Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij is het ook zo dat er alleen maar van die sukkels zijn die me leuk vinden, terwijl de jongen die ik leuk vind mij niet ziet staan ![]() ik zou dus niet weten wat je er aan kan doen. misschien hetzelfde als ik doe: afwachten, al helpt dat misschien ook niet, want ik heb nog nooit een vriend gehad. ![]() |
![]() |
|
de tip die ik geef is misschien wel moeilijk, maar ik denk de enige methode:
blijf rustig, ga niet zoeken want dan vind je nix, geniet van het vrijgezel zijn en probeer daar je draai in te vinden(met leuke jongens omgaan en dergelijke) op een gegeven moment zal je verliefd worden en misschien insgelijk. dus wat je eigenlijk daaraan moet doen is gewoon rustig blijven
||
Citaat:
Wat wil je dan horen? Zoek een vriendje in de vriendjeswinkel? Een vriendje komt vanzelf.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nee maar effe serieus, meis je moet er niet naar gaan zoeken. Laat het op "toeval" aankomen. Het moet je gebeuren... Plotseling, zonder dat je er zelf erg in hebt.. Ga niet zoeken, je vind alleen maar wat je niet wilt hebben. In ieder geval sterkte ermee.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic # 154 Verwijderd | 495 | 10-04-2010 09:38 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Een Duik in het Verleden flyaway | 0 | 30-05-2009 20:49 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |