Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 21:34
Annemiek!!
Annemiek!! is offline
allo,
ik heb ik een vraagje: hebben meer forummers ervaring met weer terug bij elkaar komen na een break/pauze in een serieuze relatie?

The isseus: als je geen zin hebt om t verhaal te lezen:

Wanneer kom je op het punt dat je niet meer zo veel achter je kunt kijken en je kunt focussen op een toekomst samen!?!?

Hoe bereik je zoiets???

Hoe hou je je relatie fris/ fruitig en gezellig?!!? zodat het geen sleur word?!!?

Het verhaal:\ kort samengevat
Mijn vriend en ik zijn sinds een week weer bij elkaar na een pauze van 1 week, hij wist het allemaal niet meer en twijfelde over gevoelens over een ander meisje en daarom hebben we een pauze ingelast omdat we allebei niet wisten wat we ermee aanmoesten

Op zicht die pauze was wel goed: ff bedenktijd enzo...Tuurlijk je heb je nog nooit zo klote gevoeld als in die week maja je weet erna wel ontzettend goed wat je wel en niet wilt.

mijn vriend en ik hebben ervoor gekozen om samen met elkaar door te gaan & daar ben k ontzetten blij om maar toch is het klote:
hij is eerlijk geweest over alles en is niet vreemdgegaan (kussen ofzo) hij dacht alleen dat hij een ander meisje leuk vond en wist zich geen raad.
Dat is allemaal uitgepraat:We hebben afgesproken dat hij mij echt moet terugwinnen omdat mijn droomwereldje zomaar boem werd verbroken. Hij doet ontzettend goed zijn best en is erg lief MAAAAAR:
als we op stAp zijn of iets anders doen: Ik kan dat andere meisje niet vergeten en ik begin er steeds opnieuw over...hij antwoord netjes op al mijn vragen ook al zijn ze al 100 keer gesteld...
Toch merk ik dat al dat geklets over 'de ander' onze relatie geen goed doet....

Wanneer kom je op het punt dat je niet meer zo veel achter je kunt kijken en je kunt focussen op een toekomst samen!?!?

Hoe bereik je zoiets???

Hoe hou je je relatie fris/ fruitig en gezellig?!!? zodat het geen sleur word?!!?

Help........!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 22:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
mijn vriend en ik hebben ook zoiets mee gemaakt. we zouden een break van een maand inlassen, omdat het niet goed ging. ik had echt een rottijd even en reageerde dat ontzettend op hem af. daar kon hij natuurlijk niet echt tegen. we hadden toen een jaar. ik vond dit zo erg! ik kon er echt niet tegen! ik heb de hele nacht en dag lopen janken. hij belde me op dat hij me graag weer wilde zien en dat ie me miste. toen praten we wat op msn en deden onze cams aan. hij deed toen keilief mijn kettinkje aan en barstte gelijk in janken uit. mijn vriend wilde me maar als maar terug. na veel gepraat die middag is het weer aangegaan en ik ben blij toe!

wij durfden eerst helemaal niks van te zeggen als de ander iets deed wat je eigenlijk niet beviel. en dat kropten we dan op en dat gaat natuurlijk op een gegeven moment eruit en dan heb je de poppen aan het dansen. nu durven we echt eerlijk over alles te zijn en hebben we de tijd van ons leven!

wat ik je wil zeggen, beinvloed je niet door je omgeving. heel veel zeiden er tegen mij dat ik hem niet terug moest nemen. maar gelukkig waren er er ook veel met mij eens!

Wat ik wel moet zeggen, is dat je wel blij moet zijn dat je vriend eerlijk was en er ook aan wilt werken! als jullie nog heel veel van elkaar houden, zou ik gewoon proberen er hard aan te werken! veel succes!
Oud 07-03-2005, 00:12
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Hmmm. Mijn ex koos uiteindelijk voor de jongen voor mij. Maar toen ging ze weer twijfelen tussen ons. Ik heb toen gezegd: je hebt nu voor ... gekozen!

Kortom: verder na pauzes.... Lijkt me moeilijk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten