Advertentie | |
|
![]() |
|
nee ze krijgen er geen geld voor. Maar ik vind het geen slap aftreksel van expeditie robinson, omdat het bij temp. over relaties gaat en niet over overleven....maar ja die jan is echt een gigantische loser, en dan zegt ie tegen Jorrit dat ie niet naar andere vrouwen mag kijken.............
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben ik ook helemaal met eens
|
Temptation Island is zo slecht dat het goed is. Net zoiets als Buzetas. Stelletje mongolen in een huis, cameraatje erbij... uitgemolken formule waar iedereen iets nieuws aan toe probeert te voegen. Maar wel leuk om te zien vanwege de domheid.
|
Haha, leuk programma waar je gewoon niet bij na hoeft te denken..Lekker relaxed op de bank kijken hoe de dames zich krampachtig gedragen en de mannen intussen compleet uit hun dak gaan..
Op de een of andere manier vind ik de kandidaten ook zeer interessant..Neem bijvoorbeeld Arrezina..Ze doet net of ze die Mike niet leuk vind, maar ondertussen hehe...!! Ja vanavond ga ik weer kijken.. |
![]() |
|
Ik vind het prachtig om te zien hoe schijnheilig en hypocriet mensen in elkaar zitten. Van te voren mooi huiselijk hand in hand zitten beweren hoe onvoorwaardelijk hun liefde en trouw is en elk obstakel aankan, of beter nog als uitdaging ziet (tsjakaa!).
Vervolgens word er een keer met wat tieten en kont geschud en hoppah, de helft heeft hem al uit de broek hangen of ligt met de benen gespreid. Het toont mooi aan hoe, ondanks al het sophisticated en profound gezemel, mensen toch eigenlijk zo simpel en oppervlakkig zijn. Maar ja, wat is daar nieuw aan? |
![]() |
|
Wat is die jan een droplul, dan zit hij te zeiken dat zijn vriendin knus tegen een jongen aan zit te douchen en dat ze hiermee de relatie op het spel zet terwijl hij fucking met een of andere rokende bitch is geweest ... en dat dat niet erg is voor de relatie...
Maar ik vind het een verslavend programma.. het is leuk om de avond mee te vullen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
het is ook allemaal zo naar Verwijderd | 500 | 30-05-2006 17:36 | |
Films, TV & Radio |
Voor welke TV-serie/programma blijf jij echt wel thuis??? kleinedraak | 41 | 07-07-2004 16:56 |