Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, ik wil best helpen. En dat doe ik ook. GSM? Prima. Zolang je maar naast me blijft staan... Euro's? Als ik het heb, en het is niet teveel. Er kwam in mijn oude buurt regelmatig een bekende 'zwerver' aan de deur voor geld; 'kan ik wat lenen, dan kan ik eten kopen'. De eesrte keer heb ik m 5 euro meegegeven, en 'm later erop aangesproken. Hij scheen er drank en shag van gehaald te hebben. Nu heb ik later met diezelfde man afgesproken dat hij elke maandag een brood, blok kaas en een pak melk mocht komen halen. Simpel toch. |
![]() |
||
Citaat:
Negen van de tien keer zijn het gewoon junks met schulden, die geld voor drugs bij elkaar proberen te sparen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarom geef ik die mensen liever een broodje dan geld. Verder kwam er iemand langs die knuffeltjes verkocht voor 5 euro om een blinde stichting. Dan koop ik wel zo'n knuffeltje. Daar ben ik dan wel toe in staat. Maar losgeld geven "want mijn hond zit ziek thuis en ik heb geen geld voor een treinkaartje" daar trap ik niet in ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Help! Eigen boek schrijven. xMia.! | 5 | 21-03-2016 19:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Lifestyle |
Iets voor anderen doen ! Verwijderd | 68 | 22-06-2004 18:33 | |
Verhalen & Gedichten |
scary story!! Ronella | 7 | 09-05-2004 19:13 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 |