Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
*probeert een voorbeeld te bedenken maar weet even niets.. misschien zo*
||
Citaat:
Een vriendin is zwanger.. wil abortus laten plegen.. wil ouders niets zeggen en vraagt mij of ik mee ga. Je zou het als helpen kunnen zien om die ouders het toch te vertellen .. abortus is nou eenmaal een grote stap en emotioneel zwaar, bovendien kost het aardig wat als je het niet door de verzekering kan laten betalen (maar in ons verhaal gaan we er even vanuit dat vriendin het kan betalen ![]() Ik zou niets zeggen. Mocht ze erna heel labiel worden, zou ik nog niets zeggen. Hoogstens of het hen (de ouders) ook is opgevallen dat ze zo emotioneel is.. maar verder niets. Als er lichamelijke complicaties komen, dan is er een kans dat ik naar de ouders ga en zeg wat er gebeurd is. Mocht ze op het punt staan zelfmoord te plegen.. dan weet ik niet wat ik zou doen.. verschilt per situatie.
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik zal maar even niet doorgaan op mijn gedoe, in dreen d'r topic ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar in het algemeen dan, stel dat je het geheim houdt en er gebeurd iets, dan kun je er idd aan onderdoor gaan. Maar...je zou er ook aan onderdoor kunnen gaan voordat er iets gebeurd...en wat heeft die vriend(in) dan nog aan je...? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nope, dan heeft ze niks meer aan me. Maar ik geloof niet dat ze in de gaten heeft dat het serieus zo werkt dat ik ook niet oneindig aan kan horen dat ze automutileert en hoe klote ze zich voelt enz., hoewel dit waarschijnlijk nogal egoistisch klinkt.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|