Citaat:
Chimera schreef op 03-09-2004 @ 00:16 :
Censureer dan de naam ofzo. Jij hebt veel te snel de neiging dingen te verwijderen. Bovendien weet de helft van 't forum om wie 't gaat, en als ze dat niet wil kan ze altijd een alt gebruiken.
Verder is dit gewoon 't zoveelste optima-zeikt-op-d'r-ex topic. Beetje achterlijk dat omdat de TS dat wil, posts van een ander aangepast gaan worden. Ze had kunnen verwachten dat zijn naam zou vallen.
|
ehm okee, even voor de goede orde: ik heb er geen problemen mee dat iemand zijn naam weet, maar het feit dat het nog even lekker herhaald werd vond ik een beetje overbodig. En overigens: ik heb meer dan 1 ex, dus in dit geval hadden jullie goed gegokt.
Dat brengt me op punt 2: Chimera heeft kennelijk iets tegen mij, en misschien mijn voorgaande relatie. Als ik naar dit forum kijkt staat er duidelijk
liefde en relatie en ben ik vrij om een topic te posten over wat ik maar wil. Als een daarvan over een probleem met een ex gaat, mag dat ook. Het feit dat het als een optima-zeikt-op-d'r-ex wordt afgeschilderd, is puur omdat meneer chimera het niet kan laten iedere keer weer mijn topics te lezen. Kennelijk is hij zo begaan met mijn lot, dat hem niets anders rest dan iedere keer nutteloze kritiek te geven. Het feit dan anderen ook zeiken over hun ex, erger, hun huidige vriend/in, laat hij even achterwege, puur vanwege persoonlijke frustraties omtrent mijn persoon.
Het liefst zou ik willen hebben dat Chimera helemaal niet meer zou reagere om mijn topics, en dat hij zijn eigen ' zeik-reply's' eens achterwege liet,
maarja, wat doe je aan een optima-addict?