Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb op school ook een keer een cursus klei-animatie gedaan (geinspireerd door het computerspel The Neverhood). Het uiteindelijke resultaat was wel leuk maar het is me toch een pokkewerk
![]()
|
uiteraard hoef ik niet direct de kwaliteit van wallace&grommit te bereiken. Ik weet nog een leuk duits filmpje dat vroeger op tv was, dat ging met 10 beeldjes p s ofzo. maar het zag er wel leuk uit...en ik denk ook dat als ik een filmpje maak ik zeker een volle week bezig zal zijn, voor een heel klein filmpje, maarja, ik heb het er voor over.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn sig is helemaal niet in het engels.. mij sig is nederlands met latijn ![]() *is nogal irritant vandaag* |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() omdat het een liedje van de manic street preachers is ![]() |
![]() |
|
nee, niet pingu, die gebruikt er denk ik meer. dit was met een geheel blauw en een geheel rood poppetje, met vaag de vorm van een mens. Ze konden in alles veranderen (bank, stoel, lamp, etc) om de ander te foppen of iets dergelijks
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
[Claymation] Kampf Clay Yourself II Verwijderd | 48 | 16-08-2020 17:42 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je gezien, en zaten er nog tieten in? Verwijderd | 500 | 26-07-2012 10:46 | |
ARTistiek |
(Animatie): Hamlet was een eitje! Yason | 1 | 05-08-2008 19:17 | |
VWO |
Tekenen/Kunstgeschiedenis eindproject Moustache | 33 | 29-06-2006 12:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CMD studenten ondernemen actie tegen AVANS Whaxx | 23 | 12-06-2005 10:09 | |
Muziek |
Fototopic Roxy | 250 | 08-01-2004 22:55 |