![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook pas gehoord dat de moeder van een klasgenoot kanker heeft (en ook NIET lang te leven heeft, ze behandelen d'r iig niet). Je kunt die moeder niet genezen, maar je kunt wel voor ze klaar staan mochten ze dat nodig hebben.
||
Citaat:
En of je de enzymen wel of niet hebt, hangt af van je DNA patroon, wat dus erfelijk is. Aan TS: steun je moeder, eigenlijk is alles al wel gezegd denk ik..
||
Citaat:
![]() TS; alles is idd al wel zo'n beetje gezegd. Ik wil jou, je moeder en natuurlijk haar vriendin+familie veel sterkte wensen voor de komende tijd! ![]()
||
Citaat:
Verder denk ik dat je je moeder precies de steun geeft die nodige is, hartstikke goed van je. Misschien heeft je moeder straks wel de behoefte om over haar vriendin te praten, probeer er dan ook voor haar te zijn. Soms is een luisterend oor genoeg. Veel sterkte voor jou en je moeder.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'Kanker' KaatW | 1 | 29-08-2013 15:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Help andere jongeren bij het omgaan met kanker! DeEik | 10 | 14-06-2013 20:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezocht:Mensen Die Kanker Hebben(Gehad)of mensen kennen met kanker! *Finding*Niki* | 13 | 17-02-2004 01:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Nationale kanker test G.T.C. | 25 | 11-03-2003 15:19 | |
Lichaam & Gezondheid |
wie heeft ervaring met kanker (of kent mensen die het hebben? ping | 8 | 30-11-2002 10:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kanker Vlooienband | 5 | 01-11-2002 11:14 |