Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2002, 19:18
Harrie
Harrie is offline
Ik heb afgelopen zondag in de disco iets gedaan waar ik niet zo'n goed gevoel aan heb overgehouden.
Ik heb staan zoenen met iemand, die gek op mij is/was, maar ik niet op haar.

Het was carnaval dus ik was aardig aan de bezopen kant toen ik de wc uitliep en zij mij ervoor pakte. Ik wist nauwelijks waar ik mee bezig was dus ik zoende terug.

Maar pas toen ik achter andere meiden aan wou kwam k erachter dat ik niet zo makkelijk van haar af kwam. Ik weet niet meer precies hoe ik er van af ben gekomen maar ik had wel een smoes bedacht. Late, toen ik op het podium stond, stond zij opeens achter me en begon weer te zoenen; weer zoende ik terug.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-02-2002, 19:18
Harrie
Harrie is offline
Toen was het bijna 12 uur en ging ze naar huis.. alleen ik ben helemaal niet gek op haar. Gistermorgen was ik nog aardig onder invloed en gisteravond heb ik ook weer zitten feesten.. ik besefte vanmorgen pas wat ik heb gedaan!!

in mijn ogen was het gewoon voor 1x.. maar zij denkt er kennelijk anders over..
Ze kwam vanavond ook naar de training van mij, en wachtte op mij kennelijk. Omdat anderen op mij zaten te wachten, ben ik 'gwoon' doorgefietst. zij kwam mij verscheidene malen tegemoet nét op scooter (jaar ouder als ik), en lijkt aardig kwaad te zijn.. ze is aardig aso gloof ik..

hoe maak ik haar duidelijk dat ik niet met haar wil.. ik bedoel.. hoe begin ik met zinnen.. damnid.. ik haat praten tegen meiden waar ik niets mee wil, helemaal duidelijk maken dat ik niets wil..

wie heeft ervaringen/ideeën en wil zijn (desnoods dialogen) delen?

k voel me aardig kut.. alleen door zoiets al
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:27
sanne60
sanne60 is offline
"T spijt me als ik je verkeerde ideeën heb gegeven, ik vind je n aardig meisje, maar ik wil echt nix meer met je....."
Lijkt me t meest logische he
Met citaat reageren
Oud 12-02-2002, 20:48
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Ik zou eerst eens aan haar vragen wat ze ervan vond en of ze serieuse bedoelingen heeft. Misschien is dat niet zozeer haar bedoeling, maar vind ze het eerder lullig dat je haar negeert (zou ik ook vinden).
Toch met haar praten dus. Kan over over telefoon.
Reageren

Regels voor berichten