Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2002, 21:37
aquafemme
aquafemme is offline
geínspireerd uit de topic *was jij een nintendo of een segakind?*

Was jij een typische jongen vroeger of een echt meisje?

Speelde jij als jongen/meisje met de poppen of oorlogje?

Oud 10-04-2002, 21:38
abcdefghijklmnopqrst
abcdefghijklmnopqrst is offline
Nopes, en dat ben ik nog steeds niet.
Oud 10-04-2002, 21:39
Egyptian
Egyptian is offline
typische jongen denk ik, speelde buiten zwaardvechtertje (met stokken) enzo.

en binnen met de Ninja turtles of auto'tjes of zo.
Oud 10-04-2002, 21:40
Verwijderd
zucht
Oud 10-04-2002, 21:42
Verwijderd
Mwah, was veel op mezelf. Kon dagenlang in mijn uppie hele steden bouwen met lego :/

Maar als ik met anderen speelde, was het meestal oorlogje, tikkertje, voetballen, de kinderen uit de volgende wijk treiteren, enz .. tamelijk normaal jongetje dus

Ik ben alleen een beetje op mezelf, dus dat ik eigenlijk nooit zoveel behoefte aan contacten heb en had, waardoor ik me jammer genoeg snel afzonder..
Oud 10-04-2002, 21:45
liz85
liz85 is offline
Ik was vroeger een btje een jongensachtig meisje, altijd buiten bezig enzo. tegenwoordig is dat echt niet meer zo, hoewel ik soms nog wel eens van die buien heb ..
Oud 10-04-2002, 22:09
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik was een jongensachtig meisje..zat altijd bovenin bomen enz..wilde altijd vechten speelde met autotjes..tsja
Oud 10-04-2002, 22:12
katrientjuh
katrientjuh is offline
ik was een beetje alletwee,maar deed vooral dingen zoals in bomen klimmen en kampen maken(ben een meisje)
Oud 10-04-2002, 22:20
scala
scala is offline
mjah ik zat op ballet...maar was ook echt een buiten speel kind
verder had ik barbies maar ook stapels legoehm...weekveel
Oud 10-04-2002, 22:28
marlies
marlies is offline
Ik was een jongensachtig meisje. Ik ben nog steeds niet echt zo'n roze, zuurstok lief meisje maar wel meer meisjesachtig dan vroeger.
Oud 11-04-2002, 10:06
Roos
Roos is offline
Citaat:
scala schreef:
mjah ik zat op ballet...maar was ook echt een buiten speel kind
verder had ik barbies maar ook stapels legoehm...weekveel
Same here.
Oud 11-04-2002, 10:07
skyscraper
skyscraper is offline
ik deed wel vaak oorlogje, maar wilde wel een roze regenpakje
Oud 11-04-2002, 10:18
Somebody Special
Somebody Special is offline
(Ik = meisje)

Ik was erg jongensachtig. Bouwde overal hutten, klom in alle bomen en deed dat soort dingen. Komt ook wel omdat we een 'stukkie' grond van 10.000 m2 hebben waar ik lekker mn gang kon gaan.
En eigenlijk ben ik niet veel veranderd
Oud 11-04-2002, 10:24
Tofke_H
Tofke_H is offline
jongensachtig...

de legoblokjes, klein beetjer mijn eigen snookertafel(tje), de zandbak, gratis gehuurde nitendo(s),...
Oud 11-04-2002, 10:27
Gothic
Gothic is offline
(ik meisje)

Ik was echt net een jongen. Kamde m'n haar nooit, voetbalde elke dag, zoveel het maar kon. Altijd hutten bouwen met de jongens. En als je dan je knie had opengehaald stoer doen, doet geen pijn enzo. Ik was net zo wild als jongens, kon het beste met jongens omgaan (nog steeds trouwens ). Speelde nooit met poppen en m'n oma had met wanhopig een pop kado gedaan, die altijd in m'n bed heeft gelegen, maar die heb ik met geen hand aangeraakt. Ik had drie barbies, ook gekregen, maar die lagen ook ergens *weet nog steeds niet waar *. Ik kan dus ook redelijk goed voetballen . Nog steeds heel competief, net als jongens, altijd de snelste, beste enzo zijn met gym, tot afkeer van meisjes. Ook met voetballen enzo, moet je sorry zeggen als je dan een keer hard een bal het doel inracht. Gewoon omdat ze bijna was geraakt, dat vind ik zoooooooooo vreselijk, maar ja...
Oud 11-04-2002, 10:38
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Zie je nou Italianboy, dat je zo wel duizend vragen kunt gaan stellen

Anyway, ik was een typisch meisje. Ik speelde veel met poppen en barbies en was bepaald geen waaghals. Ik heb ook nog een hele leuke foto van mij en mijn buurmeisje. Staan we samen op zo'n hekje. Ik kijk super bang naar beneden omdat ik schijt ben om eruit t flikkeren en zijn kijkt zo heel stoer alsof ze er elk moment af kan jumpen en de wereld gaat veroveren.
Oud 11-04-2002, 10:54
fruitmand
fruitmand is offline
ik was een echte jongen. Zei altijd tegen mn ouders van "waarom hebben jullie me geen jongetje gemaakt". Ja...toen wist ik nog niet hoe het in elkaar zat
Moest altijd huilen omdat ik in jurkjes moest rondlopen van mama.

ik speelde nooit met barbies, stak die van mn zusje allemaal in de fik. Speelde onwijs veel met GI Joe, was een echte fan, keek al zn films enzo kleine autootjes berijden, politie spelen, vannalles!

Dat is pas verranderd toen ik 8 werd denk ik...
Oud 11-04-2002, 10:56
fruitmand
fruitmand is offline
Citaat:
bubbeltjes schreef:
Ik heb ook nog een hele leuke foto van mij en mijn buurmeisje. Staan we samen op zo'n hekje. Ik kijk super bang naar beneden omdat ik schijt ben om eruit t flikkeren en zijn kijkt zo heel stoer alsof ze er elk moment af kan jumpen en de wereld gaat veroveren.
ahhhhhh wat schattig!!!!
Oud 11-04-2002, 12:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou ik was best wel een jongen. Ik speelde op de PC, op de Nintendo, keek naar de Turtles en zow en speelde met Lego en deed spelletjes en voetbalde bij de voetbalclub.
Oud 11-04-2002, 13:18
Methuselah
Methuselah is offline
jongen: oorlogje, cowboy en indiaan, in zandbak kastelen maken, lego (piraten enzo) kei allemaal

ow ja, en met de knikkers natuurlijk ook

en voetballen
Oud 11-04-2002, 13:23
autodropje
autodropje is offline
ik niet

Ik was net zo veel jongen als meisje, ik wou altijd jurken aan, maar daar wou ik dan wel in voetballen/hutten bouwen/kastelen bouwen enz
Oud 11-04-2002, 13:29
Kat
Kat is offline
ow, ik had wel een beetje een hekel aan barbies, jurkjes en dat soort dingen, maar ik speelde nooit oorlogje ofzow. wel met lego. maar ook wel met poppen. beetje tussenin.
Oud 11-04-2002, 13:50
heldin
heldin is offline
ik speelde heel erg veel buiten, hutten bouwen en zo, maar ik had ook barbies en poppen. wat een onzin zeg, dat buitenspelen 'typisch iets voor jongens' is.. naja, ik denk dat ik een redelijk normaal kind was
Oud 11-04-2002, 13:52
KazzZ
KazzZ is offline
beiden wel... klom in bomen en bouwde boomhutten, maar speelde ook met barbies en poppen.
Oud 11-04-2002, 14:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
ik was een jongensachtig meisje..zat altijd bovenin bomen enz..wilde altijd vechten speelde met autotjes..tsja
Nou ja... dit wilde ik net gaan zeggen!
Oud 11-04-2002, 14:55
vixen
vixen is offline
k was een jongensachtig meisje, klom heeeew graag in bomen, en was vaak buiten, maar soms had k ook best lol met mn barbies. k klim nu nog graag in bomen trouwens.
Oud 11-04-2002, 14:58
Verwijderd
Ik was een combinatie: aan de ene kant zat ik op ballet, had ik heel veel barbies/poppen/weetikveelwat, was roze m'n favoriete kleur, droeg jurken, maar aan de andere kant klom ik met die jurkjes WEL in elke boom die ik maar kon vinden, en had ik samen met mijn beste vriend een hele mooie grote hut, die er nog steeds is trouwens. (Redelijk onstabiel, dat wel, maar toch. ) Ik kwam wel altijd met gescheurde kleren thuis dus, en was wel heel druk.
Oud 11-04-2002, 15:28
Shock
Shock is offline
Ik was best wel een jongetje volgens mij, ik speelde altijd met (technisch) lego, had een crossfiets en moest altijd alle dingen die me technisch en interessant leken slopen Ik herinner me ook dat ik altijd meiden uit m'n klas liep te jennen, maar daar ben ik nu vanaf geloof ik. Vervroegde puberteit denk ik
Oud 11-04-2002, 15:30
euro
euro is offline
Ik was echt een jongensachtig meisje, ik had tenminste op de kleuterschool alleen maar vriendjes, en ook in de straat speelde ik altijd met een hele grote groep jongens, altijd kattekwaad enzo.
Ik had ook een hekel als ik een jurk moest aandoen op een of ander feest dan begon ik keihard te gillen zei m'n moeder 'n keer .
Oud 23-09-2004, 21:01
Verwijderd
Ik was een jongen meisje zegmaar. Tot groep 7 ofzo. Ik vond het veel lekkerder om oorlogje te spelen en door de wijk te scheuren op de racefiets van onze buurjongens. Ik klom altijd in bomen enzo, speelde voetbal met buurkinderen.
Oud 23-09-2004, 21:05
RayMania
RayMania is offline
Citaat:
Mushu schreef op 23-09-2004 @ 22:01 :
Ik was een jongen meisje zegmaar. Tot groep 7 ofzo. Ik vond het veel lekkerder om oorlogje te spelen en door de wijk te scheuren op de racefiets van onze buurjongens. Ik klom altijd in bomen enzo, speelde voetbal met buurkinderen.
En moest je daar 2 jaar over nadenken .
Oud 23-09-2004, 21:08
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
RayMania schreef op 23-09-2004 @ 22:05 :
En moest je daar 2 jaar over nadenken .
Waarschijnlijk is dit net geupt door een van die drie randebielen die waarschijnlijk nu gebanned zijn.
Oud 23-09-2004, 21:08
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Ik was en ben een jongen.
Oud 23-09-2004, 21:09
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 23-09-2004 @ 22:08 :
Waarschijnlijk is dit net geupt door een van die drie randebielen die waarschijnlijk nu gebanned zijn.
OMG dat had ik niet eens door.
Oud 23-09-2004, 21:10
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 23-09-2004 @ 22:09 :
OMG dat had ik niet eens door.

Ontoppic: Een jongen.
Oud 23-09-2004, 21:11
Verwijderd
topic stond bovenaan hoor
Oud 23-09-2004, 21:19
Verwijderd
ook allebei. ik had barbies met alles erop en eraan, maar ik had net zoveel vriendjes als vriendinnetjes. A-team spelen, rennen, bomen klimmen, dingen bouwen, enzovoort. en ondertussen in de verkleedkist duiken, als een juffertje rondlopen op hoge hakken in een oude trouwjurk, ja, heerlijk.

ik krijg helemaal heimwee naar vroeger
Oud 23-09-2004, 21:20
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Mushu schreef op 23-09-2004 @ 22:11 :
topic stond bovenaan hoor
Komt waarschijnlijk doordat iemand anders de topic geupt had,
ik de reactie verwijderde, en jij juist reageerde (doordat de topic
bovenaan stond, door die reactie) op dat moment, waardoor het lijkt alsof jij 'm geupt hebt... (ben ik nog te volgen? )

Maar goed, lmd dus.

Regels voor berichten