Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 15:55
Janet
Janet is offline
ik heb een lieve jongen leren kenne hij is 20 jr en noem hem hier even P.

we kenne elkaar al 2 jr nu en hebbe elkaar ontmoet op een verjaardag van een vriend van ons.
P was al 2 jr verliefd op mij (dus sind die verjaardag).
ik had een vriend dus hij wilde niet stoken,na onge. 2 jr is die relatie over gegaan en hij hapte toe zeg maar....

ik begon verliefd op hem te worden en ging ze vrienden ontmoeten....dat meisje die daar zat (M noem ik haar) was zijn beste vriendin.....

ik heb bij hem gelogeert vanwege fam. omstandig heden en ben 2 x mt haar weg geweest.....
nu was ik 1 week op vakantie en P had met M gepraat en nu opeens wil ie nix meer van me weten....

nu had ik M net op chat en ze doet heel raar en vermoed dat zij iets tege P gezegt heeft over mij....

1 hoe kom ik hier achter en 2 heeft ze nu echt invloed op hem???

help me?
Oud 26-08-2003, 15:56
GRRR
GRRR is offline
lekker onvolwassen dat hij niets meer tegen je zegt. dumpen die loser
Oud 26-08-2003, 16:03
Janet
Janet is offline
Citaat:
GRRR schreef op 26-08-2003 @ 15:56:
lekker onvolwassen dat hij niets meer tegen je zegt. dumpen die loser
denk je?ja ik zi er ook aan te denken,maar hij was zo lief voor me en nu opeens dit...
Oud 26-08-2003, 16:06
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Het lijkt me dat jij er recht op hebt om te weten waarom hij opeens niks meer van je wil weten.
Maar ja, dan zal hij het toch moeten vertellen. Maar je weet dus niet zeker of het door die vriendin van hem komt??
Hmz, tsja, lastig.... Ik weet ook niet wat je kan doen.
Met hem praten zal je al wel gedaan hebben..
Oud 26-08-2003, 16:08
Janet
Janet is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 26-08-2003 @ 16:06:
Het lijkt me dat jij er recht op hebt om te weten waarom hij opeens niks meer van je wil weten.
Maar ja, dan zal hij het toch moeten vertellen. Maar je weet dus niet zeker of het door die vriendin van hem komt??
Hmz, tsja, lastig.... Ik weet ook niet wat je kan doen.
Met hem praten zal je al wel gedaan hebben..
neej want als ik hem bel neemt hij ze telefoon niet op of drukt ie me weg....

ik denk dat ze er wel iets mee te maken heeft want net op de chat deed ze heel erg raar...

ik heb al moeite om iemand te vertrouwen (zoals je misschien al gelezen heb op een ander topic...)dus zo word het me alleen maar moeilijker gemaakt.....hij was zo lief voor me enzo.....ik snap er nix van...
Oud 26-08-2003, 16:10
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, ik weet natuurlijk niet hoe alles zit tussen jullie.
Maar stel dat zij iets over jou heeft gezegd en hij gelooft dat zonder ook maar iets aan jou te vragen vind ik dat vrij triest.
Dan heeft hij wel erg snel geoordeeld.
Oud 26-08-2003, 16:22
xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
lieverd,
jij verdiend echt een veeeeel leukere jongen, die echt om je geeft! Wat die beste vriendin ook over jou gezegd mag hebben ( misschien dan ) dat betekent toch echt niet dat hij dit meteen moet geloven en het niet even hoefd na te chekken!
Als hij je wegdrukt op zijn telefoon en je niet meer aanspreekt op de chat en die vriendin doet vaag tegen je, dan is hij je niet waard.

Jij verdiend het OOK om een leuke jongen te vinden, die bij je past, van je houdt wanneer dan ook. je respecteerd en accepteerd en er voor gaat.....

wat een loser...!!!!
Is zijn probleem, want hij weet niet wat voor leuks die laat lopen!

Succes
Oud 26-08-2003, 16:34
Verwijderd
Nogal logisch dat hij zich zo laat beinvloeden door zijn beste vriendin. Maar ik vind het wel zwak dat hij jouw kant van het verhaal niet wil horen.

Maar goed, als hij zich nu al zo laat beinvloeden door haar, dan wil ik niet weten wat zij had kunnen aanrichten als jullie met elkaar hadden.
Oud 26-08-2003, 16:36
load_harmony
load_harmony is offline
probeer eerst een weeekje de negeer truck.gewoon nisk van je laten hoor, en gewoon laten.. vaak kunnen jongens hier niet tegen.. als dit niet werkt, of dit je niet lukt dan kan je hem een mailtje sturen waarin je vraagt om uitleg...................... of gewoon bellen....... dit slaat toch nergens op??? niet pikken hoor!
Oud 26-08-2003, 18:34
Janet
Janet is offline
heel erg bedankt.....

ik weet nu wat te doen en laat idd nix meer van me horen....

ookal is het wel een lieve leuke en spontane jongen jullie hebbe helemaal gelijk,als ze nu al heb ken beinvloeden wat is het dan ALS we ooit een relatie hebbe.....

ja....ik ga gewoon verder met me leven en nouja....we zien wel...alleen wel jammer van de vriendschap die we hadde...
Oud 26-08-2003, 18:38
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
anders moet je het gewoon vragen aan hem
Oud 26-08-2003, 21:20
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik zou hem bellen, als je het echt nog wilt weten...Ik bedoel, wat moet je met een kerel die zich zo laat beiinvloeden door anderen?
Als ie je al 2 jaar leuk vind en dan ineens niet meer omdat 1 persoon iets over je zegt, zou ik hem al niet meer de moeite vinden...(maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen)
Oud 27-08-2003, 08:02
Janet
Janet is offline
nou ik heb hem vannacht nog gsproken en hij is bereid om met me te praten (loop me nu wel opte vreeten over wat ie zal gaan zegge)ik heb een brief gemaakt die hij moet lezen van me en daar staat in wat er allemaal gebeurt is in die 4 a 5 weken....

ook ga ik een lijst opstellen voor me zelf wat ik wil vragen,dat is misschien makkelijker anders vergeet ik heel veel te vragen....

verder weet ik nog niet wat ik moet doen....ik weet alleen dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen en nouja,misschien word het alsnog wat...

maar dan moet dat mens zich natuurlijk niet met onze relatie geaan bemoeien...
Oud 27-08-2003, 08:34
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Janet schreef op 27-08-2003 @ 09:02:
nou ik heb hem vannacht nog gsproken en hij is bereid om met me te praten (loop me nu wel opte vreeten over wat ie zal gaan zegge)
Succes meissie!
Oud 27-08-2003, 11:55
Janet
Janet is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 27-08-2003 @ 08:34:
Succes meissie!
dank je wel,aar het duurt nog wel lang voordat het zondag is....
Oud 27-08-2003, 12:10
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou eens proberen met hem te praten, vragen waarom hij niks meer van je wil weten.. Want het is toch een beetje raar

Blijft hij zo raar doen dan zou ik hem lekker vergeten, want daar schiet je dan verder toch niks mee op..

Leuke beste vriendin heeft hij, als zij werkelijk dingen over jou heeft gezegd..
Oud 27-08-2003, 16:16
miekmuis
miekmuis is offline
Als mijn beste vriendin me zou vertellen dat mijn vriendje
is vreemdgegaan oid zou ik haar ook meteen geloven hoor.
Ik zou het wel navragen bij hem, maar misschien zou ik eerst
gekwetst zijn en hem even niet willen spreken.

Ik zou zeggen, vraag het eerst aan die vriendin, als die je nog
niet geblocked heeft en ga anders naar hem toe om uitleg
te vragen.
Oud 27-08-2003, 18:04
Overjoyed
Overjoyed is offline
Sommige vriendschappen gaan verder dan buitenstaanders vaak kunnen zien, vaak steekt jaloezie ook de kop op wanneer één van de twee vrienden een relatie krijgt, zijn/haar beste vriend voelt zich dan vaak tweede keuze.

Op zich best een beetje begrijpelijk, maar aan de andere kant ook weer belachelijk.

Zouden er dingen kunnen zijn die dit desbetreffende meisje over jou heeft kunnen vertellen? Zijn er dingen gebeurt die zij weet en hij liever niet zou mogen weten?
Oud 27-08-2003, 20:03
Janet
Janet is offline
Citaat:
PardonMe schreef op 27-08-2003 @ 12:10:
Ik zou eens proberen met hem te praten, vragen waarom hij niks meer van je wil weten.. Want het is toch een beetje raar

Blijft hij zo raar doen dan zou ik hem lekker vergeten, want daar schiet je dan verder toch niks mee op..

Leuke beste vriendin heeft hij, als zij werkelijk dingen over jou heeft gezegd..
jah dat vond ik ook...

ach ik wie wel...het klopt gewoon niet...
Oud 27-08-2003, 20:04
Janet
Janet is offline
Citaat:
Overjoyed schreef op 27-08-2003 @ 18:04:
Sommige vriendschappen gaan verder dan buitenstaanders vaak kunnen zien, vaak steekt jaloezie ook de kop op wanneer één van de twee vrienden een relatie krijgt, zijn/haar beste vriend voelt zich dan vaak tweede keuze.

Op zich best een beetje begrijpelijk, maar aan de andere kant ook weer belachelijk.

Zouden er dingen kunnen zijn die dit desbetreffende meisje over jou heeft kunnen vertellen? Zijn er dingen gebeurt die zij weet en hij liever niet zou mogen weten?
ik zou het niet weten...daarom juist er is helemaal nix gebeurt volgends mijn zegge....
Oud 28-08-2003, 09:14
snoopy
snoopy is offline
ik zou gewoon even afwachten wat-ie zondag te zeggen heeft. Als hij je ergens van beschuldigt kun je je tenminste verweren, is beter dan dat hij je gewoon negeert.
Hou er wel rekening mee dat hij je misschien toch niet gelooft. Zelfs al is het waar wat je zegt: ik zou m'n beste vriendin ook vertrouwen, zeker meer dan een jongen die m'n vriend nog niet is.
Succes (laat je ons weten hoe het is gegaan? k ben nieuwsgierig geworden )
Oud 28-08-2003, 12:38
Janet
Janet is offline
Citaat:
snoopy schreef op 28-08-2003 @ 09:14:
ik zou gewoon even afwachten wat-ie zondag te zeggen heeft. Als hij je ergens van beschuldigt kun je je tenminste verweren, is beter dan dat hij je gewoon negeert.
Hou er wel rekening mee dat hij je misschien toch niet gelooft. Zelfs al is het waar wat je zegt: ik zou m'n beste vriendin ook vertrouwen, zeker meer dan een jongen die m'n vriend nog niet is.
Succes (laat je ons weten hoe het is gegaan? k ben nieuwsgierig geworden )
ja doe ik,ik w8 gewoon af maar weet zekers dat ik hem nooit meer hoef te zien,hij isnu ook al bot enzo....

ik denk dat ik klaar met hem ben.... ookal is ie zo lief!
Oud 28-08-2003, 13:15
Verwijderd
Vreemd gedoe zeg..

Misschien was ze jaloers dat hij teveel aandacht aan jou gaf ofzo en heeft ze het daarom gedaan.

Ik zou er ook niet tegen kunnen als iemand ten onrechte heel negatief over me zou denken. Ik probeer er dan altijd alles aan te doen om de ander te laten weten hoe het echt zit.
Soms lukt dat, soms niet.

En ja, het enige wat je kunt doen is afwachten. Vertel jouw kant van het verhaal, luister naar zijn kant van het verhaal en verdedig jezelf.

Heel veel sterkte in ieder geval

Maar als hij liever in 1 of andere stomme roddel gelooft dan weet je ook wel wat je aan hem hebt denk ik.

xx
Oud 29-08-2003, 09:22
Janet
Janet is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 28-08-2003 @ 13:15:
Vreemd gedoe zeg..

Misschien was ze jaloers dat hij teveel aandacht aan jou gaf ofzo en heeft ze het daarom gedaan.

Ik zou er ook niet tegen kunnen als iemand ten onrechte heel negatief over me zou denken. Ik probeer er dan altijd alles aan te doen om de ander te laten weten hoe het echt zit.
Soms lukt dat, soms niet.

En ja, het enige wat je kunt doen is afwachten. Vertel jouw kant van het verhaal, luister naar zijn kant van het verhaal en verdedig jezelf.

Heel veel sterkte in ieder geval

Maar als hij liever in 1 of andere stomme roddel gelooft dan weet je ook wel wat je aan hem hebt denk ik.

xx
jah je hebt wel gelijk daar heb ik toch nix aan!ik heb al een broef gemaakt voor hem die hij MOET lezen...als ie dat niet wilt ben ik uitgepraat.... toch?
Oud 31-08-2003, 12:59
Janet
Janet is offline
hij heeft afgebelt...
Oud 31-08-2003, 14:13
Angeles
Angeles is offline
Je neemt toch niet zomaar alles aan wat je hoort, ook al is het van een goede vriendin, je wil zo'n verhaal toch normaal gesproken van twee kanten horen? Ik vind het erg onvolwassen van hem hoe hij er mee omgaat.

Eén troost. Als die beste vriendin van hem echt zo jaloers is dat ze begint te stoken zodra hij iets met een ander meisje heeft, komt hij daar heus nog wel achter, want dan zal ze zich bij zijn volgende vriendin(nen) ook vast niet in kunnen houden. Dan krijgt hij er nog wel spijt van.

Zulke dingen komen heel vaak toch wel uit.
Oud 31-08-2003, 14:47
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Janet schreef op 31-08-2003 @ 13:59:
hij heeft afgebelt...
wat een klotestreek...
k zou m in z'n sop laten gaarkoken
Oud 31-08-2003, 17:23
Janet
Janet is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-08-2003 @ 14:47:
wat een klotestreek...
k zou m in z'n sop laten gaarkoken
jah doe ik nu ook maar voel me toch wel wat klote,ik vind het echt een rot streek,ik zat helemaal op te vreeten om 14.00 ga ik op het net zie ik hem en vraag waar ie blijft,zegt ie nix,foon gaat en zegt neej kom niet wnt het heeft toch gen nut.....

nu ben ik klaar met hem!
Oud 31-08-2003, 17:24
Janet
Janet is offline
Citaat:
Angeles schreef op 31-08-2003 @ 14:13:
Je neemt toch niet zomaar alles aan wat je hoort, ook al is het van een goede vriendin, je wil zo'n verhaal toch normaal gesproken van twee kanten horen? Ik vind het erg onvolwassen van hem hoe hij er mee omgaat.

Eén troost. Als die beste vriendin van hem echt zo jaloers is dat ze begint te stoken zodra hij iets met een ander meisje heeft, komt hij daar heus nog wel achter, want dan zal ze zich bij zijn volgende vriendin(nen) ook vast niet in kunnen houden. Dan krijgt hij er nog wel spijt van.

Zulke dingen komen heel vaak toch wel uit.
maar ik word er niet wijzer dan... toch?
Oud 31-08-2003, 17:37
Loezzel
Loezzel is offline
Na dat telefoontje weet je nu zeker wat je aan hem hebt. Laat niets meer van je horen (hoe moeilijk dat ook is, zeker als je hem nog steeds zo lief vindt...!!!). Als het toch geen nut heeft, nou dan niet! Laat hem dan maar lekker zijn beste vriendin geloven.
Ga liever om met mensen waar je wel wat aan hebt...
Sterkte ermee!
Oud 31-08-2003, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Janet schreef op 31-08-2003 @ 18:24:
Je weet niet wat zij over jou gezegd heeft maar je weet wel wat je aan hem hebt.
Dus op een rare manier ben je er wel wijzer van geworden.
Oud 31-08-2003, 18:19
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Janet schreef op 31-08-2003 @ 18:24:
Als het gaat om nu je gelijk halen of hem terugkrijgen niet, nee, maar dat gebeurt nou eenmaal niet altijd, dingen komen niet altijd goed en daar is weinig aan te doen.
Oud 01-09-2003, 17:09
Janet
Janet is offline
dat snap ik,allemaal.

maar het is zo zonde van de vriendschap (als we die hadde op zijn hoogte)blijkbaar heb ik me er meer aan gehecht dan dat ik had verw8....

het is moeilijk voor me om weer een teleurstelling te verwerken (ik dit afgelopen 3a 4 maanden veel te verwerken gehad) mijn vertrouwen in mensen word nu dus ook aardig op de proef gesteld en weet niet meer wat ik van mensen moet vinden in mijn omgeving....

ik ben bang dat ik nog argwanender word (als ik het goed geschreven heb)

ik heb wel besloten om me terug te trekken van hem...
Oud 19-09-2004, 02:14
000
000 is offline
Citaat:
Janet schreef op 27-08-2003 @ 09:02 :
nou ik heb hem vannacht nog gsproken en hij is bereid om met me te praten (loop me nu wel opte vreeten over wat ie zal gaan zegge)ik heb een brief gemaakt die hij moet lezen van me en daar staat in wat er allemaal gebeurt is in die 4 a 5 weken....

ook ga ik een lijst opstellen voor me zelf wat ik wil vragen,dat is misschien makkelijker anders vergeet ik heel veel te vragen....

verder weet ik nog niet wat ik moet doen....ik weet alleen dat ik het jammer vind dat het zo is gelopen en nouja,misschien word het alsnog wat...

maar dan moet dat mens zich natuurlijk niet met onze relatie geaan bemoeien...
hier heb ik je eindelijk gevonden.
ik wil we degenlijk wel weer contact met je maar op email reageer je niet echt. wel heb je het tehorie boek rijlessen terug gebracht. alleen ik was niet thuis. dat vond ik wel jammer. ik had je graag weer een keer gezien.
denk dat we wel heel wat te bespreken hebben.
ik denk, droom en dagdroom nog veel over je.
je hoeft niet te reageren maar weet dat ik nog veel aan je denk. we hebben samen, ook al was het voor kort, een oonwijs leuke tijd gehad.
ik wil die lijst nog wel eens zien misschien kan ik een hoop elende weghalen. en M heeft mijn zeker niet beinvloed. maargoed dat zal je wel horen als ik de kans ertoe krijg

haal de blokkering op msn weg of stuur een keer een mail ofzo. weet dat ik je nooit zal vergeten.

kus,

Laatst gewijzigd op 01-03-2012 om 16:51.
Oud 19-09-2004, 10:35
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
wat een misselijk wijf zeg! dat mens is gewoon vreselijk jaloers. ga gewoon naar je vriend toe en vraaght wat er is, omdat hij niks meer laat horen. dan moet ie het je wel vertellen...
Oud 19-09-2004, 21:52
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Janet schreef op 26-08-2003 @ 16:55 :
hoe kom ik hier achter
Het hem vragen en het niet haar vragen. Hij wil opeens niets meer met je te maken hebben, daar moet hij een reden voor hebben en je hebt al het recht om die reden te weten. Als hij het echt niet wil zeggen, gewoon vergeten.
Oud 20-09-2004, 21:36
Verwijderd

Dit topic is al meer dan een jaar oud.. het is leuk dat je (patrick) nog de moeite hebt genomen om erop te reageren, wel een béétje laat misschien, maar daar ga ik me verder niet mee bemoeien.
Ik sluit dit topic dus..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten