mijn vriend en ik hebben ook zoiets mee gemaakt. we zouden een break van een maand inlassen, omdat het niet goed ging. ik had echt een rottijd even en reageerde dat ontzettend op hem af. daar kon hij natuurlijk niet echt tegen. we hadden toen een jaar. ik vond dit zo erg! ik kon er echt niet tegen! ik heb de hele nacht en dag lopen janken. hij belde me op dat hij me graag weer wilde zien en dat ie me miste. toen praten we wat op msn en deden onze cams aan. hij deed toen keilief mijn kettinkje aan en barstte gelijk in janken uit. mijn vriend wilde me maar als maar terug. na veel gepraat die middag is het weer aangegaan en ik ben blij toe!
wij durfden eerst helemaal niks van te zeggen als de ander iets deed wat je eigenlijk niet beviel. en dat kropten we dan op en dat gaat natuurlijk op een gegeven moment eruit en dan heb je de poppen aan het dansen. nu durven we echt eerlijk over alles te zijn en hebben we de tijd van ons leven!
wat ik je wil zeggen, beinvloed je niet door je omgeving. heel veel zeiden er tegen mij dat ik hem niet terug moest nemen. maar gelukkig waren er er ook veel met mij eens!
Wat ik wel moet zeggen, is dat je wel blij moet zijn dat je vriend eerlijk was en er ook aan wilt werken! als jullie nog heel veel van elkaar houden, zou ik gewoon proberen er hard aan te werken! veel succes!