Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 19:00
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Mja, je weet misschien ook wel wie ik ben.

Vandaag kreeg ik weer die pijn, steken in m'n hart en longen, als hyperventilatie. Maar dat had een reden.
Mja, wat kan ik zeggen?
Het voelde gewoon alsof ik zo dood zou zijn, ik kon me niet meer bewegen, geen stap meer zetten zonder die stekende pijn in m'n hart.
Wat ik voor jou voel is misschien fout, maar zelfs als ik weet dat het fout is, neemt dat mijn gevoelens voor jou niet weg.
Ik weet dat er waarschijnlijk nooit iets zal zijn, maar toch zal dat gevoel dat ik voor jou heb altijd blijven bestaan, tot na de dood, want dit is sterker dan de dood.
Er zal nooit iets zijn tussen ons, en onze levens gaan verder, maar niet samen. Als er ook maar ergens de mogelijkheid was om toch voorgoed bij jou te zijn, zou ik die meteen aangrijpen.
Maar die dag zal nooit komen...
Voor altijd samen, jouw hand in de mijne, al die jaren die er nog zouden kunnen zijn.
Ooit zal ik wel iemand vinden om samen gelukkig mee te zijn, en jij zeker ook, maar nooit zal ik weer voelen wat ik voor jou voel.

Ook met dit bericht zal ik nooit al mijn gevoelens voor jou weer kunnen geven, want die zijn niet in woorden te vertalen.
Weet dat ik je nooit zal vergeten, en dat ik jouw stem altijd zal horen in mijn hoofd.

Iemand...

------------
Helemaal anoniem verstuurd dus.
Mja, ik weet het niet meer...
Heb alleen maar de hele tijd zitten huilen terwijl ik dit heb geschreven.
IK WIL NUUUU BIJ HAAR ZIJN!!!!!
WAAAAAROM KAN HET NIET?!?!?!?!?!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 19:05
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Jij (en zij) zijn de enige die weten waarom jullie niet bij elkaar kunnen zijn, toch?
Oud 14-02-2002, 19:08
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Jij (en zij) zijn de enige die weten waarom jullie niet bij elkaar kunnen zijn, toch?
Ja... zij vind me wel leuk, maar niet genoeg voor een relatie...
Het is gewoon maar van een kant...

En ook de reden van al m'n zelfmoordpogingen en jarenlange depressie waar ik nu nog steeds niet uit ben, al probeer ik dat te ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:26
skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef:
Ja... zij vind me wel leuk, maar niet genoeg voor een relatie...
Het is gewoon maar van een kant...

En ook de reden van al m'n zelfmoordpogingen en jarenlange depressie waar ik nu nog steeds niet uit ben, al probeer ik dat te ontkennen.

Hmz, ik zou het niet weten, mischien meot je jezelf eroverheen zetten, en het is trouwens eeen heeeel erg mooie brief. Zelf geschreven?
Oud 14-02-2002, 19:40
Vos
Vos is offline
Sorry, maar als ik zo'n anoniem briefje zou ontvangen met deze inhoud, zou ik me best klote voelen..
Weet ze dat het van jou komt, of niet?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:49
1Robert
1Robert is offline
Damn... Als je je echt zo voelt als je zegt dat je je voelt voel je je best klote... (sorry voor die zinsbouw )

Maarja... misschien is het idd beter jezelf eroverheen te zetten. Het is natuurlijk verschrikkelijk moeilijk haar te vergeten, maar als er geen andere weg is.
Oud 14-02-2002, 20:20
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Heel veel sterkte!
Oud 14-02-2002, 20:52
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
1Robert schreef:
Maarja... misschien is het idd beter jezelf eroverheen te zetten. Het is natuurlijk verschrikkelijk moeilijk haar te vergeten, maar als er geen andere weg is.
Het lijkt me dat hij daar al mee bezig is.. I know the feeling, helaas... dat van zelfmoord pogingen niet (gelukkig) maar verder herken ik mezelf er echt in Sterkte FA, ik hoop dat je er weer boven op komt
Oud 14-02-2002, 20:57
Jozzy
Jozzy is offline
Hele mooie brief!! Maar ik vrees dat je daar weinig aan hebt...

Het is een wrede wereld (oh god wat klinkt dit erg), en er zijn dingen die gewoon moeten gebeuren. Waarom weet ik niet, dat weet niemand, maar het zij zo... Ik hoop voor je dat je binnenkort iemand vindt die er voor zorgt dat je haar (van deze brief)zult vergeten, en ik weet zeker dat dat ook zal gebeuren, ookal denk je zelf van niet...

Succes!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 00:30
Verwijderd
Mooi...

Life sucks, btw...ik heb net gewoon tien minuten vol zitten huilen, kheb geen zin om de reden op te schrijven..
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 08:41
Verwijderd
maar als je haar zo'n brief stuurt word ze toch al helemaal bang om iets met je te beginnen?
ja kweenie, ehhh zoiets is IMHO namelijk alleen leuk om te krijgen als de gevoelens wederzijds zijn........anders dan weet je niet hoe je ermee om moet gaan en tis een beetjuh eng vind ik.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
anders dan weet je niet hoe je ermee om moet gaan en tis een beetjuh eng vind ik.
Yup. Als je weet dat vriendschap de enige mogelijkheid is, dan is het geen geweldig idee om een dergelijke brief te schrijven. Werkt heel erg averechts.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:26
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
skyscraper schreef:
Hmz, ik zou het niet weten, mischien meot je jezelf eroverheen zetten, en het is trouwens eeen heeeel erg mooie brief. Zelf geschreven?
Zelf geschreven ja... anders zou het niets zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Vos schreef:
Sorry, maar als ik zo'n anoniem briefje zou ontvangen met deze inhoud, zou ik me best klote voelen..
Weet ze dat het van jou komt, of niet?
Mja, ze weet het wel, ik denk dat ze ook zeker weet dat het van mij komt.
Ik wil ook niet dat zij zich slecht voelt, maar ja, misschien is dit de beste manier om het gewoon te vergeten (al zal dat nooit helemaal kunnen), te verwerken. Ik wil haar echt niet bang maken, heb haar ook op MSN... wat zeg ik als ze mij iets hierover vraagt...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:32
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mooi...

Life sucks, btw...ik heb net gewoon tien minuten vol zitten huilen, kheb geen zin om de reden op te schrijven..

Mja, ben ik iig niet de enige.

En overigens is dit geen gevoel van elke week... duurt inmiddels al ruim 2 jaar...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:36
Verwijderd
God... jah kweenie wat ik moet zeggen.
Ik zou zoiets kunnen hebben geschreven naar een bepaald persoon, als niet iemand me van dat gevoel af had geholpen (thnx Tim )
maar ik weet dus wel wat je voelt. Het is klote. Maar ook al lijkt het nu onmogelijk; er is altijd wel iemand van wie je gigantisch veel gaat houden. Tuurlijk zul je haar (van de brief) nooit vergeten, maar je gaat je op het moment dat je verliefd bent op een ander toch wel soortvan afvragen waarom je toch zo erg overdreven verliefd bent geweest... Geloof me, ik heb het meegemaakt.
Als ik zoiets zou krijgen en ik zou niet weten van wie het was, zou ik me heel vereerd voelen en zou me zeker warm van binnen maken. Gewoon, het is een eer als iemand zoiets voor je voelt. Als ik wel wist van wie het was, en mijn gevoel blijkt wederzijds te zijn, dan zou mijn gevoel hierdoor alleen maar groter worden (ik hoop voor jou dat het in deze richting zit...)
Maar zou het van iemand zijn die ik ken, maar voor wie mijn gevoel niet wederzijds is, dan zou het me afschrikken. Dan zou ik afstand nemen. Omdat ik iemand geen valse hoop wil geven en omdat ik neit zou weten hoe ik me moest gedragen tegenover die persoon... kweenie, beetje moeilijk dit

Wel heel mooi met veel gevoel geschreven. Of het je zal helpen weet ik niet... In ieder geval heel veel sterkte.
Maar blijf je please niet zo vasthouden aan het idee van jij+zij samen, want als je van binnen al weet dat zoiets neit zal gebeuren, zal het je uiteindelijk slopen!

Sterkte en succes met alles verder!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:06
Piccola
Piccola is offline
Okee... Ik wil echt niet lullig over komen ofzo.
Maar ik vind deze brief nogal 'eng'!! Het zou mij gigantisch afschrikken en al helemaal als ik geen gevoel [op die manier dan] voor diegene zou hebben. Als je weet dat het toch niets wordt, waarom dan toch deze brief? Ik neem niet aan dat je je nu stukken beter voelt of dat zij ineens toch verliefd wordt?!
Citaat:
Ik weet dat er waarschijnlijk nooit iets zal zijn, maar toch zal dat gevoel dat ik voor jou heb altijd blijven bestaan, tot na de dood, want dit is sterker dan de dood.
Zoals dit hierboven. Ik zou er toch echt bang van worden. Het klinkt allemaal nogal 'zwaar' als je me snapt..
Dat je zoveel van haar houdt is natuurlijk heel mooi!! En ik vind het kut voor je dat het niet wederzijds is. Ken dat gevoel wel een beetje! Najah beetje erg.. Maar toch zou ik zo'n brief niet echt op prijs stellen, denk ik.
Heel erg veel sterkte! En ik hoop dat je toch snel een beetje overheen komt en dat je een ander super lief en mooi meisje vindt!! Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ze toch meer gevoelens voor je krijgt.. Ik vind het trouwens wel dapper van je dat je deze brief hebt opgestuurd. Als ik iemand zo'n brief zou willen schrijven zou ik nooit het lef hebben gehad om het ook echt te posten!

------------------
~* Your Unconditional Love Takes Me To Paradise *~ Kus voor MeCute!

[Dit bericht is aangepast door Piccola (15-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 22:00
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mooi...

wouter was is er nou weer. Ik spreek je snel weer en ga je dan weer opbeuren he? doei doei
Reageren

Regels voor berichten