Advertentie | |
|
![]() |
|
Het makkelijkste lijkt mij gewoon een cd te branden met die map op. Let er wel op dat dit niet zomaar gaat door mapje op cd te zwieren.
Wat ik je zou aanraden is gewoon een unattended cd te maken (of gedeeltelijk unattended). Als je daar geen tijd in wilt steken, kan je gewoon de brandmethode voor zo'n cd volgen. Als die cd nog niet de laatste service packs bevat, kun je die ook slipstreamen, zodat je daarna niet alles meer moet downloaden en uitvoeren. Meer info hierover (voor Windows XP/2003, maar zal ook wel (gedeeltelijk) werken voor 2000 bv.) staat op http://unattended.msfn.org Voor oudere versies van Windows moet je, denk ik, ook de image files hebben om de cd bootbaar te maken, die kan je ook via Google vinden waarschijnlijk. De image-bestanden voor XP vind je op bovenstaande site. Veel geluk
||
Citaat:
![]() ![]() Nee, maar volgens mij is dit zo standaard dat dat niet echt wordt beschreven... Maar dit wordt bij heel veel leveranciers gedaan volgens mij, is gewoon als vervanging voor de xp cd, ik kan er een installatie mee uitvoeren, maar als je die map vergelijkt met een win xp cd heb ik het idee dat daar wel wat meer op staat... Maar ik zat eraan te denken om: - i386 map naar andere partitie kopieeren - rebooten met opstartdisk win98 ofzo - format c: - d:/i386/winnt.exe Of krijg ik dan probs? |
![]() |
||
Citaat:
In de i386-map staan minder dingen dan op een gewone XP-cd omdat de i386-map juist ook op de cd staat (altijd!) maar bij de XP-cd zitten nog 2 wizards en wat tooltjes (die je voor gewoon gebruik niet nodig hebt of kan downloaden van de site van Microsoft). Je kan het op die format-manier doen of zelfs gewoon een bootcd/flop maken(zorg er dan wel voor dat je cd-drivers hebt als je alles op een cd fikt) en daarvan alles installeren zoals je met je zelf beschreven hebt. Dit zou geen problemen mogen geven. Wel vind ik het gek: ik heb nog geen enkele computer gezien waar de cd niet bijzat en hier (België) is het niet echt normaal om zoiets te doen omdat je bij een crash van je harde schijf dan veel kwijt bent. Bij Medion-computers krijg je in ieder geval een kopie van de meeste cd's op een aparte partitie en een image van je C op nog een andere partitie. Van cd's krijgen we alle programma's erbij en natuurlijk ook de Windows-cd...
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
windows XP opnieuw installeren Zoulou | 33 | 18-10-2003 12:30 | |
Software & Hardware |
[HD] Som bestandsgrootte mappen niet gelijk aan gebruikte HD-grootte. BlueSkyraider | 12 | 20-12-2002 15:35 |