Advertentie | |
|
![]() |
|
hem/haar niet meer zien, klinkt misschien cruel maar wanneer je geen contact hebt met die gene, en lekker met vriendinnen andere dingen gaat doen zodat je helemaal geen tijd hebt om over die gene na te denken.
Of in iedergeval minder. Het helpt ook om te praten met je vriendinnen/vrienden, vooral met degene met wie je altijd al veel mee gepraat hebt. Je beste vriend(in) bijvoorbeeld. Andere mensen ontmoeten, van mij part op de msn of op de chatbox, gewoon lekker lullen met anderen doet wonderen. Tenminste zo heb ik het wel heel goed kunnen verwerken dat zij me niet wil...naja, zit nog steeds in de herstel-fase eigenlijk. Maar ik merk toch dat het helpt wanneer je met vooral veel andere mensen praat, zowel met jongens als meisjes. Niet op de hoop dat je verliefd wordt op een ander, dat niet eens zo zeer, dat komt later nog wel. Succes
|
Als je hem/haar wilt vergeten en hij/zij weet niet dat je verliefd op em/haar bent dan hoef je er niet met hem/haar over te praten.
Maar je wilt hem/haar dus echt vergeten, je hoopt niet stiekum er op dat het persoon op jou valt? Als je het laatste een "ja" is dan zou je natuurlijk de niet-geschoten-altijd-mis-formule kunnen toepassen. Maar wil je em echt vergeten, dan zou je het op de bovengoenoemde manier best kunnen doen. En zou het niet echt veel nut hebben wanneer je met het persoon in kwestie het er over hebt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verwerken van je ex divindae | 112 | 24-10-2006 10:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #30 Thee Muts | 499 | 04-04-2006 21:36 | |
Liefde & Relatie |
What to do? mystery86 | 19 | 16-02-2005 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |