Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2002, 10:50
Roxy
Roxy is offline
Kvoel me de laatste tijd echt heel erg bagger, opzich ben ik nooit iemand geweest met massa's vrienden... Eerst ging ik gewoon naar school, kon daar wel een beetje opscieten met wat mensen, ging weleens werken was oowk altijd gezellig, paardrijden... Eerst nettuh ik ook heel erg veel, en ik had met een aantal mensen vaak en goed contact dus ik zag die wel als vrienden... kben ongeveer een maand geleden gestopt met school en ookal waren het geen vrienden (kende ze pas paar maanden) maar daardoor heb ik eigenlijk geen sociaal leven meer... Rond die tijd is het ook uitgegaan met mn vriendje, degene die ik alles kon vertellen, die alles voor me betekende, dat is iets waar ik het nog steeds wel moeilijk mee heb.. Ik rijd nou overdag bijna iedere dag paard, wil binnekort wat autorijlessen dr bij nemen en 's avonds moet ik werken... Het lijkt een relaxt leventje, dat leek het mij oowk maar ik heb daardoor de weinige mensen die ik had wel verloren... Doordat ik 's avonds werk, kan ik bijna nooit meer netten.. Kheb eigenlijk nog maar 2 mensjes waarvan ik denk die geven wel om me, maar met allebei is het helaas nie zo dat ze dr altijd voor me zijn... Kweet eigenlijk oowk nie waarom ik dit hier neerpleur, moest gewoon ff wat kwijt... maar als je iets weet waardoor ik weer wat meer contact krijg met mensen let me know...
Oud 11-02-2002, 10:56
Cato328
Cato328 is offline
ik ken het, heb het ook heel lang gehad. Het gaat nu een half jaar wat beter. Je kan me altijd mailen: catootje2000@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 10:57
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Eenzaam ben je alleen, maar eenzaamheid kun je wel met iemand anders samen voelen.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:07
kizzy
kizzy is offline
ik voel me ook wel eenzaam maar dat komt dan weer door pfeiffer waardoor ik met school ben gestopt.. ik snap heel goed wat je bedoelt.. misschien kan je op een sport gaan? of andere hobby? en via werken zal je toch ook wel vrienden opbouwen??
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:08
Verwijderd
ook al heb ik een vriend (die ik ook alleen maar sweekends zie) ben ik ook wel vaak eenzaam. heb nie zo veel vrienden, op school 1 meisje waarmee ik omga (alleen op school verder nooit) en verder nog een meisje die ik vroeger vaak zag maar nu nooit meer, 1 keer in de 3 maanden denk ik....verder niemand. thuis is het geen pretje.. mja..eigenlijk weet ik nie why ik dit post...kijk je kan me altijd aanspreken op msn. ik zeg nooit wat tegen je omdat...kweet nie, ik kan nie zomaar een gesprek beginnen (irl niet en op msn ook nie echt)..hmmzzz
zie maar ok?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 12:36
Psychoot
Psychoot is offline
Ik denk dat iedereen wel eens momenten heeft dat ie zich eenzaam voelt. Ikzelf heb op school wel veel vrienden en daarbuiten ook. Maar toch soms als ik door de week op me kamer zit en niks te doen heb is het vaker echt saai. En me vriendin woont ook ver van me vandaan dus die zie ik ook niet zo supervaak
Oud 11-02-2002, 13:50
Pletterprater
Pletterprater is offline
Ik voel me ook regelmatig eenzaam. En die regelmaat bevalt mij ook niet. Wat je er tegen kunt doen, tja... vriendenkring om je heen bouwen. Mensen zoeken in de omgeving, die er hetzelfde aan toe zijn, oftewel, overdag ook niet echt iets te doen hebben. (in jouw situatie dan)
Meestal wel zo handig, om het dicht bij huis te zoeken, anders komt er nog niet veel van.

Ik woon dan niet zo dicht bij, maar als je wilt mailen hierover of over andere zaken dan kan dat op nicolay_n@yahoo.com

Met vriendelijke groet

Danny
Oud 11-02-2002, 15:35
Roxy
Roxy is offline
dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties

maar tis moeilijk om vrienden te maken, ik hoef geen andere sport wantik rij 3x per week paard en dat is eigenlijk op dit moment het enige wat mij opvrolijkt... Maar dr is daar bijna niemand, zeker niet van mijn leeftijd en op het werk, zijn veel mensen voor weinig werk dus je ziet iedere dag andere gezichten, en zij hebben wel gewoon een leven...
Reageren

Regels voor berichten