Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 18:01
Ninnoc
Ninnoc is offline
Mijn ouders hebben een vrij beroerde relatie
hoe ga je daarmee om?
Vaak hoor ik ze in de keuken zitten praten wat toch altijd uitmond in ruzie. In doe dan altijd alsof ik het niet hoor. Ik heb zelf ook absoluut GEEN goede relatie met mijn ouders en heb het liefst zo weinig mogelijk met ze te maken (als ze maar schuiven ) Het is een vrij complexe realtie die ze hebben en het zijn ook vrij complexe mensen (mijnpa dan).
Pa--aantal jeugdtraumas wat behoorlijk wat lidtekens heeft achtergelaten. Hij is mededaardoor keihard. Hij is verschrikkelijk koppig en eigenwijs (waardoor ik regelmatig ruzie met hem heb)Maar ook door alles vrij gesloten en ongelukkig. Ik denk dat hij ongelukkig met zichzelf is en zijn gedrag, want na een uitbarsting kan ik dat aan m zien.
ma--wat onzeker, naief, lpf-stemmer (zegt genoeg dacht ik zo)
Oud 19-05-2002, 18:08
Verwijderd
hmmmmm ik heb eigenlijk ook heel weinig contact met me ouders, mijn pa heb ik eigenlijk nooit gezien in mijn jeugd omdat ie altijd overwerkte hij is altijd heel erg stil. ik zie hem alleen sávonds ALS ik hem dan al zie. Hij zegt vrijwel nooit iets behalve ja en nee. Mijn moeder is opzich wel aardig maar heel snel gestressed met haar ga ik af en toe winkelen maa voor de rest weinig contact met haar. Ik praat nooit met ze over dingen die ik best wel belangrijk vinden, ik vind voorbeeld dat ze gewoon mijn leven deels al zitten uit te stippelen waar ik dus helemaal niet mee eens ben. Maarja ik zie het altijd wel hoe het gaat over een paar jaar heb ik me eigen kamer ofzo....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten