Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2002, 15:48
Elvis
Elvis is offline
en ik heb hierdoor echt nergens zin in hoe houd ik toch nog een beetje een leuke vakantie over ook al mis ik haar????

please help!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2002, 15:52
snoopy
snoopy is offline
probeer een beetje afleiding te zoeken (ik weet dat het moeilijk is ), ga met vrienden iets leuks doen, ofzow. Toen mijn vriend 4 (!) weken op vakantie was, ben ik heeeeel veel naar de bioscoop geweest. Dat scheelt wel. Succes.
Oud 16-02-2002, 15:57
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
snoopy/mamo schreef:
probeer een beetje afleiding te zoeken (ik weet dat het moeilijk is ), ga met vrienden iets leuks doen, ofzow. Toen mijn vriend 4 (!) weken op vakantie was, ben ik heeeeel veel naar de bioscoop geweest. Dat scheelt wel. Succes.

ja thanks ik doe me best en hoe houd je 4 weken uit, die van mij is nog maar 3 dagen weg.......

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:23
Verwijderd
ach...ik zie mijn lief eens in de maand, wees blij dat je het niet zo hebt als mij....maar de oplossing? je vriend/vriendin niet op vakantie laten gaan doen wij ook
Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 18:25
C'est moi!
C'est moi! is offline
Als ik door omstandigheden mijn vriendin een week ofzo niet zie, is er niks aan de hand eigenlijk. Tuurlijk mis ik haar zo af en toe wel dan, maar mijn leven gaat gewoon door. Uitgaan enz kan ook prima zonder vriendin...

Sorry dat ik het zeg, maar als jij buiten je vriend(in) niks/niemand hebt, vind ik dat best sneu.
Oud 16-02-2002, 18:37
xxxSANDRAxxx
xxxSANDRAxxx is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:

Sorry dat ik het zeg, maar als jij buiten je vriend(in) niks/niemand hebt, vind ik dat best sneu.

[/B]
Dat vind ik ook je bent pas 15 (toch) joh. Als het dadelijk maybe ooit een keer uit gaat dan moet je toch ook verder zonder diegene?
Nou ik zou als ik jou was maar gewoon gezellig iets met andere vrienden gaan doen dan komt het allemaal goed

Met citaat reageren
Oud 16-02-2002, 19:35
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
C'est moi! schreef:
Als ik door omstandigheden mijn vriendin een week ofzo niet zie, is er niks aan de hand eigenlijk. Tuurlijk mis ik haar zo af en toe wel dan, maar mijn leven gaat gewoon door. Uitgaan enz kan ook prima zonder vriendin...

hahaha ik heb daarbuiten wel vanalles maar daar heb ik geen zin meer in....mischien komt het doordat ik nog maar net met haar heb he maar ik ben geen alleen persoontje ofzo hoor haha moet je niet denken

Met citaat reageren
Oud 18-02-2002, 09:28
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Elvis schreef:
ja thanks ik doe me best en hoe houd je 4 weken uit, die van mij is nog maar 3 dagen weg.......

het is heel gek, maar opeens wassie al 2 weken weg (en was ik dus op de helft). Daarna ging het heel snel, maar die eerste twee weken waren echt slopend! Nou ja, heel veel gebeld etc. Oh ja, je kunt elke dag iets in een schriftje schrijven voor haar, en dat aan haar laten lezen, als ze terug is. Event. kun je haar vragen of ze dat ook zou willen. Veel "plezier"
Reageren

Regels voor berichten