Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2002, 19:00
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
Whaha vandaag he mensen was het onwijs mooi weer en mijn vriend en ik waren in een recreatiegebied Spaarnwoude. Waren overal grasveldjes maar nergens leeg, na echt anderhalf uur eindelijk plaats.........wij dachten prive te hebben dus wij liggen met een kleed lekker zoenen en we waren nogal hitsig.

Dus hij ging mij voor de grap blinddoeken en bovenop mij liggen, wij werden steeds geiler. Op een gegeven moment pakt hij mijn handen en doet dat op zijn penis. En we waren wat bezig, stopt hij in ene, i kzag niks maar hoor alleen HOI! toen begint hij heel hard te lachen en met zijn hoofd tegen mijn hoofd aan te liggen. Ik zeg wat is er nou haal die blinddoek weg! Haalt ie weg bleek dat wij middne op een pad lagen wat we niet eens doorhadden door ons geilheid, en er liepen gewoon een opa en oma te wandelen......voor lul toch! mijn god, we lagen een half uur later nog dubbel!

Maar oke, wie heeft hier nog wel eens int openbaar gesekst en ben je toen betrapt of niet? en zo ja, wat gebeurde er toen?

ik vond dit al erg genoeg, maar we lagen wel dubbel zeg........pff
Oud 19-05-2002, 19:11
Sciza
Sciza is offline
Was niet echt in het openbaar...

Mijn vriend en ik waren op vakantie naar London, en daar zaten we in een gezellig klein hotelletje. Na de eerste nacht, waren we zo blij dat we eindelijk in hartje London zaten dat we bezig gingen
Ik klom op hem etc etc, komt ineens de schoonmaakster binnen
Ze ziet ons meteen en gaat meteen weer weg
Mijn vriend en ik liggen gigantisch dubbel natuurlijk, maar knuffelen wel lekker door
Even later, nadat we helemaal gedoucht en aangekleed zijn, lopen we de kamer uit. Staat de schoonmaakster in de gang te stofzuigen, krijgt ze meteen een gigantisch rode kop wanneer ze ons ziet De volgende ochtend klopte ze eerst netjes op de deur.
Oud 19-05-2002, 19:41
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jahahahaaaaaaaaaa grrrrrrrr was niet tof!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2002, 19:42
Verwijderd
Niet betrapt, wel raar aangekeken toen we na een uurtje weer van het damestoilet afkwamen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten