Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 16:33
Palmboompje
Palmboompje is offline
oké, ik ben al een tijdje verliefd op iemand en het loopt nu een beetje dood allemaal, er zit niet echt schot in de zaak weetjewel. Nou was ik van plan um -hoe commercieel - een valentijnskaart te sturen. Zal ik daar in alles gewoon vertellen, hoe het zit en hoe ik over de situatie denk? En met naam of niet?
Of zal ik er een gedicht in zetten die ik zelf heb geschreven over hem en de hele situatie? Wat is tactischer? En dan gewoon anoniem. Ik weet dat ik daar niks mee opschiet dan verder, maar misschien wil ik dat ook wel helemaal niet vind het hele gebeuren nogal gênant namelijk..
Oud 09-02-2002, 16:37
rozijntje
rozijntje is offline
hangt ervan af...
wat denk je dat hij het meest zou apprecieren? als het een literair type is, zal hij een gedicht wel leuker vinden denk ik. anders beter een brief.

ik zou in elk geval anoniem schrijven, dan kan je achteraf als je er spijt van hebt nog alles ontkennen.
Oud 09-02-2002, 16:43
tijgertje_007
tijgertje_007 is offline
ik denk dat je het beste een gedichtje kunt schrijven.. maar misschien is een brief handiger om datgene wat je wil uitleggen beter te kunnen formuleren. maar een valentijnskaart vind ik zelf zo afgezaagd..

veel succes ermee..!!!
Oud 09-02-2002, 18:02
apart persoontje
apart persoontje is offline
ik zou geen gedicht doen, ik zou da zelf ok nie waarderen.... En de meeste jongens die ik ken ok nie, en ik denk da als je een gedicht schrijft je teveel van jezelf blootgeeft, weet ik nie uit te leggen, mara da denk ik!
Reageren

Regels voor berichten