![]() |
|
Verwijderd
|
wat is eigenlijk de reden dat "iedereen" microgynon 30 slikt?
![]() er zijn veel meer 2e generatiepillen waar je eigenlijk nooit wat van hoort.... ![]() Naja, k zal het eens met m'n huisarts overleggen dan, alleen heb ik (om een aantal goeie redenen) nogal weinig vertrouwen in die man maarjaaah..... Thanx allebei! ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
oow ik he ook zulke dingen gehoord...
maar toen vroeg ik dat aan de dokter en die zei dat dat allemaal overdreven geklets was, en dat de diane 35 pil helemaal niet zo slecht voor je is.. ik ken ook iemand die is 30 jaar, en die gebruikt de diane pil al sinds haar 15e, dus... al 15 jaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() das wel lang.... t zou echt beter zijn als dat geen kwaad kon, I love Dianepil, maarjaaaaaaah ik hoor ook zo vaak het tegenovergestelde ![]() |
![]() |
|
![]() |
Diane is een pil dat word gebruikt als de pil maar ook voor vrouwen die veel acne hebben en geen ander middel helpt. Dus als je ermee stopt heb je geen weerstand meer tegen puistjes en kan je ze weergewoon krijgen.
Microgynon is gewoon een pil die anticonceptie is maar niet voor acne. dikek kus, Tha bomb vivi ( Apothekers assistente in spé) |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou......dat weer gewoon krijgen valt wel mee hoor... ![]() Citaat:
![]() maar ik vroeg me een paar dingen af: 1) is Diane écht zo slecht voor je lever op lange termijn 2) uit een andere topic bleek dat degenen die bijwerkingen van Microgynon kregen (vette huid etc) juist beter reageerden op Diane. Nou paste Diane perfect bij mij, nooit ergens last van gehad. Maar ik ben bang dat ik dan ook bijwerkingen van Microgynon zal krijgen, ik ben vooral bang voor vettere huid enzow ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat iemand een droge huid krijgt van microgynon wil niet zeggen dat iedereen dat krijgt. je kunt niet zeggen zij heeft een vette huid gekregen dus ik zal dat ook wel krijgen. |
![]() |
|
|