Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik hou dit duscussie met paar jongens die echt irritant zijn, ze veranderen het niet. ik zei zullen over auto rijden na je 18 de doen, (daar kun je zo honderden argumenten voor bedenken) en ja ze zeiden neeeee. ik kan ook nie alleen een duscussie vormen. sorry
Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 10:45. |
![]() |
||
Citaat:
*om echt correct te zijn, moet je tss twee pv's een komma zetten, dus "...ontstaan, kunnen..." *inleveren is niet het juiste woord, het moet zijn 'leveren', inleveren wil zeggen ddat je het moet afgeven *'dan hoeven ze ze niet meer te hebben', oftewel 'dan moeten ze ze niet meer hebben' *!!!!! leidt met 'dt'!!! !!!!! *je zegt niet 'fruiten', het is gewoon 'fruit', ddat heeft geen meervoud --> gaan die groenten en dat fruit verrotten. o ja, en het is 'deze discussie', niet 'dit duscussie'
Laatst gewijzigd op 19-09-2004 om 19:33. |
![]() |
|
over die stelling trouwens, dan zal er weer een heel gedoe zijn wat dan onder 'zakelijk verkeer' valt, en dan is er contrrole nodig om dat dus uit te maken...
trouwens, vrachtwagens hebben toch hun eigen strook op autostrades! en aangezien ze met zovelen zijn, zal het toch niet uitmaken, je kan hen geen snelle doorgang garanderen aangezien ze op zichzelf een file kunnen vormen als je alle vrachtwagens snelle doorgang verzekert...
|
![]() |
|
|