Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhh!!!
![]() ja het is wel leuk op zich maar nu word ik er niet goed van want ik krijg geen hap door m'n keel en ik heb honger maar ik ben toch ook misselijk en ik heb het warm maar brrrr ook zo koud en ik wil 'm zo graag weer zien maar toch ook weer niet en ik voel me zo blij maar ook wel klote wat ččn iemand met m'n stemming kan doen.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Liefde kan behoorlijk klote zijn
Heaven can still be Hell... Mjah op dit moment zit ik te twijfelen. Liefde is prachtig, op het moment dat je het kan laten zien aan degene van wie je houdt. Op het moment dat je het niet kwijt kan is het alleen maar pijnlijk, zoals nu bij mij dus ![]() Kmoet nog tijdje wachten. Maar liefde op zich is fantastisch. Jammer dat mensen haar zo vaak verneuken... (letterlijk en figuurlijk ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Wat IS verliefdheid? Yab-Yum | 20 | 18-01-2005 16:38 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls 2 Verwijderd | 500 | 10-01-2004 12:46 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Het spel der liefde? clubje | 7 | 10-09-2003 11:56 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |