Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2002, 17:14
love is life
love is life is offline
Ik blijf er misschien over doorzagen maar ik wil weten of jullie met een goeie vriend naar bed zouden gaan...Want ik verkeer dus ongeveer een maand en ik voel me redelijk aangetrokken om met een goeie vriend sex te hebben maar ik wil niks verders uitbouwen met hem ofzo ... gewoon voor de fun ... maar ik wil bij mijn huidige vriend ook blijven.wat zouden jullie doen ... ?
Oud 16-05-2002, 17:20
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je moet wel kiezen in elk geval.
ik ken de situatie verder niet bij jou...hou je van je vriend of ben je meer verliefd op die ander??
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 17:23
love is life
love is life is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
je moet wel kiezen in elk geval.
ik ken de situatie verder niet bij jou...hou je van je vriend of ben je meer verliefd op die ander??
ik hou van mijn vriend maar mijn goede vriend heeft voor mij toch een speciaal plaatsje in mijn hart niet dat ik daar speciaal mee wil maar ik weet het niet ...
Oud 16-05-2002, 18:47
blacky
blacky is offline
Ach als ik geen vriend heb, tja dan heb ik er geen problemen mee...deed ik ook met een vriend van mij...so...maar jij moet idd kiezen en in die situatie zou ik bij m'n vriendje blijven.
Oud 16-05-2002, 19:50
love is life
love is life is offline
Citaat:
blacky schreef:
Ach als ik geen vriend heb, tja dan heb ik er geen problemen mee...deed ik ook met een vriend van mij...so...maar jij moet idd kiezen en in die situatie zou ik bij m'n vriendje blijven.
niet altijd gemakkelijk ...
Oud 16-05-2002, 20:01
Built to last
Built to last is offline
Citaat:
love is life schreef:

niet altijd gemakkelijk ...
tuurlijk wel. het is gwoon heel simpel

of

je bedriegt je vriend en beschaamd zijn vertrouwen en laat je goede vriend zich best wel gebruikt voelen.

of

je maakt t uit, kwetst je vriends gevoelens en neukt met je goede vriend die dan daarentegen wel blij is.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:36
Verwijderd
lol das best wel grof

ik snap niet waarom je met een goede vriend zou doen als je een eigen vriend hebt.....

Ik zou blij zijn als ik er 1 had waarmee ik het kon doen

ps: er is nog een optie je vergeet alles en blijft bij je vriend
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 20:59
Boogie
Boogie is offline
hangt er vanaf hoe wanhopig ik zou zijn
ik zou het nu zeker niet doen want ik heb een vriendin.
als je geen relatie hebt en het wel met een vriend doet, heb je wel kans dat je elkaar daarna heel anders gaat zien en de vriendschap misschien wel over gaat
Oud 16-05-2002, 21:25
Verwijderd
hahah hja ik zou in elk geval ook kiezen.. wat je nu vraagt is niet of je met een goeie vriend sex zou hebben, maar tussen wie je moet kiezen. Hja kijk die keuze is aan jou. Je vriend die heb je zowiezo al, en van die goeie vriend is het maar te hopen dat hij ook echt serieus iets met jou wil.

Verder: ik zou wel met een goeie vriend naar bed gaan. Heb ik ook gedaan, maar heb er achteraf wel spijt van. Ik had er namelijk meer achter gezocht dan hijzelf. Dat kan bij een 'gewoon' iemand ook gebeuren, maar nu is onze vriendschap echt wel vrij goed verkloot door dit.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 09:40
Verwijderd
Ik zou het voorleggen aan m'n vriendin, als ik van plan was om met een andere 'gewone' vriendin naar bed te gaan. Als zij het niet zou willen zou het dan natuurlijk ophouden. Dan doe ik niks met die gewone vriendin en blijf ik gewoon bij m'n huidige natuurlijk.

Maar als ik gewoon single zou zijn, zou ik er absoluut geen bezwaar tegen hebben om gewoon, 'voor de fun' met een goeie vriendin naar bed te gaan...waarom niet? Het is gewoon lekker, en als beiden het ermee eens zijn, zie ik geen probleem...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 10:20
youriw
youriw is offline
ik denk dat je moet kiezen, of de één, of de ander. als je niet met die ander verder wilt, zou ik zeker bij je huidige vriendje blijven.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 13:56
Verwijderd
Leest iedereen verkeerd? Ze zegt ook niet dat ze verder met die andere jongen wil maar ze wil het gewoon een keer 'voor de fun' proberen...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 14:16
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Die gedachte om met een ander sex te hebben buiten je eigen vriend om vind ik al fout laat staan het daadwerkelijk ook echt doen
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 15:42
Ninnoc
Ninnoc is offline
absoluut 0 bezwaren tegen maar er zijn imho wel aantal 'regels'

1jullie moeten geen van beiden een relatie hebben, het is gewoon altijd fout om vreemd te gaan zonder dat je vriend ervan weet

2jullie moeten alletwee weten waar jullie aan toe zijn, gewoon voor de phun--> hij moet niet het id krijgen dat je een relatie met m wilt ofzo

3je moet zeker weten dat je vriendschap het aankan en zogauw je merkt dat die reonder leidt of als een er problemen mee krijgt (bijv. dat hij in de war raakt wat hij nou voor je voelt ed) moet je ermee stoppen en het hem(of jezef) tijd gunnen om de boel op een rijtje te zetten

ik heb ook zo'n vriend --> heb geen sex met m gehad maar de rest wel , we hebben nu een pauze omdat hij in de war raakte en omdat hij toen hij zijn kop weer op orde had een vriendin kreeg
Oud 17-05-2002, 15:44
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Die gedachte om met een ander sex te hebben buiten je eigen vriend om vind ik al fout
dit meen je toch niet werkelijk he, fantaseer jij nooit over andere jongens?
Oud 17-05-2002, 17:22
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
fantaseren en het willen is wat anders.
Maar op dit moment fantaseer ik er niet over en dat ben ik ook niet van plan.
De relaties die ik gehad heb daarbij hebik ook nooit gefantaseerd over andere jongens. Weleens gedacht als ik iemand zag van hey leuke jongen maar meer niet
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
fantaseren en het willen is wat anders.
Vind ik niet, als ik het fantaseer, wil ik hem ook, waarom zou ik anders erover fantaseren? Maar ik wil 'm niet genoeg om m'n eigen relatie op het spel te zetten... ok, als ik dan verkering had
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 18:18
love is life
love is life is offline
we hebben vandaag een gesprek gehad daarover en we zijn het erover eens dat onze vriendschap het aankan...dus ja en eigenlijk ik dacht vroeger ook dat ik dat nooit zou doen maar ja de tijden veranderen he...en je verandert van gedachte en het is inderdaad voor de fun
Oud 17-05-2002, 22:08
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
love is life schreef:
we hebben vandaag een gesprek gehad daarover en we zijn het erover eens dat onze vriendschap het aankan...dus ja en eigenlijk ik dacht vroeger ook dat ik dat nooit zou doen maar ja de tijden veranderen he...en je verandert van gedachte en het is inderdaad voor de fun
En dus doe je dit je vriend aan?
Wat betekent je vriend dan voor je? naar mijn id dan niets.
En weet je vriend het wel?
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 13:58
love is life
love is life is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:

veel
Oud 18-05-2002, 14:14
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
love is life schreef:

veel
Das al antwoord op 1 van de 3 vragen die gesteld werden.
Oud 18-05-2002, 14:26
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Als je veel van hem houd wil je geen sex met een ander en doe je het ook niet.
Maar we willen ook antwoord op de andere 2 vragen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 14:45
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Als je veel van hem houd wil je geen sex met een ander en doe je het ook niet.
Maar we willen ook antwoord op de andere 2 vragen
Dat is stom. Hoeveel je ook van iemand houdt, dat wil niet zeggen dat je nooit sex met een ander wil.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 15:12
-Meisje-
-Meisje- is offline
Kan je niet gewoon seks hebben met je vriend???
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 17:33
love is life
love is life is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:

1)ja
2)veel
3)neen

en sorry hoor maar in plaats van steun te krijgen wordt ik hier afgebroken ...
Oud 18-05-2002, 17:37
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ik zou seks kunnen hebben met een goede vriend, maar niet als ik een vriend heb!!! Dat doe je gewoon niet! ( )Kan je niet bij hem terecht ofzo?????
Met citaat reageren
Oud 18-05-2002, 20:36
love is life
love is life is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Ik zou seks kunnen hebben met een goede vriend, maar niet als ik een vriend heb!!! Dat doe je gewoon niet! ( )Kan je niet bij hem terecht ofzo?????
Ik vraag raad en het enige wat jij kunt doen is mij hier uit te kakken sorry maar als het is om mij uit te maken dan heb ik gewoon liever dat je niet meer reageert.Ik vraag raad niet meer of niet minder en niet om uitgekakt te worden.dank u
Oud 18-05-2002, 22:44
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Je vraagt raad zoals je zegt.
En ik -Meisje- geven dat door te zeggen dat je stom bezig bent als je sex hebt met die gewone vriend.
Kijk als je vriend er mee akoord gaat dan mag je het van mij doen. Dan zie ik er geen probleem in. Al zal ik het zelf dan nog niet doen. Maar dat is dan jullie keus maar dan moet je vriend het wel goed keuren.
Maar mijn id van liefde is gewoon dat als je een relatie hebt met iemand waar je echt van houd dat je dus geen sex met andere wilt en hebt, alleen met je vriend. Dat is mijn id. Jouwe is blijkbaar anders.
Maar je moet nu niet de ideeen en gewoontes van een ander afkraken iedereen is verschillend. En dat moet men respecteren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 08:05
love is life
love is life is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
Je vraagt raad zoals je zegt.
En ik -Meisje- geven dat door te zeggen dat je stom bezig bent als je sex hebt met die gewone vriend.
Kijk als je vriend er mee akoord gaat dan mag je het van mij doen. Dan zie ik er geen probleem in. Al zal ik het zelf dan nog niet doen. Maar dat is dan jullie keus maar dan moet je vriend het wel goed keuren.
Maar mijn id van liefde is gewoon dat als je een relatie hebt met iemand waar je echt van houd dat je dus geen sex met andere wilt en hebt, alleen met je vriend. Dat is mijn id. Jouwe is blijkbaar anders.
Maar je moet nu niet de ideeen en gewoontes van een ander afkraken iedereen is verschillend. En dat moet men respecteren.
Ik wil die ook wel aannemen maar dat kwam bij mij over alsof jullie mij afbreekten ... daarom reageerde ik zo als je me nu zegt dat het zo niet bedoelt is dan neem ik dat ook aan ...
Oud 19-05-2002, 09:44
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
hoe zou jij t vinden als hij vreemd zou gaan met een heel goeie vriendin van hem ..zonder t jou eerst te zeggen of te vragen ?

hoe zou hij reageren als ie t vooraf hoort dit plan .. en hoe als hij t achteraf hoort ?

t is echt niet iets om er te makkelijk over na te denken .. je kan anderen heeel erg pijn doen en jezelf ook (been there done that) uiteindelijk zou je hier door hun allebei kwijt kunnen raken.

je vraagt om raad: nou volgens mij heb je verder geen gevoelens dat je verder wilt met die goeie vriend ... dus laat dat idee hangen voor nu ... en doe niks waar je misschien veel spijt van krijgt
Oud 19-05-2002, 18:52
-Meisje-
-Meisje- is offline
Pardon, maar 'kak ik je uit?'... Ge vraagt raad, en ik zeg daarop "da ik da ni zou doen moest ik een vriend hebben..."
Dus da's ook mijn raad: doe het met je lief en niet met een vriend!!! Zo beter...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:05
-Meisje-
-Meisje- is offline
En nu weten we nog niet waarom je niet gewoon met je vriend seks kan hebben?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:23
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat is stom. Hoeveel je ook van iemand houdt, dat wil niet zeggen dat je nooit sex met een ander wil.

als je 'n goeie relatie hebt en je op dat punt ook niet te kort komt, heb je die behoefte niet. (ik niet iig...)

Citaat:
love is life schreef:
en sorry hoor maar in plaats van steun te krijgen wordt ik hier afgebroken ...
ja gek he... vreemdgaan is 1 van de laagste dingen die je kan flikken in een relatie, en jij vraagt daar steun voor?
Oud 20-05-2002, 16:43
love is life
love is life is offline
Ik smeek dat dit topic gesloten wordt!please
Oud 20-05-2002, 16:53
italianboy
italianboy is offline
voor t genot: ja
voor t gevoel: nee
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:00
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

als je 'n goeie relatie hebt en je op dat punt ook niet te kort komt, heb je die behoefte niet. (ik niet iig...)

Dat je niks tekort komt, wil niet zeggen dat je nooit iets anders *wil*. Je doet het alleen niet, omdat je al iemand hebt en niks te kort komt! Je wil toch niet zeggen dat jij nooit denkt, ookal is het onbewust, 'damn, lekker wijf, wil ik wel een keer een nummertje mee maken!'. Volgens mij heeft iedereen wel zo'n soort reactie soms, ookal komen ze niets te kort...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:11
Verwijderd
welk verlangen is het grootst? seks met die goeie vriend of een goeie relatie?
als je toch oh zo graag seks wil met die jongen, doe dat dan [ik sta niet in voor de gevolgen].
als je je relatie wilt behouden, zet dieje vriend dan uit uw koppeke. no way you can get both.
tenzij je een trio voorstelt aan je vriend en hij akkoord gaat én daarbovenop jou dan nog eens laat kiezen met wie. fat chance.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 17:39
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Dat je niks tekort komt, wil niet zeggen dat je nooit iets anders *wil*. Je doet het alleen niet, omdat je al iemand hebt en niks te kort komt! Je wil toch niet zeggen dat jij nooit denkt, ookal is het onbewust, 'damn, lekker wijf, wil ik wel een keer een nummertje mee maken!'. Volgens mij heeft iedereen wel zo'n soort reactie soms, ookal komen ze niets te kort...
neej.. dat eerste gedeelte wel, "damn, wat een lekker wijf" .. maar nee, de behoefte of verlangen om daar wat mee te doen isser niet...
(daarentegen als ik niet in een relatie zit, dan heb ik die gedachten wel.)

Laatst gewijzigd op 20-05-2002 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 18:53
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

neej.. dat eerste gedeelte wel, "damn, wat een lekker wijf" .. maar nee, de behoefte of verlangen om daar wat mee te doen isser niet...
(daarentegen als ik niet in een relatie zit, dan heb ik die gedachten wel.)
Hmz vaag
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 02:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
love is life schreef:
Ik smeek dat dit topic gesloten wordt!please
last van een opkomend schuldgevoel?

Regels voor berichten