Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-09-2004, 14:17
bocf
bocf is offline
Mijn nieuwste nummer:

KLIK HIER

Kom maar op met die stevig onderbouwde meningen

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 14:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2004, 17:03
bocf
bocf is offline
btw .. dit schreef iemand er eergister over:

review by : epilogue :: on : 9.9.2004 rating: 9

great ambient feel.. almost like idm without the haphazard rhythms! the super-high-frequency sound effects are a killer touch. very realistic sounding and shiny enough to come right out of the speakers and sound like it's coming from behind you.. or that something's wrong with your monitor/tv. awesome chill track that belongs in a sundance film somewhere!

just.. om je een beetje in te leven
Oud 11-09-2004, 17:37
botulismf
botulismf is offline
ik laad omlaag

Edit:
Het begin vind ik verreweg het beste. Chill sfeertje wat je daar neerzet met die vibraphone-achtige melodietjes en de delay eroverheen. En een mooie overgang op 0:39.
vanaf 2:43 vind ik het ineens wat minder. De verschillende laagjes passen daar op de één of andere manier niet bij elkaar, en ik vind die vrouwelijke zucht en het orgeltje een beetje misplaatst klinken.
En die overgang op 3:58 naar het volgende 'stukje' vind ik te abrupt. Maar het komt op mij sowieso over als een collage van verschillende nummers, wat op zich wel een leuke sfeer geeft, maar er ook voor zorgt dat er weinig samenhang is tussen de verschillende stukjes. Vanaf 2:43 lijkt het ineens een ander nummer te zijn.
Ik hoop dat ik niet te negatief klink want ik vind het absoluut wel een bijzonder stukje muziek, maar die dingetjes die ik opnoemde zou ik zelf veranderen.

Laatst gewijzigd op 11-09-2004 om 17:51.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 14:12
bocf
bocf is offline
thanx bro!
Oud 13-09-2004, 17:27
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:
botulism schreef op 11-09-2004 @ 18:37 :
ik laad omlaag

Edit:
Het begin vind ik verreweg het beste. Chill sfeertje wat je daar neerzet met die vibraphone-achtige melodietjes en de delay eroverheen. En een mooie overgang op 0:39.
vanaf 2:43 vind ik het ineens wat minder. De verschillende laagjes passen daar op de één of andere manier niet bij elkaar, en ik vind die vrouwelijke zucht en het orgeltje een beetje misplaatst klinken.
En die overgang op 3:58 naar het volgende 'stukje' vind ik te abrupt. Maar het komt op mij sowieso over als een collage van verschillende nummers, wat op zich wel een leuke sfeer geeft, maar er ook voor zorgt dat er weinig samenhang is tussen de verschillende stukjes. Vanaf 2:43 lijkt het ineens een ander nummer te zijn.
Ik hoop dat ik niet te negatief klink want ik vind het absoluut wel een bijzonder stukje muziek, maar die dingetjes die ik opnoemde zou ik zelf veranderen.
ik ben het helemaal eens hiermee en wat ik erbij wil zeggen is dat soms de melodie niet super is i.m.o. maar er zitten gave stukken in alleen de compositie ervan vind ik minder. oh en je hoort wel je grote voorbeelden zijn

waar maak je trouwens je muziek mee
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:29
Verwijderd
dope! t zet echt een chille sfeer neer (beetje psychedelic ofzo) wel chill iig
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 19:29
konflict
konflict is offline
goede geluiden maar inderdaad wat te weinig samenhang, en het is nog wat te mager allemaal voor een echte soundscape.. melodietjes op het begin zou ik wat meer uitwerken want de synth is cool alleen het melodielijntje wat te simpel.

maar het klinkt allemaal wel heel erg lekker hoewel het wat harder had gemogen, hoor ik absynth2?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten