Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2004, 15:19
Tingolady86
Tingolady86 is offline
Ik ben begonnen met een bbl-opleiding bedrijfsadministratie betekend 1 dag naar school en 4 dagen werken,nu dacht ik wel even 1,2,3 een leerbedrijf te kunnen vinden.
NIET dus .T is ERG moeilijk heeft iemand deze opleiding of richting administratie gedaan en misschien nog adressen waar ik zou kunnen solliciteren,het probleem is dat meeste bedrijven wel stages bieden maar niet een schooljaar lang (32 uur in de week).
als ik voor 1 december niks heb kan ik niet verder .....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2004, 15:38
Chaucus
Chaucus is offline
Moet je een jaar trouwens? Of kun je ook bijvoorbeeld 2 maal een halfjaar bij verschillende bedrijven/instanties?
Oud 13-09-2004, 16:23
Verwijderd
Heeft je school geen lijst met bedrijven voor je?
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 18:47
Ivo
Ivo is offline
Ik kan je vertellen dat je niet de enige bent die voor z'n bbl opleiding geen werk kan vinden. M'n broertje is dit jaar begonnen met de opleiding autoschadehersteller en daar had maar een KWART een werkplek gevonden. En m'n broertje is ook echt alle autoschadebedrijven in de regio langsgeweest
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 21:29
Tingolady86
Tingolady86 is offline
Ja zou ook voor halfjaar kunnen maar kijk stel dat ik dat doe dat er een bedrijf is die wel een halfjaar wil maar geen jaar dan zit ik na een halfjaar weer.En stel dat ik dan niks kan vinden dan heb ik alles voor niks gedaan want dan word je gwn simpelweg van school gekickt,omdat je niet aan de eisen voldoet.Denk ook maar ff te gaan informeren of ik nog kan overstappen naar bol en dan studiefinanciering plus bijbaan.Maar dat wil ik gwn liever niet heb liever de ECHTE praktijk dan theorie...En o ja had wel aantal adressen van school gekregen maar dat is ook niks geworden.ja school is nu ook nog bezig,ben namelijk niet de enige.maar ja dat duurt en dat duurt maar... schiet echt niet op.Daar ga ik dus niet op wachten
Met citaat reageren
Oud 14-09-2004, 06:33
Verwijderd
Citaat:
Tingolady86 schreef op 13-09-2004 @ 22:29 :
En stel dat ik dan niks kan vinden dan heb ik alles voor niks gedaan want dan word je gwn simpelweg van school gekickt,omdat je niet aan de eisen voldoet.
Maar dan heb je iig een extra kans gehad.

Als je over kunt stappen naar bol als je geen leerbedrijf hebt, zou eventueel ook een oplossing kunnen zijn idd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten