Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 08:19
PaSsiOnE
PaSsiOnE is offline
O.K tis niet zo dat ik niet gek/in love op hem ben
MAAR hij is zo stapelgek op MIJ ..
laat maar zeggen TE erg.

kan dat problemen geven..

Ik hou van hem maar hij veel ste veel voor mij.
Oud 12-02-2002, 09:19
leintjuh
leintjuh is offline
ik denk dat et alleen problemen kan opleveren als je het uit gaat maken.
Ikw eet niet hoelang jullie met elkaar gaan, maar als die echt te veel van je houd en jij wilt het uitmaken dan heeft ie veel pijn ( denk ik ) maar kijk.. als jij twijfelt bij een relatie zal ik het toch maar gelijk met hem hierover praten. waaruit blijkt eigenlijk dat hij meer van jou houd?
doei xxxx
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 13:16
apart persoontje
apart persoontje is offline
Als jij genoeg om hem geeft voor een relatie, dan zou ik het daarom nie uitmaken...
Misschien trekt het nog wel bij?
Oud 12-02-2002, 13:26
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik denk dat je zelden evenveel van elkaar houd ..maar eigenlijk is t ook een vreemd iets

je hebt geen *ik hou 10% van je* .. je houd van iemand of je houd niet van iemand ,of bezie ik t zo raar ?
Oud 12-02-2002, 15:06
Verwijderd
ik denk dat jullie wel evenveel van elkaar houden maar het gewoon anders uiten. hij zegt (figuurlijk, of misschien ook wel letterlijk ) elke minuut dat hij van je houd en dat hij stapel op je is en jij zegt het gewoon af en toe wanneer je het wil ofzo.
en dan lijkt het wel alsof hij meer gek op jou is maar das denk ik nie zo. hij wilj e gewoon altijd laten merken hoe gek hij op je is en jij hebt er wat minder behoefte aan.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 18:47
Penelopeia
Penelopeia is offline
ik heb een keer heel kort iets met een jongen gehad die veel gekker op mij was dan ik op hem...hij had echt alles voor me over, en ik vond hem ook leuk en lief enzo, maar vond hem een beetje eng worden op een gegeven moment. het benauwde me dat hij zoveel voor me over had, en altijd maar voor me klaar stond, en dingen voor ons tweetjes verzon. terwijl het gewoon allemal superlief was natuurlijk, hij was gewoon helemaal gek van mij...maar ik vond op een gegeven moment dat de verhoudingen zo scheef lagen tussen ons en dat heeft ervoor gezorgd dat ik het uit heb gemaakt toen. (heel zielig voor hem, ik heb nog nooit iemand zoveel pijn moeten doen..)

hiermee wil ik je niet ontmoedigen overigens hoor...bij mij en dit vriendje was het gewoon allemaal nogal wat extreem...opzich is het helemaal niet erg om te weten lijkt me dat je vriendje zoveel voor je over heeft, alleen wanneer dat je gaat benauwen..dan zou ik er eens over na gaan denken of er met hem over praten....
Reageren

Regels voor berichten