Advertentie | |
|
![]() |
|
lieverd,
jij verdiend echt een veeeeel leukere jongen, die echt om je geeft! Wat die beste vriendin ook over jou gezegd mag hebben ( misschien dan ) dat betekent toch echt niet dat hij dit meteen moet geloven en het niet even hoefd na te chekken! Als hij je wegdrukt op zijn telefoon en je niet meer aanspreekt op de chat en die vriendin doet vaag tegen je, dan is hij je niet waard. Jij verdiend het OOK om een leuke jongen te vinden, die bij je past, van je houdt wanneer dan ook. je respecteerd en accepteerd en er voor gaat..... wat een loser...!!!! Is zijn probleem, want hij weet niet wat voor leuks die laat lopen! Succes |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nogal logisch dat hij zich zo laat beinvloeden door zijn beste vriendin. Maar ik vind het wel zwak dat hij jouw kant van het verhaal niet wil horen.
Maar goed, als hij zich nu al zo laat beinvloeden door haar, dan wil ik niet weten wat zij had kunnen aanrichten als jullie met elkaar hadden. |
![]() |
|
![]() |
probeer eerst een weeekje de negeer truck.gewoon nisk van je laten hoor, en gewoon laten.. vaak kunnen jongens hier niet tegen.. als dit niet werkt, of dit je niet lukt dan kan je hem een mailtje sturen waarin je vraagt om uitleg...................... of gewoon bellen....... dit slaat toch nergens op??? niet pikken hoor!
![]()
|
heel erg bedankt.....
ik weet nu wat te doen en laat idd nix meer van me horen.... ookal is het wel een lieve leuke en spontane jongen jullie hebbe helemaal gelijk,als ze nu al heb ken beinvloeden wat is het dan ALS we ooit een relatie hebbe..... ja....ik ga gewoon verder met me leven en nouja....we zien wel...alleen wel jammer van de vriendschap die we hadde... ![]()
|
Ik zou hem bellen, als je het echt nog wilt weten...Ik bedoel, wat moet je met een kerel die zich zo laat beiinvloeden door anderen?
Als ie je al 2 jaar leuk vind en dan ineens niet meer omdat 1 persoon iets over je zegt, zou ik hem al niet meer de moeite vinden...(maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen)
|
nou ik heb hem vannacht nog gsproken en hij is bereid om met me te praten (loop me nu wel opte vreeten over wat ie zal gaan zegge)ik heb een brief gemaakt die hij moet lezen van me en daar staat in wat er allemaal gebeurt is in die 4 a 5 weken....
ook ga ik een lijst opstellen voor me zelf wat ik wil vragen,dat is misschien makkelijker anders vergeet ik heel veel te vragen.... verder weet ik nog niet wat ik moet doen....ik weet alleen dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen en nouja,misschien word het alsnog wat... maar dan moet dat mens zich natuurlijk niet met onze relatie geaan bemoeien... ![]()
|
Ik zou eens proberen met hem te praten, vragen waarom hij niks meer van je wil weten.. Want het is toch een beetje raar
![]() Blijft hij zo raar doen dan zou ik hem lekker vergeten, want daar schiet je dan verder toch niks mee op.. Leuke beste vriendin heeft hij, als zij werkelijk dingen over jou heeft gezegd.. ![]()
|
Als mijn beste vriendin me zou vertellen dat mijn vriendje
is vreemdgegaan oid zou ik haar ook meteen geloven hoor. Ik zou het wel navragen bij hem, maar misschien zou ik eerst gekwetst zijn en hem even niet willen spreken. Ik zou zeggen, vraag het eerst aan die vriendin, als die je nog niet geblocked heeft en ga anders naar hem toe om uitleg te vragen.
|
Sommige vriendschappen gaan verder dan buitenstaanders vaak kunnen zien, vaak steekt jaloezie ook de kop op wanneer één van de twee vrienden een relatie krijgt, zijn/haar beste vriend voelt zich dan vaak tweede keuze.
Op zich best een beetje begrijpelijk, maar aan de andere kant ook weer belachelijk. Zouden er dingen kunnen zijn die dit desbetreffende meisje over jou heeft kunnen vertellen? Zijn er dingen gebeurt die zij weet en hij liever niet zou mogen weten?
||
Citaat:
ach ik wie wel...het klopt gewoon niet... ![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik zou gewoon even afwachten wat-ie zondag te zeggen heeft. Als hij je ergens van beschuldigt kun je je tenminste verweren, is beter dan dat hij je gewoon negeert.
Hou er wel rekening mee dat hij je misschien toch niet gelooft. Zelfs al is het waar wat je zegt: ik zou m'n beste vriendin ook vertrouwen, zeker meer dan een jongen die m'n vriend nog niet is. Succes (laat je ons weten hoe het is gegaan? k ben nieuwsgierig geworden ![]()
||
Citaat:
ik denk dat ik klaar met hem ben.... ookal is ie zo lief! ![]()
|
Verwijderd
|
Vreemd gedoe zeg..
Misschien was ze jaloers dat hij teveel aandacht aan jou gaf ofzo en heeft ze het daarom gedaan. Ik zou er ook niet tegen kunnen als iemand ten onrechte heel negatief over me zou denken. Ik probeer er dan altijd alles aan te doen om de ander te laten weten hoe het echt zit. Soms lukt dat, soms niet. En ja, het enige wat je kunt doen is afwachten. Vertel jouw kant van het verhaal, luister naar zijn kant van het verhaal en verdedig jezelf. Heel veel sterkte in ieder geval ![]() Maar als hij liever in 1 of andere stomme roddel gelooft dan weet je ook wel wat je aan hem hebt denk ik. xx |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je neemt toch niet zomaar alles aan wat je hoort, ook al is het van een goede vriendin, je wil zo'n verhaal toch normaal gesproken van twee kanten horen? Ik vind het erg onvolwassen van hem hoe hij er mee omgaat.
Eén troost. Als die beste vriendin van hem echt zo jaloers is dat ze begint te stoken zodra hij iets met een ander meisje heeft, komt hij daar heus nog wel achter, want dan zal ze zich bij zijn volgende vriendin(nen) ook vast niet in kunnen houden. Dan krijgt hij er nog wel spijt van. Zulke dingen komen heel vaak toch wel uit.
||
Citaat:
![]() ![]() nu ben ik klaar met hem! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Na dat telefoontje weet je nu zeker wat je aan hem hebt. Laat niets meer van je horen (hoe moeilijk dat ook is, zeker als je hem nog steeds zo lief vindt...!!!). Als het toch geen nut heeft, nou dan niet! Laat hem dan maar lekker zijn beste vriendin geloven.
Ga liever om met mensen waar je wel wat aan hebt... Sterkte ermee!
|
dat snap ik,allemaal.
maar het is zo zonde van de vriendschap (als we die hadde op zijn hoogte)blijkbaar heb ik me er meer aan gehecht dan dat ik had verw8.... het is moeilijk voor me om weer een teleurstelling te verwerken (ik dit afgelopen 3a 4 maanden veel te verwerken gehad) mijn vertrouwen in mensen word nu dus ook aardig op de proef gesteld en weet niet meer wat ik van mensen moet vinden in mijn omgeving.... ik ben bang dat ik nog argwanender word (als ik het goed geschreven heb) ik heb wel besloten om me terug te trekken van hem... ![]()
||
![]() |
Citaat:
ik wil we degenlijk wel weer contact met je maar op email reageer je niet echt. wel heb je het tehorie boek rijlessen terug gebracht. alleen ik was niet thuis. dat vond ik wel jammer. ik had je graag weer een keer gezien. denk dat we wel heel wat te bespreken hebben. ik denk, droom en dagdroom nog veel over je. je hoeft niet te reageren maar weet dat ik nog veel aan je denk. we hebben samen, ook al was het voor kort, een oonwijs leuke tijd gehad. ik wil die lijst nog wel eens zien misschien kan ik een hoop elende weghalen. en M heeft mijn zeker niet beinvloed. maargoed dat zal je wel horen als ik de kans ertoe krijg haal de blokkering op msn weg of stuur een keer een mail ofzo. weet dat ik je nooit zal vergeten. kus, Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 16:51. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 | |