Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 20:23
Teekaa
Teekaa is offline
Hallo,

Ik plaats dit bericht even hier bij gebrek aan iemand om tegenaan te praten. Ik ben al maanden gek op een meisje, en ik had net de hoop dat het iets zou worden opgegeven, toen ik toch opeens met haar gezoend heb. Ik helemaal gelukkig. Helaas kreeg ik daarna wel signalen dat ze niks wou, waarna ze het weekend erop toch weer met mij zoent. Ik WEER blij, wat toch weer onterecht blijkt. Want ik lijk haar nu definitief helemaal te gaan verliezen, het is niks en zal nooit wat worden. Ik voel me momenteel erg aan het lijntje gehouden en gebruikt, maar zo ziet zij het niet denk ik. Het is een erg onzeker meisje wat niet precies weet wat ze wil, en daarom twijfelde tussen ja en nee denk ik. En nu is de definitieve nee bijna daar, het doet zo'n pijn. Dit alles valt ook nog eens midden in mijn toetsweek, wat toch wel een impact heeft op mijn cijfers. Zucht, ik ben zo gek op haar, en er zo dichtbij, en dan nog gaat het net mis. Nouja, er is nog een beetje hoop...

Bedankt voor het lezen, en overspoel mij alsjeblieft met liefde in de reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2002, 20:30
sas_andrea
sas_andrea is offline
agh... *knuffiej*

je komt er wel weer bovenop... maar ze ziet wel iets in je, anders had ze nooit meerdere keren met je gezoend. misschien durft ze alleen niet... probeer er anders eerst maar een vriendschap van te maken en t dan op te bouwen tot een relatie...

*huggie*
Oud 10-02-2002, 20:42
Teekaa
Teekaa is offline
O, dat heb ik er niet echt bij vermeld, we hebben al een hele hechte vriendschap op het moment. Ik zie haar als een van mijn allerbeste vrienden, zoniet de beste. Als ik iets kwijt moet ga ik het eerste naar haar, wat in dit geval niet kan, dus grijp ik hier maar naar
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 00:32
Psychoot
Psychoot is offline
Ik denk dat als ze onzeker is of ze wel of niet wil dat het zowieso niet helemaal goed kan lopen. Dan is het dus niet echt 100%. Maar ik zou zeggen maak er gewoon een leuke vriendschap van en das ook heel leuk. Ik was eerst ook gek op een meisje maar kheb eigenlijk niks geprobeerd, durfde gewoon niet. En nu zijn we gewoon hele goeie vrienden is ook leuk. Gelukkig heb ik nu wel al een vriendin
Oud 11-02-2002, 00:34
moenbase
moenbase is offline
dat is het nare er van denk ik...

als je al heel goeie vrienden bent metelkaar en je krijgt dan "ineens" verlangens, en merkt dat je ook op een andere manier van haar houdt, dan kan dat heel erg ingewikkeld zijn, of worden.

Het kan goed gaan, maar als de relatie na een bepaalde tijd ten onder gaat dan is de vriendschap er vaak ook niet meer, en als die er wel is, dan is deze toch nooit meer hetzelfde als vroeger.

In jou geval, jullie hebben gezoend met elkaar, zij weet niet precies wat ze wil. Dit kun je haar natuurlijk vragen.

Maar ja zoals ik al wilde zeggen, het is moeilijk om in dit geval het onderscheid te zien tussen "echte-liefde" en "vriendschappelijke-liefde". Zij zal het de zoen misschien heel anders hebben ervaren als jij, zij weet misschien ook niet waar ze aan toe is, en wat ze er mee aan moet. Ze wil misschien aan de ene kant wel, maar aan de andere kant ook weer niet omdat dat de vriendschap totaal kan veranderen.
Oud 11-02-2002, 06:41
Teekaa
Teekaa is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Dit kun je haar natuurlijk vragen.
Dat is dus min of meer gebeurd. En officieel denkt ze er nu over na. Maar ik weet het antwoord eigenlijk al, en dat doen zo verschrikkelijk pijn. Ik heb haar al enkele malen eerder met een ander moeten zien bij uitgaan enzo, en dat heeft heel veel pijn gedaan. En het lullige is dat ik haar al min of meer uit m'n hoofd gezet had en zij opeens actie onderneemt, om vervolgens toch niks te willen. Ik word er gek van... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:47
Cato328
Cato328 is offline
Tip: gewoon vergeten door keihard te leren en de week daarna niets anders doen dan huilen. geloof me, het helpt! Veel suc6!

kus, mij
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:58
apart persoontje
apart persoontje is offline
Weet ze wel da je echt zwaar gelk op der bent?
Het kan best zo zijn da,omdat ze zo onzeker is, ze niet kan inzien da jij der echt leuk vind (had ik nl ook). Als je da dalijk maakt, misschien da het wel wa wordt?
Oud 11-02-2002, 14:17
purple
purple is offline
dit is eigenlijk best erg. ik herken het helemaal. alleen vind iemand mij leuk en ik heb met m gezoend een paar keer alleen k wil dus ook helemaal nix met hem. het is lullig. en ik weet wel van mijzelf dak nix met m wil alleen k voel me wel een beetje aangetrokken door m.
maar wat er dan bij mij door mn hoofd spookt is dat k gewoon lol wil hebben. en misschien heeft jou *vriendin* das ook een beetje. aalleen het is zoooo fout van mij dat k m dus wel een beetje gebruik... dus mijn advies probeer dr te vergeten. das t beste.

xm
Reageren

Regels voor berichten