Kvoel me de laatste tijd echt heel erg bagger, opzich ben ik nooit iemand geweest met massa's vrienden... Eerst ging ik gewoon naar school, kon daar wel een beetje opscieten met wat mensen, ging weleens werken was oowk altijd gezellig, paardrijden... Eerst nettuh ik ook heel erg veel, en ik had met een aantal mensen vaak en goed contact dus ik zag die wel als vrienden... kben ongeveer een maand geleden gestopt met school en ookal waren het geen vrienden (kende ze pas paar maanden) maar daardoor heb ik eigenlijk geen sociaal leven meer... Rond die tijd is het ook uitgegaan met mn vriendje, degene die ik alles kon vertellen, die alles voor me betekende, dat is iets waar ik het nog steeds wel moeilijk mee heb.. Ik rijd nou overdag bijna iedere dag paard, wil binnekort wat autorijlessen dr bij nemen en 's avonds moet ik werken... Het lijkt een relaxt leventje, dat leek het mij oowk maar ik heb daardoor de weinige mensen die ik had wel verloren... Doordat ik 's avonds werk, kan ik bijna nooit meer netten.. Kheb eigenlijk nog maar 2 mensjes waarvan ik denk die geven wel om me, maar met allebei is het helaas nie zo dat ze dr altijd voor me zijn... Kweet eigenlijk oowk nie waarom ik dit hier neerpleur, moest gewoon ff wat kwijt... maar als je iets weet waardoor ik weer wat meer contact krijg met mensen let me know...