Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 23:25
Verwijderd
Ik ben op het moment bezig met mijn PO en PWS scheikunde, waarvoor ik de percentages O2 en CO2 in de lucht tot op minstens één tiende procent nauwkeurig moet kunnen meten.

Voor een O2%-meter heb ik al wel een idee (bij duikzaken waar ze met nitrox werken of anders bij de brandweer).
Maar waar ik aan CO2%-meters moet komen zou ik niet weten. Zouden ze die misschien ook bij de brandweer hebben?

In de hoop natuurlijk dat ik ze daar ook daadwerkelijk kan lenen.

Ik dank u vooruit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 23:29
Chaucus
Chaucus is offline
Hmm, een HBO ofzo in de buurt waar ze wat met scheikunde enzo doen? Of laboratoriumonderwijs ofzo misschien?
Oud 19-09-2004, 09:30
Miracle
Miracle is offline
Bij een universiteit bieden ze aan om daar je proeven te doen voor je profielwerkstuk. Volgens mij was het de VU of UvA. Gewoon ff zoeken op de sites van universiteiten.
Oud 19-09-2004, 11:14
MieX
MieX is offline
Ik heb voor mn pws ook met O2 en CO2 meters gewerkt, wij hadden op school een goede CO2 meter, een O2 meter hebben we zelf gebouwd (instructie gevonden op de internetsite van hogeschool Larenstein)
Oud 20-09-2004, 15:41
Verwijderd
Hehe, die instructie om een O2 meter zelf te bouwen heb ik vanmiddag ook al gevonden op die site die je bedoelt.
Maar toch bedankt.

Nu nog die CO2 meter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten