast nix ernstigs joh!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 17:54
Popje_temp
Popje_temp is offline
De meeste mannen vinden het op een bepaalde leeftijd niet zo stoer staan tegenover hun vrienden als ze tijd met hun vriendin doorbrengen. Elke meid weet toch dat jongens onder elkaar heel vaak stoer lopen te praten over hun "wijven", en net doen of ze haar zo zouden laten vallen voor de "maten".
Maar het in werkelijkheid niet zouden doen.

Het kan natuurlijk ook een andere reden hebben, alleen kan ik er zo gauw geeneen bedenken... Misschien was het ook wel waar wat hij zei, en heeft ie van die vrienden die gaan lopen zeuren als hij zegt dat ie bij zijn vriendin zit.
Oud 08-02-2002, 18:20
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
ik weet niet hoe lang jullie al wat hebben enzo
maar ik heb t voor anderen ook een tijdje geheim gehouden dat ik wat had met mn huidige vriend. dat waren namelijk wat persoonlijke redenen en daar wist hij van dat hadden we overlegd
nu mag van mij de hele wereld weten als ik bij m ben
Met citaat reageren
Oud 08-02-2002, 18:40
devilcat
devilcat is offline
We zijn al meer dan een jaar samen en we voelen ons ontzettend goed bij elkaar, en er was een vriend die opbelde en die wist niet of wij nog met elkaar hadden , dus toen zei hij tegen die vriend : ik ben bij me neefje

Ik heb zelf misschien niet zo een idee dat hij zich voor me schaamt, maar meer om de vervelende dingen, dan gaan ze vragen van Heb je nog steeds met je vriendin enzo, dat vind ie vervelend, Maar bij ander mensen zegt ie wel gewoon [ die weten dat ik en me vriend nog hebben ] dat hij bij me is, want dan krijgt ie geen vragen.

Dus 't zou wel komen omdattie het snel wou afkappen , dat zei hij ook.

Alleen het voelde zo lullig....

Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 14:46
kizzy
kizzy is offline
'k had laatst hetzelfde, me vriend zijn vriend mag mij niet.. en die belde toen zei hij dat hij een verjaardag had.. ik weet wel dat hij het niet lullig bedoelde maar het kwam echt heel rottig over...

maar hij wou gewoon dat hij snel ophing en niet weer ging zeuren over mij ofzo.. tenminste dat zei hij.. tja dan moet ik het maar geloven, en toch iz het rot!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 14:58
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik ben een jongen en ik heb dit nog nooit gedaan, ik zeg altijd eerlijk toe waar ik ben, soms bellen me vrienden naar mijn vriendin en dan vragen ze naar mij
Reageren

Regels voor berichten