Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2004, 03:53
Verwijderd
Ik geef de voorkeur aan zo nu en dan een snuifje dan een rokertje, en jullie ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2004, 10:17
mind
mind is offline

-Na overleg met mijn advocaten heb ik besloten dit bericht te wijzigen. Het zou niet goed kunnen zijn voor mijn verdere loopbaan als politicus.-

Laatst gewijzigd op 18-09-2004 om 12:08.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 10:34
watermuis
watermuis is offline
snuiven. maar ik gebruik het bijna nooit.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 11:07
Mir-idiotA
snuiven,m ik heb het echter nog nooit gerookt, maar ik vind dat snuiven opozich al wel geiunig
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:12
Wammus
Wammus is offline
Cocaine is toch niet om te roken en kan anders iemand me uitleggen hoe dat werkt?
Oud 18-09-2004, 13:16
mind
mind is offline
Citaat:
wammus schreef op 18-09-2004 @ 14:12 :
Cocaine is toch niet om te roken en kan anders iemand me uitleggen hoe dat werkt?
je kan een "plofje" roken dat is een sigaret of shaggie met coke.
Ook in pijpjes of van aluminumfolie, maar dit wordt meestal met crack-cocaine gedaan.
Oud 18-09-2004, 13:20
Wammus
Wammus is offline
En wat is het verschil tussen crack cocaine en gewone?
Oud 18-09-2004, 13:26
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
http://www.a1b2c3.com/drugs/coc05.htm
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:26
Verwijderd
Snuifcocaïne wordt vrijwel altijd gesnoven. Heel soms wordt het ook wel eens gerookt. Een klein gedeelte van de coke komt dan via je longen in je bloed terecht. Dat geeft een kort en hevig effect.

Bij het roken van snuifcoke kunnen kleine deeltjes verbrande cocaïne in de luchtwegen en de longen terechtkomen. Ook andere stoffen die bij de verbranding vrijkomen, kunnen in je longen terechtkomen. Dat is schadelijk. De longen zijn overigens wel goed beschermd, want je keel en je luchtwegen vangen de zwaarste klap op. Bij blijvende klachten is het altijd beter om een arts te raadplegen.

Als je crack rookt, stijgt het niveau van cocaïne in het bloed zeer snel, maar het gaat ook weer zeer snel omlaag. Als je het snuift stijgt het niveau veel langzamer en treden de effecten later op. Het gebruik van crack en waarschijnlijk ook het roken van cocaïne werkt daardoor vele malen verslavender dan het snuiven van snuifcocaïne. Ook de gezondheidsrisico’s zijn groter.

Snuifcoke kan eigenlijk niet gerookt worden. Het heeft een smeltpunt van 197 graden Celsius. Boven die temperatuur zou de snuifcoke kunnen verdampen en gerookt kunnen worden, ware het niet dat bij die temperatuur de snuifcoke uiteenvalt en/of verbrandt. Vandaar dat snuifcoke eigenlijk niet kan worden gerookt. Voordat het kan verdampen, is het al geen cocaïne meer. De meeste cocaïne gaat dus bij roken verloren en slechts een gedeelte bereikt je longen.

Rookcoke, basecoke of crack is iets heel anders dan gewone cocaïne. Om het te maken wordt cocaïne vermengd met water en maagzout of ammoniak en dan gekookt. Crack heeft een smeltpunt van 98 graden en begint vanaf die temperatuur te verdampen. Het valt daarbij niet uiteen. Crack kan dus wel gerookt worden.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 13:52
needlefreak
needlefreak is offline
het is al héél lang geleden dat ik nog cocaïne gesnoven heb. ik vind dat de minst goeie manier om het te gebruiken. spuiten vind ik het beste, dat geeft een zalig flash. maar ik wil er niemand toe aanzetten. basen is ook nog lekker en geeft ook een flash.
Oud 18-09-2004, 16:23
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 18-09-2004 @ 14:26 :
*verhaal*
tnx

Citaat:
needlefreak schreef op 18-09-2004 @ 14:52 :
het is al héél lang geleden dat ik nog cocaïne gesnoven heb. ik vind dat de minst goeie manier om het te gebruiken. spuiten vind ik het beste, dat geeft een zalig flash. maar ik wil er niemand toe aanzetten. basen is ook nog lekker en geeft ook een flash.
Wat is dat nou weer? Ja ik ben nieuwschierig .
Oud 18-09-2004, 17:07
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
snuiven dan.. maar nog nooit gerookt vind dit effect goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 18-09-2004, 17:14
needlefreak
needlefreak is offline
basen kun je op verschillende manieren. meestal gebruik ik een plastic fles. maak er een gaatje in aan de zijkant. daar steek je een buisje door. rond de top doe je zilverpapier en met een naald prik je er gaatjes in. daarop leg je genoeg as van sigaretten en wat coke. dan met de vlam van een aansteker over die coke en zuigen aan het buisje/kokertje, en lang inhouden. als je goeie coke hebt dan krijg je een flash en word je nat van het zweet. je kunt ook een glas gebruiken en daar zilverpapier rond doen. aan de ene kant prik je gaatjes en aan de andere kant maak je een opening. wel opletten dat je je niet verbrand dan.
Oud 18-09-2004, 17:16
Blenderhead
Blenderhead is offline
beide nooit gedaan maar een plofje stinkt ontzettend, dus ik zou de voorkeur geven aan snuiven
Oud 18-09-2004, 17:45
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 18-09-2004 @ 18:14 :
basen kun je op verschillende manieren. meestal gebruik ik een plastic fles. maak er een gaatje in aan de zijkant. daar steek je een buisje door. rond de top doe je zilverpapier en met een naald prik je er gaatjes in. daarop leg je genoeg as van sigaretten en wat coke. dan met de vlam van een aansteker over die coke en zuigen aan het buisje/kokertje, en lang inhouden. als je goeie coke hebt dan krijg je een flash en word je nat van het zweet. je kunt ook een glas gebruiken en daar zilverpapier rond doen. aan de ene kant prik je gaatjes en aan de andere kant maak je een opening. wel opletten dat je je niet verbrand dan.
Dat klinkt een beetje als het principe van een waterpijp. Wat ik alleen nog niet snap is waarom die as erbij moet?
Oud 20-09-2004, 01:55
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 18-09-2004 @ 18:16 :
beide nooit gedaan maar een plofje stinkt ontzettend, dus ik zou de voorkeur geven aan snuiven
Dan heb je vast je plofje nooit goed natgemaakt voordat je begint te roken ? Eerst de sigaret met cocaine vullen ( ik ga ervan uit dat je weet hoe dat moet ? ) en dan goed natmaken, verwarmen , en dan pas oproken..
Dat natmaken zorgt ervoor dat de cocaine een soort van vloeibaar word en dus minder gaan stinken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:01
hasj
hasj is offline
ik snuif het liever. ik verkanker me longen al genoeg aan roken en blowen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 19:46
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
hasj schreef op 20-09-2004 @ 18:01 :
ik snuif het liever. ik verkanker me longen al genoeg aan roken en blowen.
En nu verpest je je neus ook nog
Oud 20-09-2004, 19:50
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 20-09-2004 @ 02:55 :
Dan heb je vast je plofje nooit goed natgemaakt voordat je begint te roken ? Eerst de sigaret met cocaine vullen ( ik ga ervan uit dat je weet hoe dat moet ? ) en dan goed natmaken, verwarmen , en dan pas oproken..
Dat natmaken zorgt ervoor dat de cocaine een soort van vloeibaar word en dus minder gaan stinken.
haha jij kan echt niet lezen, hij zegt tog dat ie t nooit gedaan heeft. dus heeft ie ook zn plofje nog nooit goed natgemaakt.

D'OH
Oud 21-09-2004, 00:34
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 20-09-2004 @ 20:50 :
haha jij kan echt niet lezen, hij zegt tog dat ie t nooit gedaan heeft. dus heeft ie ook zn plofje nog nooit goed natgemaakt.

D'OH
Ohw ja inderdaad, was zeker nog niet goed wakker
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 17:26
madchen
madchen is offline
SNUIVEN

cker weten , auw hoer al;s je t rookt heb je je longen zow kapot ( als je t dan niet goed doet he )

ma neej geef mij ma een
WHITE LINE
Oud 26-09-2004, 17:44
mind
mind is offline
Citaat:
madchen schreef op 26-09-2004 @ 18:26 :
SNUIVEN

cker weten , auw hoer al;s je t rookt heb je je longen zow kapot ( als je t dan niet goed doet he )

ma neej geef mij ma een
WHITE LINE
haha, 15 jaar en dan al gek van coke.
what's next?
needlefreak junior van 11 ?

Laatst gewijzigd op 26-09-2004 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 18:34
Verwijderd
ja de wereld is gek tegenwoordig.

maar ik geef sowieso de voorkeur aan snuiven, alleen dan geen coke
Met citaat reageren
Oud 26-09-2004, 19:36
ESCO
ESCO is offline
Roken is erg relaxt na het uitgaan met een groepje van 3 of 4 man, maar op een feest is snuiven relaxter.

Roken geeft een wat luchtig relaxt gevoel, snuiven is meer voor het feesten.
Reageren

Regels voor berichten