Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2004, 12:26
Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb onlangs de originele RA gekocht en als ik 'm installeer en wil spelen, krijg ik volgende foutmelding:

Kan entrypoint van procedure SMapLS_IP_EPB_12 niet vinden in DLL-bestand KERNEL32.dll.

What the fuck?

Laatst gewijzigd op 15-09-2004 om 12:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2004, 12:33
Methuselah
Methuselah is offline
Ik draai dus XP Pro met SP 1 geïnstalleerd, XP1700+ met 256MB DDR en Geforce 4MX440.
Oud 15-09-2004, 12:39
Verwijderd
belg
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:39
Verwijderd
Even op internet zoeken: had hetzelfde probleem, na wat googlen en dl'en was het opgelost. Als ik echt goede zin heb en vanmiddag nog op mijn kamer kom stuur ik het je zelfs wel op.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 12:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 15-09-2004 @ 13:39 :
Even op internet zoeken: had hetzelfde probleem, na wat googlen en dl'en was het opgelost. Als ik echt goede zin heb en vanmiddag nog op mijn kamer kom stuur ik het je zelfs wel op.
Ik kwam eerst alleen maar op stomme Spaanse sites en mijn Spaans is niet zo up to date.
Oud 15-09-2004, 13:37
Verwijderd
Hoe simpel kan het zijn, na tien seconden googlen:

1. Installeer Red Alert door bij de eigenschappen van 'autorun.exe' op de CD-ROM te kiezen voor de 'Windows 95 compatibility mode'.

2. Download en installeer de Red Alert XP Gold 1.08 (ofzoiets) patch, die is gewoon te vinden op de bekende Red Alert/C&C/Westwood-sites, bij de Files-sectie.

3. Zet vervolgens ook RA95.exe in Windows 95 compatibility mode. Gamen maar.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 13:44
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 14:37 :
Hoe simpel kan het zijn, na tien seconden googlen:

1. Installeer Red Alert door bij de eigenschappen van 'autorun.exe' op de CD-ROM te kiezen voor de 'Windows 95 compatibility mode'.

2. Download en installeer de Red Alert XP Gold 1.08 (ofzoiets) patch, die is gewoon te vinden op de bekende Red Alert/C&C/Westwood-sites, bij de Files-sectie.

3. Zet vervolgens ook RA95.exe in Windows 95 compatibility mode. Gamen maar.
I know I know, maar eerst vond ik enkel 'n Spaanse site waar ik amper iets van begreep. Zelfs na 't patchen lukte 't nog niet. Nog 'n paar minuten verder gezocht en toen vond ik 'n XP-fix.
Oud 15-09-2004, 13:45
Verwijderd
Mooi.

Het nare is alleen dat het scrollen nogal snel gaat op sommige computer en dat daar geen fix voor is.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2004, 13:49
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2004 @ 14:45 :
Mooi.

Het nare is alleen dat het scrollen nogal snel gaat op sommige computer en dat daar geen fix voor is.
Ja, véél te snel. Heb 't op het traagste gezet en dan is't redelijk te doen.
Oud 16-09-2004, 15:03
Fietspomp_bv
Fietspomp_bv is offline
doet die XP patch ut ook op 2000?
Oud 17-09-2004, 12:58
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Ja
Reageren

Regels voor berichten